Gå til innhold

Operere øyelokk, støtte ?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen dom har fått det dekket pga plagsomt tunge øyelokk? Hvor ille var det og hvor lang ventetid?

Anonymkode: fe169...916

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ca. tre mnd. Det SÅ ikke så ille ut, fikk først nei på konsultasjonen, til jeg forklarte at jeg sliter med at salt fra (oljete) øyelokk kommer inn på øyet og svir. Da godkjente de det. 

Anonymkode: 51446...613

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 måneder senere...
AnonymBruker

Tok det privat, men synes ikke det var ille i det hele tatt.

Ble bare litt rød rundt øynene (tok under og over), ingen blåmerker eller mye synlig. 

MEGET fornøyd, nå har det gått ti år siden jeg gjorde det og for meg ble det et nytt liv. Plutselig så jeg mer våken ut og fikk et mye bedre syn. Vært plaget siden jeg var liten, spesielt med poser under øynene. 

Vet ikke hvor mange som har kommentert øynene mine i 30 år, men jeg har fått hundrevis av spørsmål om jeg er trøtt, har grått eller er sliten. Etter jeg opererte, har jeg ikke fått noen kommentarer og jeg tør til og med å smile på bilder :) 

Anonymkode: e8c8a...7a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ble bare litt rød rundt øynene (tok under og over), ingen blåmerker eller mye synlig. 

MEGET fornøyd, nå har det gått ti år siden jeg gjorde det og for meg ble det et nytt liv. Plutselig så jeg mer våken ut og fikk et mye bedre syn. Vært plaget siden jeg var liten, spesielt med poser under øynene. 

Vet ikke hvor mange som har kommentert øynene mine i 30 år, men jeg har fått hundrevis av spørsmål om jeg er trøtt, har grått eller er sliten. Etter jeg opererte, har jeg ikke fått noen kommentarer og jeg tør til og med å smile på bilder :) 

Så fint du ble fornøyd. Kan jeg spørre hvor mye du betalte?

ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Så fint du ble fornøyd. Kan jeg spørre hvor mye du betalte?

ts

Over og under, ca 30 000 kr. Er jo som sagt noen år siden. 

Verdt hver krone for meg, jeg orket ikke stå på venteliste og ønsket å gjøre det der jeg selv ville. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 15.4.2024 den 18.17):

Så bra, kan jeg spørre deg om hvor du gjorde det?

Anonymkode: adc7b...cc1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...