AnonymBruker Skrevet 30. desember 2023 #1 Del Skrevet 30. desember 2023 Noen dom har fått det dekket pga plagsomt tunge øyelokk? Hvor ille var det og hvor lang ventetid? Anonymkode: fe169...916 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2023 #2 Del Skrevet 31. desember 2023 Ca. tre mnd. Det SÅ ikke så ille ut, fikk først nei på konsultasjonen, til jeg forklarte at jeg sliter med at salt fra (oljete) øyelokk kommer inn på øyet og svir. Da godkjente de det. Anonymkode: 51446...613 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2024 #3 Del Skrevet 6. januar 2024 Flere? ts Anonymkode: fe169...916 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2024 #4 Del Skrevet 15. april 2024 Ønsker å høre flere erfaringer 😃 ts Anonymkode: fe169...916 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2024 #5 Del Skrevet 15. april 2024 Tok det privat, men synes ikke det var ille i det hele tatt. Ble bare litt rød rundt øynene (tok under og over), ingen blåmerker eller mye synlig. MEGET fornøyd, nå har det gått ti år siden jeg gjorde det og for meg ble det et nytt liv. Plutselig så jeg mer våken ut og fikk et mye bedre syn. Vært plaget siden jeg var liten, spesielt med poser under øynene. Vet ikke hvor mange som har kommentert øynene mine i 30 år, men jeg har fått hundrevis av spørsmål om jeg er trøtt, har grått eller er sliten. Etter jeg opererte, har jeg ikke fått noen kommentarer og jeg tør til og med å smile på bilder Anonymkode: e8c8a...7a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2024 #6 Del Skrevet 15. april 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Tok det privat, men synes ikke det var ille i det hele tatt. Ble bare litt rød rundt øynene (tok under og over), ingen blåmerker eller mye synlig. MEGET fornøyd, nå har det gått ti år siden jeg gjorde det og for meg ble det et nytt liv. Plutselig så jeg mer våken ut og fikk et mye bedre syn. Vært plaget siden jeg var liten, spesielt med poser under øynene. Vet ikke hvor mange som har kommentert øynene mine i 30 år, men jeg har fått hundrevis av spørsmål om jeg er trøtt, har grått eller er sliten. Etter jeg opererte, har jeg ikke fått noen kommentarer og jeg tør til og med å smile på bilder Anonymkode: e8c8a...7a1 Så fint du ble fornøyd. Kan jeg spørre hvor mye du betalte? ts Anonymkode: fe169...916 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2024 #7 Del Skrevet 15. april 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Så fint du ble fornøyd. Kan jeg spørre hvor mye du betalte? ts Anonymkode: fe169...916 Over og under, ca 30 000 kr. Er jo som sagt noen år siden. Verdt hver krone for meg, jeg orket ikke stå på venteliste og ønsket å gjøre det der jeg selv ville. Anonymkode: e8c8a...7a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2024 #8 Del Skrevet 17. april 2024 AnonymBruker skrev (På 15.4.2024 den 18.17): Tok det privat, men synes ikke det var ille i det hele tatt. Ble bare litt rød rundt øynene (tok under og over), ingen blåmerker eller mye synlig. MEGET fornøyd, nå har det gått ti år siden jeg gjorde det og for meg ble det et nytt liv. Plutselig så jeg mer våken ut og fikk et mye bedre syn. Vært plaget siden jeg var liten, spesielt med poser under øynene. Vet ikke hvor mange som har kommentert øynene mine i 30 år, men jeg har fått hundrevis av spørsmål om jeg er trøtt, har grått eller er sliten. Etter jeg opererte, har jeg ikke fått noen kommentarer og jeg tør til og med å smile på bilder Anonymkode: e8c8a...7a1 Så bra, kan jeg spørre deg om hvor du gjorde det? Anonymkode: adc7b...cc1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå