AnonymBruker Skrevet 30. desember 2023 #1 Del Skrevet 30. desember 2023 Tenkte å gå til frisør, er såpass glad i hårfargen min at jeg vil farge håret i en identisk farge som min opprinnelige hårfarge. Er det mulig eller er det altfor vanskelig oppgave for frisør? Noen med erfaring? 🩷 Anonymkode: eb4e6...d65 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2023 #2 Del Skrevet 31. desember 2023 Ingen svar? 😅🙈 Anonymkode: eb4e6...d65 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2023 #3 Del Skrevet 31. desember 2023 Dette er en av de vanligste oppgavene til en frisør, så ja, det er fullt mulig. Bare å bestille time Anonymkode: 5c851...7ef 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2023 #4 Del Skrevet 31. desember 2023 Merk at aktivatoren i hårfarge vil lysne din naturlige farge før det tilsettes pigmenter. Du kan få en god match med en gang, ja, men etter kort tid vil fargen falme og bli lysere og mer oransje, og må farges på nytt. Det blir en evig runddans. Anonymkode: c0735...3c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå