AnonymBruker Skrevet 30. desember 2023 #1 Skrevet 30. desember 2023 Jeg kjøpte disse på Fruugo, det skal være lekemus med ekte kaninpels: https://www.fruugonorge.com/real-rabbit-fur-mus-cat-leker-pet-toy-barneleker/p-138379206-292449314 Men, det er fuskepels. Det finnes mange oppføringer for denne varen, alle med samme bilde, og alle påstår at det er kaninpels. Men bildet viser de jeg har bestilt, og det er fuskepels, og dårlig fuskepels attpåtil. Jeg har forsøkt å lage bruker der for å få klagd, men det fungerer ikke av en eller annen grunn, jeg får ikke opprettet bruker. Så hva gjør jeg? Hvordan klager jeg? Dette er jo helt feilaktig beskrivelse av varen over hele Fruugo. Anonymkode: ceef0...abb
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2023 #2 Skrevet 30. desember 2023 Trolling for å få pelsmotstandere til å klikke eller? Anonymkode: 9a9f7...87d 2
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2023 #3 Skrevet 30. desember 2023 Kontakt kundesenteret dems? Det ser jo ikke ut som de har anmeldelser på sidene sine, så en konto ville vel ikke hjelpe deg stort, annet enn at det er kjekt når du har handlet flere ganger, pga. kvitteringer/historikk osv. Også har man jo eksterne sider som trustpilot som man kan skrive anmeldelser på. Anonymkode: 25770...1e2
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2023 #4 Skrevet 30. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Trolling for å få pelsmotstandere til å klikke eller? Anonymkode: 9a9f7...87d Nei. Er du motstander av kaninpels også? I så fall kan du lage en egen tråd for det. TS Anonymkode: ceef0...abb
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2023 #5 Skrevet 30. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kontakt kundesenteret dems? Det ser jo ikke ut som de har anmeldelser på sidene sine, så en konto ville vel ikke hjelpe deg stort, annet enn at det er kjekt når du har handlet flere ganger, pga. kvitteringer/historikk osv. Også har man jo eksterne sider som trustpilot som man kan skrive anmeldelser på. Anonymkode: 25770...1e2 Jeg må ha konto for å kontakte kundesenteret.... Men trustpilot var en god ide, takk! TS Anonymkode: ceef0...abb
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2023 #6 Skrevet 30. desember 2023 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Nei. Er du motstander av kaninpels også? I så fall kan du lage en egen tråd for det. TS Anonymkode: ceef0...abb Var et spørsmål, men så svarer du slik. Jeg vet hvordan legge inn kommentarer på fruugo jeg, men sier det ikke nå. Anonymkode: 38489...8de 1
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2023 #7 Skrevet 30. desember 2023 140kr for ei lita lekemus fra kina?? Bare det er jo en indikator på at det er noe rart... Anonymkode: c5184...02a 2
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2023 #8 Skrevet 30. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): 140kr for ei lita lekemus fra kina?? Bare det er jo en indikator på at det er noe rart... Anonymkode: c5184...02a Det er ikke ei mus, det er flere. TS Anonymkode: ceef0...abb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå