AnonymBruker Skrevet 30. desember 2023 #1 Skrevet 30. desember 2023 Er det noen andre som har dette problemet? Jeg blir støl, får muskel smerter bare av ingenting. Bære butikk pose, gå tur, bære skulderveske, sekk.. gå opp trappen.... I dag bærte jeg en pose hjem fra butikken, ikke særlig tung. Skikkelig sår arm og hodepine. Anonymkode: 22775...606 1
Trallalala Skrevet 30. desember 2023 #2 Skrevet 30. desember 2023 3 hours ago, AnonymBruker said: Er det noen andre som har dette problemet? Jeg blir støl, får muskel smerter bare av ingenting. Bære butikk pose, gå tur, bære skulderveske, sekk.. gå opp trappen.... I dag bærte jeg en pose hjem fra butikken, ikke særlig tung. Skikkelig sår arm og hodepine. Anonymkode: 22775...606 Høyrest ut som det kan være verdt å ta ein prat med legen, tenk over kor lenge det har vært slik, og alle symptomer og kva som kanskje trigger symptoma, lykke til❤️ 2
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2023 #3 Skrevet 31. desember 2023 Jeg har opplevd det samme. Jeg hadde et enormt d-vitaminmangel verdier. Sjekk det 😉 Anonymkode: 4cee4...dac 1
Toppmeis Skrevet 31. desember 2023 #4 Skrevet 31. desember 2023 Har hatt det samme siden oktober. Startet med hodepine. Så ble jeg utrolig støl av en liten gåtur i lett motbakke. Siden har jeg vært støl i armer, bein og nakke av ingenting. Blodprøver viste at jeg hadde lite vitamin D. Vet ikke om det er årsaken, men prøver å få opp nivåene og håper det blir bedre
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2023 #5 Skrevet 31. desember 2023 Høres ut som d vitaminmangel, jeg hadde det sånn da jeg hadde alvorlig mangel. Anonymkode: 0b6bb...891
Toppmeis Skrevet 31. desember 2023 #6 Skrevet 31. desember 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Høres ut som d vitaminmangel, jeg hadde det sånn da jeg hadde alvorlig mangel. Anonymkode: 0b6bb...891 Hvor lang tid tok det før du ble bedre?
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2023 #7 Skrevet 31. desember 2023 Toppmeis skrev (12 minutter siden): Hvor lang tid tok det før du ble bedre? Husker ikke, dette er mange år siden. Par mnd kanskje. Men jeg fikk resept med HØYE doser med d vitamin i flere mnd, og etter nivåene var testet på nytt (da lå jeg på 115 nmol - veldig bra), så fikk jeg resept på kalsium. For når man har hatt veldig lavt d vitamin lenge (det har man når man har såpass symptomer), så har opptak av kalsium blitt svekket, så lurt å booste det også når d vitamin har blitt ok. Anonymkode: 0b6bb...891
Perelandra Skrevet 31. desember 2023 #8 Skrevet 31. desember 2023 Tråden er ryddet for hetsende innlegg og svar til dette Perelandra, mod. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå