Gå til innhold

Hvis daten tok med videochat på do?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan ville du reagert hvis dagen din videochattet med deg og tok telefonen med på do? 

Anonymkode: aa665...169

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eksen min gjorde det, var sammen i 8 åt, jeg syntes det var ufordragelig. Veldig turn off! Men om en date hadde gjort det, dvs i bli kjent fasen, da hadde jeg blitt skeptisk.. forskjell på tidlig i forhold ift i lengre forhold. Som sagt, jeg syns det var ekle greier 🤮

Anonymkode: 4417e...786

Skrevet

Ledd og fått tidenes ICK som de kaller det her... det holdt lenge da eksen tok telefonen og snakka med meg mens han trykka ut godbiter på dassen, jadda

Anonymkode: d3f2a...d82

Skrevet

Jeg hadde tenkt "nope" og avsluttet videosamtalen. Deretter hadde jeg vurdert om jeg ønsker å fortsette og date noen som bryter normal folkeskikk uten å engang blinke. Å tisse foran hverandre er noe som skjer organisk og ved samtykke når man er i et langvarig forhold, eventuelt har bodd sammen en stund. Gjør man det med noen som kun er en date, selv om det er på videosamtale, så hadde det for meg vært et tegn på at det er noe rart med fyren og ikke i positiv forstand. Jeg ville tenkt at han kanskje viser grenseoverskridende atferd også i andre deler av livet. 

Personlig hadde jeg også fått fullstendig avsmak.

Anonymkode: 83669...34c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...