Sola de Skrevet 31. desember 2023 #102 Skrevet 31. desember 2023 I dag blir det helstekt kalkun stuffet med appelsin. Serveres med mandelpotet, saus laget på stekesjyen, gulrot, brokkoli, rosenkål og stekt sopp. I morgen blir det rester av kalkun men da med fløtegratinerte poteter, ovnsstekt i smør gulrot, pastinakk, rosenkål. Liker den i grunn bedre på dag to
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 31. desember 2023 #103 Skrevet 31. desember 2023 Her blir det Biff Stroganov med potetmos.
Daisy-love Skrevet 31. desember 2023 #105 Skrevet 31. desember 2023 (endret) Lea skrev (3 minutter siden): Her blir det havregrøt. Nå fikk jeg lyst på havregrøt 🤣🥰 Hadde egentlig lyst på det til lunsj idag, men hadde yoghurt som måtte spises, men nå fristet det med havregrøt gitt. Hadde tenkt å ha med fryste kirsebær på. Du må kose deg 😋 Endret 31. desember 2023 av Daisy-love
Lea Skrevet 31. desember 2023 #106 Skrevet 31. desember 2023 Daisy-love skrev (2 minutter siden): Nå fikk jeg lyst på havregrøt 🤣🥰 Hadde egentlig lyst på det til lunsj idag, men hadde yoghurt som måtte spises, men nå fristet det med havregrøt gitt. Hadde tenkt å ha med fryste kirsebær på. Du må kose deg 😋 Tusen takk. Håper du koser deg også. 🥰 1
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2023 #107 Skrevet 31. desember 2023 Rødstrupa skrev (25 minutter siden): Her har vi norsklæreren igjen😂 Jepp! Anonymkode: 93775...300 1
Rødstrupa Skrevet 31. desember 2023 Forfatter #108 Skrevet 31. desember 2023 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Jepp! Anonymkode: 93775...300 😂😂😂Bra, hold oss litt i øra!
LiseTV Skrevet 31. desember 2023 #109 Skrevet 31. desember 2023 Fiskeboller tror jeg, en tradisjon her.
Gnå Skrevet 31. desember 2023 #110 Skrevet 31. desember 2023 Lea skrev (49 minutter siden): Her blir det havregrøt. Daisy-love skrev (46 minutter siden): Nå fikk jeg lyst på havregrøt 🤣🥰 Hadde egentlig lyst på det til lunsj idag, men hadde yoghurt som måtte spises, men nå fristet det med havregrøt gitt. Hadde tenkt å ha med fryste kirsebær på. Du må kose deg 😋 Ah, flere i havregrøt fan-klubben? Tror jeg kunne levd utelukkende på havregrøt hvis jeg fikk velge. Men føler at jeg må variere litt, og selskapet i kveld ville nok blitt litt skuffet hvis jeg serverte det 🤪 1
Daisy-love Skrevet 31. desember 2023 #111 Skrevet 31. desember 2023 Gnå skrev (12 minutter siden): Ah, flere i havregrøt fan-klubben? Tror jeg kunne levd utelukkende på havregrøt hvis jeg fikk velge. Men føler at jeg må variere litt, og selskapet i kveld ville nok blitt litt skuffet hvis jeg serverte det 🤪 Ja vi er helt klart flere medlemer her av «Havregrøtens Venner» 🥰😋🥣
Butter Skrevet 31. desember 2023 #112 Skrevet 31. desember 2023 Vi hadde tidlig middag hos et vennepar som også har småbarn. Delte på ulike rettene, men hadde kalkunfilet, ris, fløtesaus og rødkål- og søtpotetsalat til hovedrett og is og sjokolademousse til dessert. Hjemme igjen allerede for å legge småbarn og blir vel litt musserende og salt snack eller ost nå (mannen må visst også ut og måke 🙄😩) 1
Rucula Skrevet 31. desember 2023 #113 Skrevet 31. desember 2023 Raqlette (eller hvordan det skrives) Hvor vi griller yttrefilet, gode pølser, deilige oster, og masse annet vedsiden av har vi salat, hvitløksbrød, dipper og ovnsbakte poteter 1
Maskinfører Skrevet 31. desember 2023 #114 Skrevet 31. desember 2023 Frida skrev (8 timer siden): Kondolerer ❤️ Det var trist å høre at du har mistet faren din. Det har vært så koselig å lese her inne at du har besøkt ham mye og sett gamle tv-serier sammen med ham. Det er rart når man ikke har foreldre lenger, min far døde også like før jul for noen år siden. Ekstra trist når det er på mørkeste tiden av året med familiehøytider hvor vi gjerne vil feire med våre kjære. Ønsker deg alt godt i det nye året! Tusen takk Frida det varmer ♥️ Ja det er veldig trist ja besøkte han hver dag fra ca 16:00-22:00 den siste tiden bare sov han ja det er det man er jo bare 35 år så kondolerer så mye til deg også min mor vandret i 2011 58 år gammel ja det er det jeg trivdes med og feire jul med han på sykehjemmet de hadde en spesial ovn bedre ribbe har jeg aldri smakt den smeltet på tunga tusen takk alt godt til deg og dine også ♥️
Maskinfører Skrevet 31. desember 2023 #115 Skrevet 31. desember 2023 elien skrev (4 timer siden): Kondolerer ♥️ Det er trist og tungt når vi mister våre kjære Tusen takk det varmer ja det er det nå er jeg alene 🕯️ 1
sofie777 Skrevet 31. desember 2023 #116 Skrevet 31. desember 2023 Spiste dette. Det var veldig godt!! Måtte ha litt rømme til, men det er vanlig med nachos
Amossa Skrevet 1. januar 2024 #117 Skrevet 1. januar 2024 Brunhilde skrev (På 31.12.2023 den 8.43): 500 gram per person (for regner med at du mener person og ikke porsjon) tilsier at man bør ha en kalkun på 5,5 kilo, den til @Amossaer større enn det, kanskje det er stuffing i tillegg, og jeg hadde ikke beregnet noen større kalkun til det antallet gjester. I tillegg er det forrett. @Amossa, jeg hadde gjerne vært gjest rundt ditt bord i kveld, den menyen var "berre lekker". Takk, Brunhilde Og du har rett, det hold i massevis. Hadde ikke stuffing, men med forrett og også mye tilbehør, har vi enda mye kalkun igjen. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå