AnonymBruker Skrevet 31. desember 2023 #81 Skrevet 31. desember 2023 Vi skal ha lammelår med ovnsbakte rotgrønnsaker og en god saus. Suksessterte til dessert. Anonymkode: ab6b1...0ab 2
Maskinfører Skrevet 31. desember 2023 #82 Skrevet 31. desember 2023 LadeJarl skrev (5 timer siden): 😂👌..,Beste innlegget i en drit kjedelig tråd!..😂...Konge!! Takk takk jeg mistet min far den 16 Desember 2023 han ble 78 år gammel og begravelsen var den 29 Desember opprinnelig skulle jeg feire både jul og nyttår på det sykehjemmet han bodde på så har rett og slett ikke kommet så langt så ble Billys da vi får se jul og nyttår i 2024 om det blir ribbe på juleaften og kalkun på nyttårsaften pr nå har jeg ikke matlyst kalenderen på laptoppen poppet opp nå feire nyttår med pappa stod det skrevet i desember i fjol blir lystenning på grava i kveld 11
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2023 #83 Skrevet 31. desember 2023 Maskinfører skrev (1 minutt siden): Takk takk jeg mistet min far den 16 Desember 2023 han ble 78 år gammel og begravelsen var den 29 Desember opprinnelig skulle jeg feire både jul og nyttår på det sykehjemmet han bodde på så har rett og slett ikke kommet så langt så ble Billys da vi får se jul og nyttår i 2024 om det blir ribbe på juleaften og kalkun på nyttårsaften pr nå har jeg ikke matlyst kalenderen på laptoppen poppet opp nå feire nyttår med pappa stod det skrevet i desember i fjol blir lystenning på grava i kveld Så trist å høre. God klem til deg ❤️ Anonymkode: f1da5...5c2 4
LadeJarl Skrevet 31. desember 2023 #84 Skrevet 31. desember 2023 Maskinfører skrev (3 minutter siden): Takk takk jeg mistet min far den 16 Desember 2023 han ble 78 år gammel og begravelsen var den 29 Desember opprinnelig skulle jeg feire både jul og nyttår på det sykehjemmet han bodde på så har rett og slett ikke kommet så langt så ble Billys da vi får se jul og nyttår i 2024 om det blir ribbe på juleaften og kalkun på nyttårsaften pr nå har jeg ikke matlyst kalenderen på laptoppen poppet opp nå feire nyttår med pappa stod det skrevet i desember i fjol blir lystenning på grava i kveld Kondolerer til deg maskinfører 🌹vær snill med deg selv så blir 2024 et godt år skal du se... 4
Brunhilde Skrevet 31. desember 2023 #85 Skrevet 31. desember 2023 Så trist å lese at du mistet faren din, @Maskinfører Du var så flink til å besøke ham, så jeg forstår at han må etterlate seg et stort tomrom. Ta vare på deg. God klem fra 1 3
Maskinfører Skrevet 31. desember 2023 #86 Skrevet 31. desember 2023 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Så trist å høre. God klem til deg ❤️ Anonymkode: f1da5...5c2 Tusen takk det varmer og høre ♥️ 1
Maskinfører Skrevet 31. desember 2023 #87 Skrevet 31. desember 2023 (endret) LadeJarl skrev (33 minutter siden): Kondolerer til deg maskinfører 🌹vær snill med deg selv så blir 2024 et godt år skal du se... Tusen takk det varmer 🌹 ja skal prøve på det mhm vi får se hva det blir til min mor gikk bort i 2011 58 år gammel og far gikk bort nå så godt og godt man får bare ta tiden til hjelp blir kirkegård for tenning av lys i kveld også skal pappa få 2 fakler i tillegg så toppen blir full av lys så blir det å kjøre en tur ut til sykehjemmet der han bodde og så hjem igjen 🌹 Endret 31. desember 2023 av Maskinfører 6
onyx Skrevet 31. desember 2023 #88 Skrevet 31. desember 2023 Langtidsstekt hel and med saus av Sevilla appelsiner, ovnsbakte poteter, rosenkål, sukkererter. Dessert har jeg ikke laget enda, må gjøre det nå. Blir sjokolademousse eller Dronning Mauds dessert. Forrett vet jeg ikke, har ganske mye vintertrøfler i kjøleskapet så kanskje sherrykastansjesuppe med trøffel. 3
Maskinfører Skrevet 31. desember 2023 #89 Skrevet 31. desember 2023 Brunhilde skrev (9 minutter siden): Så trist å lese at du mistet faren din, @Maskinfører Du var så flink til å besøke ham, så jeg forstår at han må etterlate seg et stort tomrom. Ta vare på deg. God klem fra Ja det er veldig vondt ja jeg hadde jo bare han og måtte jo da besøke han jeg satt der fra Onsdags kveld til Lørdag 16 Desember han sovnet inn klokken 14:44 rundt den tiden han åpnet plutselig opp øynene han reagerte ikke noe spessielt kanskje det var da han sovnet inn for tok fingrene over øynene og fulgte ikke med blikket munnen var åpen og brystkassa gikk opp og ned han brukte sånn bipap så er mulig det var maskina som gjorde at brystet gikk opp og ned han fikk blodoverføring 13 Desember men fikk bare 1 pose pga det tok lang tid det var så mye ord som haglet over bordet var det 60% blod vi har ? før overføring var den på 5% sykehjemslegen sa de ville holdet han i gang til over jul sånn at vi kunne feire sammen men det gikk ikke jeg er huseier jeg nå men kunne jeg byttet bort huset med 15-20 til sammen med han ville jeg gjort det ja det tomrommet ble stort alt må gjøre i hans ånd ja skal ta vare på meg god klem tilbake 🌹 8
Momma Skrevet 31. desember 2023 #90 Skrevet 31. desember 2023 LadeJarl skrev (6 timer siden): 😂👌..,Beste innlegget i en drit kjedelig tråd!..😂...Konge!! Noe spesielt at du forventer stor spenning i en tråd som handler om hva man skal servere av mat på nyttårsaften. 3 3
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2023 #91 Skrevet 31. desember 2023 15 hours ago, every woman said: Er det hasselbackpoteter du tenker på? 13 hours ago, AnonymBruker said: Enig 😩 Anonymkode: bbfcf...e96 Herregud, ikke alle som investerer livet sitt på penskrift på KG. Selvfølgelig mente jeg det og telefonen min skriver litt som den vil noen ganger. Anonymkode: ca1d4...880 1
Frida Skrevet 31. desember 2023 #92 Skrevet 31. desember 2023 Maskinfører skrev (16 minutter siden): Tusen takk det varmer 🌹 ja skal prøve på det mhm vi får se hva det blir til min mor gikk bort i 2011 58 år gammel og far gikk bort nå så godt og godt man får bare ta tiden til hjelp blir kirkegård for tenning av lys i kveld også skal pappa få 2 fakler i tillegg så toppen blir full av lys så blir det å kjøre en tur ut til sykehjemmet der han bodde og så hjem igjen 🌹 Kondolerer ❤️ Det var trist å høre at du har mistet faren din. Det har vært så koselig å lese her inne at du har besøkt ham mye og sett gamle tv-serier sammen med ham. Det er rart når man ikke har foreldre lenger, min far døde også like før jul for noen år siden. Ekstra trist når det er på mørkeste tiden av året med familiehøytider hvor vi gjerne vil feire med våre kjære. Ønsker deg alt godt i det nye året! 2
Rosa Dartle Skrevet 31. desember 2023 #93 Skrevet 31. desember 2023 Når nyttårsaften kommer er vi litt lei av poteter og saus-mat, så vi pleier å ha tapas 😊 Til dessert pleier vi å lage en dessert med krem eller lignende. Vanligvis denne: https://www.tine.no/oppskrifter/kaker/is-og-ostekaker/porsjonsostekaker-med-julesmak Men i år hadde vi glemt å kjøpe pepperkaker, så vi får se hva vi finner på 😄
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2023 #94 Skrevet 31. desember 2023 LadeJarl skrev (7 timer siden): 😂👌..,Beste innlegget i en drit kjedelig tråd!..😂...Konge!! Du vet at du ikke må gå inn i alle "dritkjedelige" tråder? Anonymkode: 93775...300 2
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2023 #95 Skrevet 31. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Herregud, ikke alle som investerer livet sitt på penskrift på KG. Selvfølgelig mente jeg det og telefonen min skriver litt som den vil noen ganger. Anonymkode: ca1d4...880 Penskrift og korrekt skrivemåte er to forskjellige ting! Anonymkode: 93775...300
LadeJarl Skrevet 31. desember 2023 #96 Skrevet 31. desember 2023 Momma skrev (1 time siden): Noe spesielt at du forventer stor spenning i en tråd som handler om hva man skal servere av mat på nyttårsaften. Finnes gullkorn der en minst venter det vettu..😂..og jeg fant jo et så det..
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2023 #97 Skrevet 31. desember 2023 . Anonym. skrev (8 timer siden): Ser nesten ut som bæsj. Helt uenig med deg. Den retten der er kjempegod. Synd for deg at du går glipp av noe så godt Anonymkode: 06b86...2b1 1
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2023 #98 Skrevet 31. desember 2023 Her blir det helstekt kalkun ala Nigella. Like nydelig hvert år. Anonymkode: 75713...ef0
elien Skrevet 31. desember 2023 #99 Skrevet 31. desember 2023 Maskinfører skrev (4 timer siden): Takk takk jeg mistet min far den 16 Desember 2023 han ble 78 år gammel og begravelsen var den 29 Desember opprinnelig skulle jeg feire både jul og nyttår på det sykehjemmet han bodde på så har rett og slett ikke kommet så langt så ble Billys da vi får se jul og nyttår i 2024 om det blir ribbe på juleaften og kalkun på nyttårsaften pr nå har jeg ikke matlyst kalenderen på laptoppen poppet opp nå feire nyttår med pappa stod det skrevet i desember i fjol blir lystenning på grava i kveld Kondolerer ♥️ Det er trist og tungt når vi mister våre kjære 2
Rødstrupa Skrevet 31. desember 2023 Forfatter #100 Skrevet 31. desember 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Penskrift og korrekt skrivemåte er to forskjellige ting! Anonymkode: 93775...300 Her har vi norsklæreren igjen😂
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå