gekki Skrevet 8. november 2002 #1 Skrevet 8. november 2002 Hva forventer dere av kvinneguiden,og hva synes dere er positivt og negativt,hva gjør at dere vil svare på akkurat det inlegget som dere gjør? :-?
Gjest Hufsa Skrevet 8. november 2002 #2 Skrevet 8. november 2002 For min del er det fordi jeg opplever forumet som rimelig seriøst, uten for mange "tullinger" som bare er ute etter å provosere. Dessuten er det jo litt OK å kunne lufte tanker, meninger og spørsmål UTEN at noen vet hvem du er....
koldbruna Skrevet 9. november 2002 #3 Skrevet 9. november 2002 enig med hufsa,det er kjempe fint å kunne diskutere temaer uten at folk vet hvem du er. Og mange svar som er kjempe bra skrevet... klem til deg gekki..... klem koldbruna :cry:
Usikker Skrevet 9. november 2002 #4 Skrevet 9. november 2002 Jeg oppfatter også KG som seriøs (selv om det er noen fjortiss-innslag her). Når jeg "meldte meg på" denne siden så var det fordi jeg søkte etter svar på mange ting.........jeg leste mange innlegg her før jeg "turte" registrere meg. I og med at jeg kunne være anonym så turte jeg også å stille spørsmål jeg aldri før har turt å spørre noen om! Det har hjulpet meg. Jeg svarer på innlegg jeg finner interessante - der jeg tror jeg har noe å bidra med. Har faktisk en del erfaring å bidra med jeg også!!! Jeg prøve å unngå å svare på provoserende fjortiss-innlegg, men jeg klarer ikke å la være noen ganger? Føler at det er min måte å yte et bidrag på for å beholde KG noenlunde seriøst! Ellers synes jeg det er flott at vi er representert her inne med folk i alle aldre, av begge kjønn (selv om det heter KVINNEguiden så er det bare sunt med mannlige innslag) - og folk med forskjellige meninger. Det er det som gjør det gøy og fargerikt! 8) Livet "her inne" er vel et speil av hvordan det er "der ute"! 8)
Gjest Lottemor Skrevet 9. november 2002 #5 Skrevet 9. november 2002 må si at jeg føler meg som hjemme hær inne..... litt sprøtt,men nå når jeg bor langt vekke fra familie og venner så er kg et sed der jeg kommer når jeg trenger et godt råd eller et sted der jeg føler at jeg betyr noe... Mange ganger får jeg hjelp og støtte og andre ganger kan jeg gi hjelp og støtte.... Andre ganger så plukke jeg opp gode råd og veiledning og andre ganger er det en god diskusjon.... det ufattelig mange bra mennesker hær inne og mange kloke hoder,så rett og slett trives jeg hær på kg...... Et flott seriøst nettsted der mennesker behandler hverandre med respekt og som venner..... Det er som nevnt et spekter av mennesker i alle aldre og begge kjønn. Har blitt litt glad i noen mennesker hær inne og så er jeg ufattelig takknemmlig for at jeg har fått lære å kjenne mange hær også klem fra Lottemor
Gjest Hilde Skrevet 9. november 2002 #6 Skrevet 9. november 2002 Ja, det har jeg lurt på selv, også ... .... det var en spøk. Selvom jeg kan være uenig og irritert mange ganger så er det noen avslappende og gode timer jeg har tilbragt her på Kvinneguiden. Dessuten så har jeg hatt Kvinneguiden som startside i snart 5 år - og den er en ypperlig portal til internett. Det er mange kvelder og helger hvor jeg egentlig skulle logget meg på jobben, men hvor Kvinneguiden har fristet meg mye mer. Gry gjør en virkelig god jobb med disse sidene - og det gjør også alle de som innehar "moderator-oppgaven"
Gjest KATTAstrofe Skrevet 11. november 2002 #7 Skrevet 11. november 2002 Oppdaget denne siden for et par år siden, har lest MYE her, så jeg har fått et visst inntrykk av mange her..... Først i den senere tid har jeg begynt å skrive litt selv
Mrs. B Skrevet 12. november 2002 #8 Skrevet 12. november 2002 Jeg begynte å komme hit når jeg skulle gifte meg. Ante ikke hvor jeg skulle begynne med planleggingen, og her fikk jeg all hjelp jeg trengte. (tusen takK!). I tillegg til bryllup er det jo mange andre forum her som jeg liker å bruke (er ikke så mye på bryllup lenger nå), særlig hus og hjem forumet da vi holder på å innrede ny leilighet. Da er det greit å få høre andres meninger om ting også. Synes dette forumet er virkelig kjekt! :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå