Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har vært pulevenner i et år snart. Sendt masse dirty bilder og filmer, og vært veldig på hverandre kontinuerlig. Nå er det plutselig stopp i sexy bilder og snakk, invitasjoner til telefonsex og komplimenter på utseendet. Han vil kun finne på ting sammen som å se filmer eller gå turer… hva skjer? Er han lei av all sexen, synes ikke at jeg er spennende lenger? Eller er det en måte å utvikle forholdet? Vi har fortsatt sex, men det er langt ned på prioriteringslisten hans virker det som.

Anonymkode: 6867c...db2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han har noe mer spennende på gang

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
Enmanelskeråhate skrev (1 minutt siden):

Han har noe mer spennende på gang

Håper ikke det😔

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Vi har vært pulevenner i et år snart. Sendt masse dirty bilder og filmer, og vært veldig på hverandre kontinuerlig. Nå er det plutselig stopp i sexy bilder og snakk, invitasjoner til telefonsex og komplimenter på utseendet. Han vil kun finne på ting sammen som å se filmer eller gå turer… hva skjer? Er han lei av all sexen, synes ikke at jeg er spennende lenger? Eller er det en måte å utvikle forholdet? Vi har fortsatt sex, men det er langt ned på prioriteringslisten hans virker det som.

Høres ut som det går mot slutten. Høres ikke ut som det har gått over i forelskelse

Skrevet

Snart vil han på museum, kino, bowling, ut å spise. Boring zzzzzzzz

Anonymkode: 9dd8b...4db

Skrevet

Kutt han nå! Dette er stadiet før stalking og politi osv... Oppskriften på stygt brudd!!☠️

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Kutt han nå! Dette er stadiet før stalking og politi osv... Oppskriften på stygt brudd!!☠️

Denne skjønte jeg ikke?

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Denne skjønte jeg ikke?

Da er du heldig!

Skrevet

Kan være spenningen har dabbet av hvis det ble for mye. Ta en pause, så ser du hva det blir til etterhvert. Gå turer, se film og slikt kan du gjøre med venninner 😉

Anonymkode: 31b3a...24d

Skrevet

Jøss, så rare folk er… Hadde tolket det slik at han begynner å få følelser for deg, jeg…! 

Skrevet

Er du noen som man objektivt sett blir seksuelt tent på da? Om ikke så er det jo helt naturlig at interessen daler når han allerede har pult deg i et år.

Anonymkode: 66541...f9a

Skrevet

Kanskje du burde spørre han? 

Anonymkode: 91a10...b95

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...