AnonymBruker Skrevet 30. desember 2023 #1 Del Skrevet 30. desember 2023 Altså, no shade! Skulle virkelig ønske jeg orket det selv. Men når jeg er gravid og skal være på reisefot en hel dag - kjøre klokka 6 for å rekke flyet 8.55 og ta returfly samme kveld, for så å ikke være hjemme før 22, da foretrekker jeg komfort. Dvs. sminkefritt og et svart joggesett. Men kanskje har disse velstelte damene det komfortabelt likevel, samtidig som de ser bra ut? Skjønner bare ikke hvordan. Så til og med ei som hadde på full sminke og attpåtil orket å fikse sminken inne på badet. Jeg har nok med å i det hele tatt komme meg igjennom en sånn dag med vettet i behold 😅 Dere som ser presentable og flotte ut på reisefot, hvordan orker dere? Har dere tips til behagelige, men pene plagg? Anonymkode: ac625...f3e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåttvann Skrevet 30. desember 2023 #2 Del Skrevet 30. desember 2023 Noen liker å kle seg pent uansett. Sminke er én ting, men de som flyr i skjørt, sandaler, høye hæler, krøllet hår osv skjønner jeg ikke heller. Har flydd i trange klær mange ganger, men da på korte strekninger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2023 #3 Del Skrevet 31. desember 2023 Jeg vil tro at hva som er komfort er veldig individuelt. Sminkefritt og svarte joggeklær hadde vært langt fra min komfortsone, men det betyr jo ikke at det gjelder alle. Jeg sminker meg alltid, ikke mye, men nok til at jeg føler meg vel. Reiser stort sett i jeans. Føler meg alltid best når jeg kler meg litt fint og sminker meg litt. Anonymkode: fa55c...767 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2023 #4 Del Skrevet 31. desember 2023 Det kommer jo helt an på formålet med turen. Er man på jobbreise må man gjerne se presentabel ut ved ankomst og må kle seg deretter. Ved en fritidsreise kan det slakkes litt på antrekket. Jeg reiser i komfortable klær og med sminke, men er ikke en jåledukke. Joggedress og usminket kunne til nøds gått på butikken og hadde vært totalt utenfor min komfortsone. Anonymkode: 693f8...7c1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2024 #5 Del Skrevet 2. januar 2024 Joggesett kunne jeg aldri tenkt på å bruke utenfor huset...Men jeg liker også å ha behagelige klær på flytur. Bruker ofte sorte vide dressbukser, topp og en cardigan jeg kan ta av og på etter temperatur på flyet. Lett sminke og ordnet hår. Det tar ikke lang tid. Anonymkode: 44eda...c8b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå