AnonymBruker Skrevet 30. desember 2023 #1 Del Skrevet 30. desember 2023 Jeg har ingen, fordi jeg aldri klarer å holde det. Målet med 2024 er å komme tilbake fullt på jobb, da jeg har vært sykmeldt en stund. Bli sterkere mentalt og håper 2024 blir et år med mindre motgang Anonymkode: 4d795...d9c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2023 #2 Del Skrevet 30. desember 2023 Pleier ikke å ha der, men denne gangen skal jeg ha klisje-nyttårsforsettet som er å komme i gang med trening. Etter en lang periode med sykdom, er det på tide at jeg kommer meg i form igjen. Anonymkode: dd345...b76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2023 #3 Del Skrevet 30. desember 2023 Å ha et nærmere forhold med Jesus. Alt kan skje neste år som verden ser ut. Verre blir det. Anonymkode: ffc50...93e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest thelight Skrevet 31. desember 2023 #4 Del Skrevet 31. desember 2023 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Å ha et nærmere forhold med Jesus. Alt kan skje neste år som verden ser ut. Verre blir det. Anonymkode: ffc50...93e Tror at det blir flere folk som vil og skal være i nær forhold med Gud Jesus Kristus i 2024.Han ga kjærlighet og livet sitt for oss for å frelse oss fra synden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå