Gå til innhold

Hvordan liker du å bli fingret?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Beskriv hvordan du liker å bli fingret av din partner

Anonymkode: 03410...05f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Liker ikke fingring. Var ok da jeg var 15/16 og kunne lite om sex. 

Anonymkode: 2524d...abb

• Nyttig 1
Skrevet

Han fingrer meg ikke. Ikke om jeg spør heller.

Anonymkode: 7812f...e4f

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Han fingrer meg ikke. Ikke om jeg spør heller.

Anonymkode: 7812f...e4f

Har du lyst at han skal gjøre det? 

Skrevet

Du synes ikke det er et privat spørsmål?

🔺

Anonymkode: 8d630...aa4

Skrevet

Ikke spesielt fan av det jeg heller. Ikke slikking heller. Har heller ingen fantasier. 

🤓 Vil du date meg?

Anonymkode: 52598...970

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

🔺

Du syntes temaet i denne tråden var mer privat enn f.eks. «I dag runket han i stedet for å ha sex med meg»? 

• Liker 5
Skrevet

De runketrådene her inne tar jo helt av.

Anonymkode: c9733...358

Skrevet

Jeg elsker at han fingrer meg. Han må det om jeg skal komme. Jeg liker veldig godt at han gjør det saakte en god stund først. Men han blir som regel utålmodig. Og det er digg når han gjør det fort også da. Godt når han bytter på å gjøre det nærmere skjeden og rett på klitten. Mulig jeg har mistet litt følsomhet etter å ha hatt piercing i hudfolden over klitten et par år og igjen etter å ha fjernet den.. 

Anonymkode: 58601...422

Skrevet

Klittmassasje er tingen for meg. Fingre inn i vagina er ikke det helt store. HAN liker å putte inn fingrene, og blir tydeligvis veldig kåt av det, men ser ikke ut til å skjønne at det ikke er like opphissende for meg. Kjører på i et voldsomt tempo, i den tro at jeg er like kåt som han.

(Vi har vært sammen i 7 år, og jeg har gitt beskjed sikkert 200 ganger, men han har visst tungt for det...)

Anonymkode: 59665...a6a

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Å det liker jeg. Men ikke kjør på med det tempoet nei. Men sakte og litt hardt slik at den kommer borti klitorisen i tillegg. Og hvis han slikker meg i tillegg så kommer jeg med en gang. Men sånn fort og gærlig er ikke godt i hele tatt. Da mister jeg lysten.  

Anonymkode: 8c4f1...249

Skrevet

Vet ikke, har aldri opplevd å bli fingret mer enn 3 sek. 

Anonymkode: 18287...7ce

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Klittmassasje er tingen for meg. Fingre inn i vagina er ikke det helt store. HAN liker å putte inn fingrene, og blir tydeligvis veldig kåt av det, men ser ikke ut til å skjønne at det ikke er like opphissende for meg. Kjører på i et voldsomt tempo, i den tro at jeg er like kåt som han.

(Vi har vært sammen i 7 år, og jeg har gitt beskjed sikkert 200 ganger, men han har visst tungt for det...)

Anonymkode: 59665...a6a

Fram til han ikke tar hintet så hadde jeg ikke giddet ha sex med han.. 

• Liker 1
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

🔺

Det er vel derfor trådstarter spurte på et anonymt nettforum og ikke spurte deg ansikt til ansikt. 

Anonymkode: 969dc...f2e

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Det er vel derfor trådstarter spurte på et anonymt nettforum og ikke spurte deg ansikt til ansikt. 

Anonymkode: 969dc...f2e

Det er dessuten er relevant spørsmål på et forum der menn stadig blir fortalt at de ikke er oppmerksomme nok på kvinnens behov, og at kvinnens behov i liten grad involverer samleie. 

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
Topper og daler skrev (47 minutter siden):

og at kvinnens behov i liten grad involverer samleie. 

Samleie gir meg lite nytelse av samme årsak som at «fingring» er uinteressant.

For meg er det klitoris som gjelder. Gjerne i kombinasjon med litt stimuli ytterst/rett innenfor skjedeåpningen. Lenger inn har liten verdi rent seksuelt.

Jeg liker samleie. Det gir en veldig fin nærhet og intimitet med partneren min, og det føles jo godt. Men det er absolutt ingen høydare rent nytelsesmessig. 

Et sexliv kun basert på samleie ville vært ganske så uinteressant.

Anonymkode: bd84e...80f

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Samleie gir meg lite nytelse av samme årsak som at «fingring» er uinteressant.

For meg er det klitoris som gjelder. Gjerne i kombinasjon med litt stimuli ytterst/rett innenfor skjedeåpningen. Lenger inn har liten verdi rent seksuelt.

Jeg liker samleie. Det gir en veldig fin nærhet og intimitet med partneren min, og det føles jo godt. Men det er absolutt ingen høydare rent nytelsesmessig. 

Et sexliv kun basert på samleie ville vært ganske så uinteressant.

Anonymkode: bd84e...80f

Kanskje bare at begrepet «fingring» blir forstått ulikt? Jeg tenker da på «fingring» av/rundt klitoris, ikke nødvendigvis inni kjønnsorganet. Fingring med den hensikt å oppnå klitorisorgasme. 

• Liker 2
Skrevet

Analt

Anonymkode: b6686...297

Skrevet

Jeg liker å bli fingret fort og hardt, det har elskeren min skjønt fra første stund 😀 Han fingrer meg til det plasker og spruter av meg, jeg blir vanvittig kåt av det.

Anonymkode: c5308...0de

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...