AnonymBruker Skrevet 30. desember 2023 #1 Del Skrevet 30. desember 2023 Jeg starter med å si... at jeg har null greie dette med skjønnhets klinikker osv. Det har på en måte ikke vært av interesse. Men, nå i en alder av 38 år, vet du - jeg ser ut som en: sliten, gammel dame 🫢 Det er helt sant. Jeg er tynn og har helt grei figur. Men ansiktet... altså øynene henger og ser slitne ut. Hele maska henger 🥲Jeg tuller ikke, jeg opplever dette som så ille at jeg vil gjøre noe. Fort. Hva er liksom første valget om man ikke er rik og ønsker rask resultat? Hva gjør jeg med øyne som henger ned. Dumt spørsmål, men går det an å løfte de opp? Hva med huden... hvor er dens glød? Nå bruker jeg ganske dyr sminke og krem fra kjente merker som Dior osv. Men huden har ikke den gløden som før. Veldig åpen for tips og råd. Altså hvem kontakter jeg, hvor går jeg, hva er første valget for raskt resultat... og... gjør det vondt? Anonymkode: e4d87...fe1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2023 #2 Del Skrevet 30. desember 2023 Hvor bor du? Er du i Bergen, gå til frk. Dings. De er ikke opptatt av å pumpe mest mulig i ansiktet ditt. Ellers er det å google klinikker i ditt område, de fleste har gratis konsultasjon, og spørre hva de kan gjøre/ville gjort og budsjettet ditt. Anonymkode: e8d40...395 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2023 #3 Del Skrevet 30. desember 2023 Sminke kan aldri erstatte hudpleie. Det er hudpleie som gir huden glød og spenst tilbake. Men hudpleie kan bare gå så langt, det kan hende du trenger sterkere skyts. Finn en seriøst kosmetisk lege eller sykepleier i området, studer personen nøye. Ser den overfylt ut i ansikter, da går du får en annen. Laser, injeksjoner i form av filler kan virkelig gjøre underverker, men kun i seriøse aktørers hender. Ellers kan man plutselig se veldig rar ut 😅 Anonymkode: 77e7d...c32 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2023 #4 Del Skrevet 30. desember 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: jeg opplever dette som så ille at jeg vil gjøre noe Dagens politisk korrekte: Begynn med opplevelsen av egen verdi. Du er vakker allerede,i allefall om du har helt grei figur! Anonymkode: 8d5fe...a7e 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2023 #5 Del Skrevet 30. desember 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: Sminke kan aldri erstatte hudpleie. Det er hudpleie som gir huden glød og spenst tilbake. Men hudpleie kan bare gå så langt, det kan hende du trenger sterkere skyts. Finn en seriøst kosmetisk lege eller sykepleier i området, studer personen nøye. Ser den overfylt ut i ansikter, da går du får en annen. Laser, injeksjoner i form av filler kan virkelig gjøre underverker, men kun i seriøse aktørers hender. Ellers kan man plutselig se veldig rar ut 😅 Anonymkode: 77e7d...c32 Tusen takk for gode råd 🙂 Har bestilt en time for råd og veiledning hos en lokal klinikk som har god omtale. Målet er å rette på noen små ting. Så man ser naturlig ut. Vil ikke se ut som 20 år igjen... men bare at man er stelt og trives med sin egen utseende 🥰 Anonymkode: e4d87...fe1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2023 #6 Del Skrevet 30. desember 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: Dagens politisk korrekte: Begynn med opplevelsen av egen verdi. Du er vakker allerede,i allefall om du har helt grei figur! Anonymkode: 8d5fe...a7e Enig i det første, ikke fullt så enig i at det virker som et krav å ha en grei figur for å kunne være vakker. Det er naturlig å bli eldre, og det er naturlig å dermed også se eldre ut. På godt og vondt. Anonymkode: d0866...467 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2023 #7 Del Skrevet 30. desember 2023 4 minutter siden, AnonymBruker said: Enig i det første, ikke fullt så enig i at det virker som et krav å ha en grei figur for å kunne være vakker. Det er naturlig å bli eldre, og det er naturlig å dermed også se eldre ut. På godt og vondt. Anonymkode: d0866...467 Det er jo sant, men ikke det jeg spør om 🙂 Anonymkode: e4d87...fe1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2023 #8 Del Skrevet 30. desember 2023 Hva med laserbehandling som strammer opp huden? Kanskje noe kjemisk peel? Eller er det for inngripende synes du? Sikkert andre ansiktsbehandlinger også. Hva med å besøke nettsiden til ulike hudklinikker der du bor?:) Om du mangler glød, bruker du et vitamin C serum? Vurder retinol e.l? Mulig du trenger å bytte ut hudpleien, huden endres jo etterhvert som man blir eldre, og dyrt er ikke nødvendigvis bra. @Roci har kanskje råd?:) Anonymkode: 17532...d36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2023 #9 Del Skrevet 31. desember 2023 Ta for guds skyld ikke kjemisk peel, du kan bli vansiret . Og derfor henger hele trynet mitt nå. Jeg var i tillegg hos en spesialist som visste seg å være ei heks. Anonymkode: 2b6f9...5e6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roci Skrevet 31. desember 2023 #10 Del Skrevet 31. desember 2023 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Jeg starter med å si... at jeg har null greie dette med skjønnhets klinikker osv. Det har på en måte ikke vært av interesse. Men, nå i en alder av 38 år, vet du - jeg ser ut som en: sliten, gammel dame 🫢 Det er helt sant. Jeg er tynn og har helt grei figur. Men ansiktet... altså øynene henger og ser slitne ut. Hele maska henger 🥲Jeg tuller ikke, jeg opplever dette som så ille at jeg vil gjøre noe. Fort. Hva er liksom første valget om man ikke er rik og ønsker rask resultat? Hva gjør jeg med øyne som henger ned. Dumt spørsmål, men går det an å løfte de opp? Hva med huden... hvor er dens glød? Nå bruker jeg ganske dyr sminke og krem fra kjente merker som Dior osv. Men huden har ikke den gløden som før. Veldig åpen for tips og råd. Altså hvem kontakter jeg, hvor går jeg, hva er første valget for raskt resultat... og... gjør det vondt? Anonymkode: e4d87...fe1 Jeg kan ikke gi deg råd om ulike prosedyrer osv , dette kan du kontakte f.eks. en kosmetisk sykepleier om for informasjon. Det er helt sikkert noen brukere her inne som også kan fortelle om sine erfaringer🙂 Men man kan oppnå ganske mye med god og riktig hudpleie, og her er det ikke nødvendigvis pris og merkenavn som er avgjørende. I tillegg har det også betydning at du får nok søvn, spiser sunt og variert, drikker nok vann og får frisk luft og mosjon hver dag. Men - hudpleie. Basisen for god hudpleie er rens, fukt og solbeskyttelse. Tilstrekkelig fukt er viktig for å hjelpe huden å opprettholde spenst og den naturlige beskyttelsesbarrieren. En godt fuktet hud ser også alltid glattere og fyldigere ut. Solbeskyttelse er ditt viktigste forsvar mot for tidlig hudaldring, UV-stråling er faktisk den mest avgjørende faktoren for rynker og ujevn og slapp hud i ansiktet. Bare vann er ikke tilstrekkelig for å fjerne solkrem og sminke, derfor er det viktig med en skånsom og effektiv rens i tillegg. En nyrenser hud absorberer også pleiende ingredienser bedre. I tillegg til dette, kan du supplere med eksfoliering, antioksidanter og et retinoid. Eksfoliering hjelper huden å kvitte seg med overskudd av døde hudceller, slik at den framstår glattere og jevnere. Antioksidanter beskytter huden og gir "glød", og retinoider stimulerer produksjonen av kollagen og bidrar til å redusere og forebygge fine linjer og rynker, og reparere solskader. Hvis jeg får vite litt mer om hudtypen din og din nåværende hudpleierutine, kan jeg godt komme med produktforslag i ønsket prisklasse🙂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2024 #11 Del Skrevet 1. januar 2024 AnonymBruker skrev (På 30.12.2023 den 17.08): Jeg starter med å si... at jeg har null greie dette med skjønnhets klinikker osv. Det har på en måte ikke vært av interesse. Men, nå i en alder av 38 år, vet du - jeg ser ut som en: sliten, gammel dame 🫢 Det er helt sant. Jeg er tynn og har helt grei figur. Men ansiktet... altså øynene henger og ser slitne ut. Hele maska henger 🥲Jeg tuller ikke, jeg opplever dette som så ille at jeg vil gjøre noe. Fort. Hva er liksom første valget om man ikke er rik og ønsker rask resultat? Hva gjør jeg med øyne som henger ned. Dumt spørsmål, men går det an å løfte de opp? Hva med huden... hvor er dens glød? Nå bruker jeg ganske dyr sminke og krem fra kjente merker som Dior osv. Men huden har ikke den gløden som før. Veldig åpen for tips og råd. Altså hvem kontakter jeg, hvor går jeg, hva er første valget for raskt resultat... og... gjør det vondt? Anonymkode: e4d87...fe1 Tear trough, restylane. Gå ikke til de billigste bakgårsdsjappene. Anonymkode: 1a80d...837 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2024 #12 Del Skrevet 2. januar 2024 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Tear trough, restylane. Gå ikke til de billigste bakgårsdsjappene. Anonymkode: 1a80d...837 De dyreste og mest kvalifiserte trenger absolutt ikke være de beste. Finnes noen leger der ute som ikke kan drive seriøst . ( bla hudspesialisten as ) Anonymkode: 2b6f9...5e6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
karipia Skrevet 2. januar 2024 #13 Del Skrevet 2. januar 2024 (endret) AnonymBruker skrev (På 30.12.2023 den 17.08): Jeg starter med å si... at jeg har null greie dette med skjønnhets klinikker osv. Det har på en måte ikke vært av interesse. Men, nå i en alder av 38 år, vet du - jeg ser ut som en: sliten, gammel dame 🫢 Det er helt sant. Jeg er tynn og har helt grei figur. Men ansiktet... altså øynene henger og ser slitne ut. Hele maska henger 🥲Jeg tuller ikke, jeg opplever dette som så ille at jeg vil gjøre noe. Fort. Hva er liksom første valget om man ikke er rik og ønsker rask resultat? Hva gjør jeg med øyne som henger ned. Dumt spørsmål, men går det an å løfte de opp? Hva med huden... hvor er dens glød? Nå bruker jeg ganske dyr sminke og krem fra kjente merker som Dior osv. Men huden har ikke den gløden som før. Veldig åpen for tips og råd. Altså hvem kontakter jeg, hvor går jeg, hva er første valget for raskt resultat... og... gjør det vondt? Anonymkode: e4d87...fe1 Hvis du har tunge øyelokk, kan du spørre fastlegen om du kan få dekket operasjonen av det offentlige. Google plastisk kirurgi dekket av det offentlige. Endret 2. januar 2024 av karipia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2024 #14 Del Skrevet 2. januar 2024 Ville begynt med botox i sinnrynke og panne, og eventuelt litt filler under øynene. Anonymkode: 6d1d6...d27 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2024 #15 Del Skrevet 4. januar 2024 Fillers og botox. Du kan bli vakker med fillers og botox. Du må bare ha nok penger! Anonymkode: 6c6b4...d69 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå