AnonymBruker Skrevet 30. desember 2023 #1 Del Skrevet 30. desember 2023 jaja får jeg skrive en nye da. syns helt ærlig det er ganske slemt og stenge det inlegget jeg hadde bare fordi en kjeder seg her inne altså man kan faktsik dø av og brekke lårhalsen så går faktisk ann og tenke litt og ta hensy det er faren min som har skadet seg og det er ikke det at jeg ikke vet hva han liker men jeg prøver og finne ut hva som hadde vært fint og gi til han når han er på rehabiliteringssenter er tydelig en admin her som kjeder seg når dem påstår at overskriften var mangelfull på forrige innlegg det var faktisk en av det minst mangelfulle jeg har hatt her 🤣 Anonymkode: 0e816...00a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tussi680 Skrevet 30. desember 2023 #2 Del Skrevet 30. desember 2023 Tenk over hva vedkommende er interessert i og kjøp blader, bøker etter interesser han har. Noe godt å kose seg med, send og gi bort bilder av fam.din , det er ikke lett å ha brukket lårhals akkurat. Kort sagt: bry deg om faren din, han ser og skjønner at du setter pris på han. Og gå på besøk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2023 #3 Del Skrevet 30. desember 2023 Bøker, kryssordblad, Sudoku, abonnement f.eks på Storytel eller annen lydbok-app Anonymkode: 0cfa6...b53 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2023 #4 Del Skrevet 30. desember 2023 dere har det morro her inne må jeg si admin altså når man skakker om brukket lårhals vil nå jeg virkelig på stå at den ligger under kropp og helse. ikke under vennskap Anonymkode: 0e816...00a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2023 #5 Del Skrevet 30. desember 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): jaja får jeg skrive en nye da. syns helt ærlig det er ganske slemt og stenge det inlegget jeg hadde bare fordi en kjeder seg her inne altså man kan faktsik dø av og brekke lårhalsen så går faktisk ann og tenke litt og ta hensy det er faren min som har skadet seg og det er ikke det at jeg ikke vet hva han liker men jeg prøver og finne ut hva som hadde vært fint og gi til han når han er på rehabiliteringssenter er tydelig en admin her som kjeder seg når dem påstår at overskriften var mangelfull på forrige innlegg det var faktisk en av det minst mangelfulle jeg har hatt her 🤣 Anonymkode: 0e816...00a Den var jo mangelfull da det stod noe sånt som "sykehjem/rehabilitering" mens innlegget handlet om gaver til en som har knekt lårhalsen, ergo ingen direkte beskrivende tittel på tråden... Hva med garn, strikkepinner eller heklenål og oppskrift på noe gøyt? Bøker? Abonnement på storytel eller fabel? Anonymkode: e8a06...b03 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2023 #6 Del Skrevet 31. desember 2023 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Den var jo mangelfull da det stod noe sånt som "sykehjem/rehabilitering" mens innlegget handlet om gaver til en som har knekt lårhalsen, ergo ingen direkte beskrivende tittel på tråden... Hva med garn, strikkepinner eller heklenål og oppskrift på noe gøyt? Bøker? Abonnement på storytel eller fabel? Anonymkode: e8a06...b03 overskriften var jo om det det handlet om jo.OMG. det er sånn alle innleggene mine er formulert, det er jo veldig rart at det er et så stort problem med det ene innlegget når alle andre er formuler på samme måten. kort og grei er faktsik det folk gidder og lese ikke en hel bok eller må man plutselig være forfatter for og få ting godkjent her inne 🤣 det er gode forslag men hadde håpet på noen forslag fra noen fra helse vesen som kanskje vet litt mer om hva som hadde greit og gi i gave. må være noe litt mer enkelt når han er litt opp i årene og har ikke helt hukomelsen med seg mat gave tør jeg ikke gi siden han har fått mage problemer med nye piller Anonymkode: 0e816...00a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2023 #7 Del Skrevet 31. desember 2023 Brodder? 😇 Anonymkode: df805...b8d 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2023 #8 Del Skrevet 31. desember 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): overskriften var jo om det det handlet om jo.OMG. det er sånn alle innleggene mine er formulert, det er jo veldig rart at det er et så stort problem med det ene innlegget når alle andre er formuler på samme måten. kort og grei er faktsik det folk gidder og lese ikke en hel bok eller må man plutselig være forfatter for og få ting godkjent her inne 🤣 det er gode forslag men hadde håpet på noen forslag fra noen fra helse vesen som kanskje vet litt mer om hva som hadde greit og gi i gave. må være noe litt mer enkelt når han er litt opp i årene og har ikke helt hukomelsen med seg mat gave tør jeg ikke gi siden han har fått mage problemer med nye piller Anonymkode: 0e816...00a Gode sko. Helsesandaler! Antisklisokker. Men det har han sikkert nå? Et varmt pledd? Lette og gode benklær å bevege seg i? Anonymkode: bb584...b46 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 31. desember 2023 #9 Del Skrevet 31. desember 2023 En god bok ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2023 #10 Del Skrevet 31. desember 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): dere har det morro her inne må jeg si admin altså når man skakker om brukket lårhals vil nå jeg virkelig på stå at den ligger under kropp og helse. ikke under vennskap Anonymkode: 0e816...00a Det er jo ikke brukket lårhals (plager og problemer rundt det, tilheling etc) som er temaet i tråden din, det er gave til en som har brukket lårhals... 🙄 Anonymkode: a4461...fa6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ti10 Skrevet 31. desember 2023 #11 Del Skrevet 31. desember 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): dere har det morro her inne må jeg si admin altså når man skakker om brukket lårhals vil nå jeg virkelig på stå at den ligger under kropp og helse. ikke under vennskap Anonymkode: 0e816...00a Men det er jo ikke sånn at folk med brukket lårhals er en egen type mennesker? Det er jo gave du spør om tips til, og gaver skal jo gjenspeile personlighet og interesser, ikke sykdom eller skade. Jeg har aldri hørt at det finnes ting som passer kun til folk med brukket lårhals. Hva med en bok om et tema han interesserer seg for? Jeg ser du sier han har litt dårlig hukommelse, så gjerne en litt lettlest en med blanding av bilder og informasjon. F.eks. om fiske, historie fra hjemstedet, ellers kan jo et blad som handler om interessene hans kanskje være noe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bronto Skrevet 31. desember 2023 #12 Del Skrevet 31. desember 2023 På biltema har de sånn plukk og tibg fra golvet klype stav. Den er genial til folk som immobile i den ene eller andre retning. God bedring til din far! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2023 #13 Del Skrevet 31. desember 2023 En IPad hvis han ikke har det alt. Hvis han har det så kan du gi ham abonnement på noen strømmetjenester han ikke har. Anonymkode: 35330...b5e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2023 #14 Del Skrevet 31. desember 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): En IPad hvis han ikke har det alt. Hvis han har det så kan du gi ham abonnement på noen strømmetjenester han ikke har. Anonymkode: 35330...b5e nå er jeg ikke rik heller selv om jeg har lyst til og kjøpe en liten ting til faren min i gave og som jeg sa tenkte jeg meg noe mer enkelt når han ikke har hukommelsen helt med seg Anonymkode: 0e816...00a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2024 #15 Del Skrevet 1. januar 2024 ny joggebukse eller ulltrøye som er lett å bevege seg i Anonymkode: fb9fe...895 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2024 #16 Del Skrevet 1. januar 2024 Noen ulike blad, en bok, abonnement på f.eks netflix, abonnement på storytel/lydbøker/Spotify. Noe slik: https://www.iqspill.no/produkt/iqspill-i-metall-6-deler/ Hvis han har lett for å fryse: gode ullsokker, tøfler. Hjelp han å laste ned kabal, suduko el på mobilen hvis han ikke klarer det selv. Eller kjøp et hefte. Anonymkode: ca982...959 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå