Gå til innhold

Open ai

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dere som bruker chat gpt, bruker dere en gratis app? jeg brukte en gratis app en god stund, men minstet plutselig tilgang. Er usikker på om det var fordi jeg forsøkte å laste ned en annen chat gpt for å få tak i illustrasjoner, at dette skjedde. Lagde nytt passord, og har nok rotet med ulike mailadr. Your token has expired, stod det.

Har funnet en annen app som lar seg laste ned, men det er betalingsapp. Er de bedre? betaler dere 1k for evig tilgang? ser ikke poenget med 800kr for ett år…Står noe om itunes betaling; jeg bruker ikke det. Typisk om jeg nå abb og så roter det seg til😩Liker veldig godt appen, den sparer meg for absurd mye research.

Anonymkode: 8189f...873

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

openai har ingen 1000kr for evig tilgang betalingsmulighet, eller 800kr for ett år betalingsmulighet. Den står ganske stødig på 25$(260kr)/mnd. Hvilke apper bruker du? Token has expired er en melding man kan få om noen har opprettet sin egen chatGPT nøkkel og videreselger den.

Anonymkode: 59a2a...f0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Betaler litt for chatgpt 4.0 (?). Helt verdt det. 

Er vel snakk om at det kommer en konkurrent som er enda bedre til våren, kommer i så fall gladelig til å betale for den også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

openai har ingen 1000kr for evig tilgang betalingsmulighet, eller 800kr for ett år betalingsmulighet. Den står ganske stødig på 25$(260kr)/mnd. Hvilke apper bruker du? Token has expired er en melding man kan få om noen har opprettet sin egen chatGPT nøkkel og videreselger den.

Anonymkode: 59a2a...f0e

Da var sikkert dette problemet rundt blokkeringen; det så ut som om jeg opprettet ny nøkkel(?). Uff er litt gresk for meg😄Skal lese gjennom en guide for å bli litt mer kjent med konseptet. Mitt problem er når instruksjonsguider blir som et krevende studie. Men kanskje jeg venter på en bedre versjon som en nevner🤗

Anonymkode: 8189f...873

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...