Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor sexy er ikke det🔥🔥🔥

Anonymkode: 7dc50...aee

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Hvor sexy er ikke det🔥🔥🔥

Følger ikke med i tiden du? I våre dager kan man identifisere seg med hva man vil. Til og med et rosa helikopter. Fult sosialt akseptert og antagelig sexy for de som tenner på rosa helikoptre og andre ting. 

Anonymkode: 6ec05...0c8

Skrevet

Nei, det gjør jeg virkelig ikke, det har du helt rett i. Men har lest og lært mye de siste dagene... Og vil fortsette med happy -go-lucky innstillingen min🤟

Skrevet (endret)

Bare fordi kvinner er uenige med deg, er de fortsatt kvinner og uenige med deg. Slapp av litt. 

Endret av miss summers
  • Liker 5
Skrevet

Hahahaha 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvor sexy er ikke det🔥🔥🔥

Lurt å lage ny tråd.

Ville jo vært pinlig å innrømme, etter å ha hevdet over 50 sider at man tenner på at menn gjør husarbeid, at man sklir ned på gulvet fordi en av damene i tråden snakker strengt til deg.

miss summers skrev (52 minutter siden):

Bare fordi kvinner er uenige med deg, er de fortsatt kvinner og uenige med deg. Slapp av litt. 

Men da må man jo innrømme at man tenner på damer da vet du :) huff huff.

Anonymkode: a66be...3ec

Skrevet

Slik som han som spurte om rettferdig deling av hus/skilsmisse bo. Svarte seg selv og hadde skiftet kjønn😂

Anonymkode: 9ccbc...b82

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Følger ikke med i tiden du? I våre dager kan man identifisere seg med hva man vil. Til og med et rosa helikopter. Fult sosialt akseptert og antagelig sexy for de som tenner på rosa helikoptre og andre ting. 

Anonymkode: 6ec05...0c8

Men det kan være litt vanskelig å komme ut..

🏳️‍🌈👩🏼‍❤️‍👩🏼

Skrevet

🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Lurt å lage ny tråd.

Ville jo vært pinlig å innrømme, etter å ha hevdet over 50 sider at man tenner på at menn gjør husarbeid, at man sklir ned på gulvet fordi en av damene i tråden snakker strengt til deg.

Men da må man jo innrømme at man tenner på damer da vet du :) huff huff.

Hæ? Wtf?🤣🤣🤣🤣

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Hæ? Wtf?🤣🤣🤣🤣

Du kan eventuelt forsøke å gi litt mere bakgrunnsinformasjon, -historie, så blir det lettere for oss som ikke er tankelesere å følge tankegangen din. 🤷🏻‍♂️

Anonymkode: 4f192...b1e

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Må nesten skuffe deg med at jeg pleide å knulle damer før i tiden, men sluttet fordi det ble for enkelt.

Synd ikke flere menn lærer av meg altså, for slike innlegg/tråder dukker opp hver gang jeg er her.

Skrevet

For ikke å snakke om utrygge kvinner som gir seg ut for å være selvsikre kvinner, bygdekjerringer som utgir seg for å være byfolk, elskerinner som utgir seg for å være koner, griser som utgir seg for å være hester og narrer som utgir seg for å være konger..

Skulle nesten tro at KG var ett anonymt forum på nett😅 Spørsmålet er vel snarere, om det noen her inne som er seg selv?😂

Anonymkode: 2f0a9...f8d

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

For ikke å snakke om utrygge kvinner som gir seg ut for å være selvsikre kvinner, bygdekjerringer som utgir seg for å være byfolk, elskerinner som utgir seg for å være koner, griser som utgir seg for å være hester og narrer som utgir seg for å være konger..

Skulle nesten tro at KG var ett anonymt forum på nett😅 Spørsmålet er vel snarere, om det noen her inne som er seg selv?😂

Anonymkode: 2f0a9...f8d

Tipper 1%

Skrevet

Sikker på at de er menn da?

For når jeg svarer noen og er uenig blir jeg alltid beskyldt for å være mann.

Anonymkode: bd35c...796

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Ja, og dette burde menn ta lærdom av!

Slutt å jatte med kvinner, så oppfatter de deg som en mann, og så blir de interessert. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Noen har veldig rigide oppfatninger om hva kvinner skal mene og like.

Det kommer nesten alltid svar av typen "Hilsen Geir 53" bare en kvinne skriver noe positivt om sex eller bruker et grovt ord.

Anonymkode: 09ba3...054

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...