AnonymBruker Skrevet 30. desember 2023 #1 Skrevet 30. desember 2023 Beklager på forhånd for kanskje ett upassende tema å snakke om men dette spørsmålet havnet i hodet mitt for en stund tilbake og det fikk meg til å lure og ville gjerne høre andres meninger på det siden alle er forskjellige. Så hva er egentlig den verste måten å dø på? Uheldigvis så finnes det uttallige måter å dø på, noen måter mye verre enn andre. Jeg mener det at en naturlig død forårsaket av din egen kropp er vel det nærmeste man kommer til en "fin" død. Er du utsatt for en ulykke hvor kun du er involvert og omkommer så vil jeg tørre og påstå at du ikke var smart nok til å forstå at det du gjorde der og da hadde fatale konsekvenser og har vel egentlig bare deg selv og takke. I mitt hode så er den verste måten å dø på er den som blir forårsaket av andre mennesker sine handlinger, en ulykke skjer pga noen andre sin uoppmerksomhet eller rett og slett drap. Å tenke at du kunne levd livet mye lenger hadde det ikke vert for den ene personen sitt mørke hjerte, at du var på feil plass til feil tid er faktisk ganske frustrerende å tenke på. Det er en veldig urettferdig måte å dø på som ingen bør oppleve. Anonymkode: 4de91...4b9
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2023 #2 Skrevet 30. desember 2023 Drukning og brann(les ikke kvelning) dette pga panikkfølelsen. (Og smerte ved brann) den mest urettferdige må være drap. Og det sykeste må være tortur. Anonymkode: bb459...a3a
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2023 #3 Skrevet 30. desember 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Beklager på forhånd for kanskje ett upassende tema å snakke om men dette spørsmålet havnet i hodet mitt for en stund tilbake og det fikk meg til å lure og ville gjerne høre andres meninger på det siden alle er forskjellige. Så hva er egentlig den verste måten å dø på? Uheldigvis så finnes det uttallige måter å dø på, noen måter mye verre enn andre. Jeg mener det at en naturlig død forårsaket av din egen kropp er vel det nærmeste man kommer til en "fin" død. Er du utsatt for en ulykke hvor kun du er involvert og omkommer så vil jeg tørre og påstå at du ikke var smart nok til å forstå at det du gjorde der og da hadde fatale konsekvenser og har vel egentlig bare deg selv og takke. I mitt hode så er den verste måten å dø på er den som blir forårsaket av andre mennesker sine handlinger, en ulykke skjer pga noen andre sin uoppmerksomhet eller rett og slett drap. Å tenke at du kunne levd livet mye lenger hadde det ikke vert for den ene personen sitt mørke hjerte, at du var på feil plass til feil tid er faktisk ganske frustrerende å tenke på. Det er en veldig urettferdig måte å dø på som ingen bør oppleve. Anonymkode: 4de91...4b9 Så om en stein faller fra en fjelltopp og ned i hodet ditt, har du deg selv å takke? Må alle være smart nok til å aldri gå i naturen, da? Anonymkode: e393c...60d 2 1 1
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2023 #4 Skrevet 30. desember 2023 Bli spist av et dyr, klemt i hjel, brann, sult, tortur, bli kappet opp. Er mange eksempler fra middelalderen som er virkelig forferdelig. Slutt resultatet er det samme, men smerten før må være grusom. Anonymkode: 765d7...384 6
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2023 #5 Skrevet 30. desember 2023 Kjærlighetssorg Anonymkode: 6831e...3ac 1
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2023 #6 Skrevet 30. desember 2023 Tortur. Anonymkode: 5392f...aa5 1 1
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2023 #7 Skrevet 30. desember 2023 Måten Kim Wall døde på må jo være den verst tenkelige. Anonymkode: 92e8b...23a 2 3
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2023 #8 Skrevet 30. desember 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Måten Kim Wall døde på må jo være den verst tenkelige. Anonymkode: 92e8b...23a Hun stolte jo helt på gjerningsmannen. Gledet seg til å flytte utenlands. Forlot sin egen fest for å ta saken. Og under vann, uten noen mulighet what so ever for å komme seg unna, ble hun torturert, voldtatt og drept. Jeg grøsser! Anonymkode: 92e8b...23a 1 2
RedPimpernell Skrevet 30. desember 2023 #9 Skrevet 30. desember 2023 Den værste måten jeg kunne tenkt meg hadde vært å sakte drukne av sitt eget slim, liggende som en grønnsak i en sykeseng. :-( 3
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2023 #10 Skrevet 30. desember 2023 Drukne i sand eller gjørme tenker jeg må være det verste. Anonymkode: db791...621 2
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2023 #11 Skrevet 30. desember 2023 Eller bli drept av krokodille, hvithai. Anonymkode: db791...621
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2023 #12 Skrevet 30. desember 2023 Tror ikke man klarer å si hva som er den verste måten. Faren min døde av kreft. Panikken og dødsangsten han hadde når lungene fyltes av vann var hjerteskjærende. Var jævlig å se også som pårørende. Han vart pumpet full av morfin. Til slutt kunne ikke si om det var kreften eller morfinen som tok livet av han. Ikke at det hadde så mye å si, for han hadde ikke overlevd uansett… Men aktiv dødshjelp er fyfy… Hadde ikke latt et dyr lide så mye. Anonymkode: c9399...eed 2 13
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2023 #13 Skrevet 30. desember 2023 Dette er det første jeg tenker på Anonymkode: 8bc4f...501 4 2
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2023 #14 Skrevet 30. desember 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Dette er det første jeg tenker på Anonymkode: 8bc4f...501 Det var visst mannen som fikk i oppdrag å lage denne som fikk æren av å være førstemann også... Anonymkode: 81973...f05 2
tussi84 Skrevet 30. desember 2023 #15 Skrevet 30. desember 2023 Blir litt vanskelig fordi det blir jo bare hypotetisk, men en langvarig og pinnefull død er sikkert noe av det verste. Enten at du blir utsatt for tortur, eller at du blir skutt/knivstukket for å så etterlatt for å blø i hjel. Samtidig kan det å fryse til døde være ganske vondt. En annen død som kan være vond er vel kveling eller drukning av noen slag. Vissheten om du kommer til å dø fordi du ikke kommer deg ut feks i forbindelse med Brann, eller du ikke kommer deg opp på overflaten hvis du er I vannet av ulike grunner. Så tenker jeg å bli spist av dyr, må være vondt.
29_j Skrevet 30. desember 2023 #16 Skrevet 30. desember 2023 (endret) ALS , langpining, drukne (i sand). Endret 30. desember 2023 av 29_j
29_j Skrevet 30. desember 2023 #17 Skrevet 30. desember 2023 (endret) Ikke få pust, sette noe i halsen, kvalt. Mye som er skrekken. Beste må vel være å sovne inn. Endret 30. desember 2023 av 29_j
LadeJarl Skrevet 30. desember 2023 #18 Skrevet 30. desember 2023 Tror å bli kokt i en gryte av kannibaler kommer høyt på lista..?🤔 1
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2023 #19 Skrevet 30. desember 2023 5 hours ago, AnonymBruker said: hva er egentlig den verste måten å dø på? Det verste er ikke å dø, men å dø som en idiot. Anonymkode: 9f68e...8cb
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2023 #20 Skrevet 30. desember 2023 Å se barna sine bli drept av mor/far før den du elsker også dreper deg. Verste jeg kan tenke meg. Anonymkode: b1c70...a22 1 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå