Gå til innhold

Polarn o Pyret eller Gullkorn vinterdress?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har erfaring med en av disse, hvor fornøyd var du? Vil du anbefale dressen?

Gullkorn er jo overlegen på dette tekniske, mens Polarn skal ha en veldig god passform har jeg hørt. 

Anonymkode: c6c38...a87

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Definitivt POP. Ekstremt god kvalitet. Har aldri hørt at Gullkorn er spesielt bra, ingen vi kjenner bruker det. 

Anonymkode: 89208...e56

Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Definitivt POP. Ekstremt god kvalitet. Har aldri hørt at Gullkorn er spesielt bra, ingen vi kjenner bruker det. 

Hvis du leser de tekniske spesifikasjonene så er den overlegen alle andre dresser. Den har vannsøyle på 20.000, pusteegenskap på det samme, polar ha henholdsvis 10-12.000 i vannsøyle og 5000 i pusteegenskap. 

Det eneste som er bedre med Polarn er i så fall passformen, gullkorn kan være litt bred har jeg hørt. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

At ingen du kjenner bruker det betyr ikke at den ikke er bra, hvordan trakk du den konklusjonen? Det e veldig dyre dresser og du får ikke tak i de overalt. 

Skrevet

Jobber i barnehage, men har ingen erfaring med gullkorn sine dresser. Jeg vet ikke hvordan de er på slitestyrke og stivhet. Men pop sine dresser er hvertfall myke og veldig slitesterke. Selv velger jeg reimatec stavanger år etter år. Men hvilke behov du har i en dress kommer jo også an på hvordan i landet du bir.

Anonymkode: e40e8...e83

Skrevet

Gullkorn er bred og jeg har ikke noe inntrykk av at den er spesielt mye bedre enn andre dresser. PoP er smalere i passform og jeg har god erfaring fra barn som har hatt den i barnehagen der jeg jobber. Kun et barn som har gullkorn i gruppen vår, så har ikke veldig stort vurderingsgrunnlag. 

Anonymkode: d8c5c...31e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...