Gå til innhold

Mamma turbukse? :)

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei :) noen som vet hvor man får kjøpt mamma turbukse i fysisk butikk? :) ( har ikke stormberg i nærheten? 

Anonymkode: f3391...a9a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har aldri funnet det i fysisk butikk her jeg bor sentralt på østlandet. Kan du kjøpe på nett evt.? Jeg endte opp med å bruke samboers turbukse med bukseseler 😅

Anonymkode: 0291f...9fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, AnonymBruker said:

Har aldri funnet det i fysisk butikk her jeg bor sentralt på østlandet. Kan du kjøpe på nett evt.? Jeg endte opp med å bruke samboers turbukse med bukseseler 😅

Anonymkode: 0291f...9fc

Jeg også fant aldri. Bruker nå skibukse og lar magen henge utenfor :ler:

Anonymkode: b39bd...b88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips :) jeg ønsker mer en slik turbukse med eget parti for magen så mulig jeg må ta sjansen og bestille fra nettsiden til stormberg 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker said:

Takk for tips :) jeg ønsker mer en slik turbukse med eget parti for magen så mulig jeg må ta sjansen og bestille fra nettsiden til stormberg 

Tror det er mindre og mindre mammaklær i butikkene. For eksempel har mange H&M gått over til ren netthandel. 

Anonymkode: b39bd...b88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg gav opp å finne turbukse for gravide, endte opp med å heller kjøpe en for stor treningsthight og tar på superundertøy under. Fungerer helt flott 😊

Anonymkode: 19b32...bc8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en fra Stormberg. Fornøyd med den, men passer best et stykke ut i svangerskapet. Kjøpt brukt på Finn.

Anonymkode: 49083...fb6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med mindre du går VELDIG mye tur, type flere ganger i uken, er det helt bortkastet å kjøpe egen turbukse for gravide. Jeg kjøpte noen deler, så kunne jeg fint bruke den vanlige turbuksen helt frem til fødsel. Hadde smekken åpen, men det gjorde ingenting, for hadde jo jakke over uansett.

Anonymkode: dfcd2...dee

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en turbukse jeg kjøpte forrige graviditet. Kjøpte den litt større enn jeg ellers ville kjøpt. Kan fint bruke den med belte i livet til vanlig, og mens jeg er gravid kan jeg bruke den vanlig i starten, deretter med strikk i knappen, og nå mot slutten med smekken helt åpen (lang genser over).’🙈

Anonymkode: 65f15...d97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Med mindre du går VELDIG mye tur, type flere ganger i uken, er det helt bortkastet å kjøpe egen turbukse for gravide. Jeg kjøpte noen deler, så kunne jeg fint bruke den vanlige turbuksen helt frem til fødsel. Hadde smekken åpen, men det gjorde ingenting, for hadde jo jakke over uansett.

Anonymkode: dfcd2...dee

Jeg går tur flere km om dagen så derfor jeg trenger en skikkelig god mamma turbukse 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bestilte fra Stormberg. I den størrelsen jeg brukte før graviditet.

Tøystykket over magen er veldig romslig, men det gjør ikke så mye. Har brukt buksen siden uke 20, den kommer til å holde fint til fødselen tror jeg, bare ikke rumpe/lår øker for mye 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stormberg har klær for gravide, både turbukse, skallbukse og regnbukse 😊👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...