Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye nyttårsverkeri skal dere kjøpe til nyttår? Hva er vanlig? Hva er rart?

Anonymkode: 7624e...dac

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg/vi kjøper ikke fyrverkeri. Innimellom har jeg kjøpt noe stjerneskudd men det er det. På nyttårsaften har alltid vært dyrenes dag for meg og selv om ikke hunden vår nå er redd så har jeg ingen planer om å ta hun ut på "skytebanen" bare for å se og fyre opp raketter. 

Men de som er vill i nikkersen bruker nok noen 1000, så et batteri i går på nyhetene som kostet 2000 og det var en ganske alminnelig et så folk svir av penger på det, det er det ikke tvil om.

Endret av skreppamedleppa
  • Liker 3
Skrevet

Vi bruker ikke penger på det. Har dyr som prioriteres både økonomisk og mtp nærhet denne kvelden.

• Liker 7
Skrevet

Ingenting. Faktisk null! 

• Liker 4
Skrevet

Ca 0,- kr på raketter i år.Kjøper heller noe god mat😀

• Liker 2
Skrevet

Ingenting, kan jo like godt sette fyr på pengene mine.

Anonymkode: 521d3...108

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

Sluttet med det i 2010

Anonymkode: 7aaf3...484

• Liker 4
Skrevet

Det har jeg aldri giddet å bruke penger på. Mulig jeg kjøper en pakke stjerneskudd, men tviler. Fyrer nok heller opp et bål om været tillater det.

• Liker 2
Skrevet

I år bruker jeg kr 0 på å torturere dyr og flyktninger 🥳

• Liker 5
  • Hjerte 3
  • Nyttig 2
Skrevet

Skal ikke kjøpe noe 

• Liker 2
Skrevet

Ingenting, har kjøpt stjerneskudd

• Liker 2
Skrevet

0 kr. Synes det byrde vært forbudt med privat oppskyting. Tenker på alke redde dyr og mennesker. Det forsøpler noe veldig også.

Vi kan i dag bruke f. eks lasershow

• Liker 4
Skrevet

Skal ikke kjøpe noe. Tror jeg kun har kjøpt fyrverkeri en gang og det var det året jeg ble 18

• Liker 2
Skrevet

Aldri kjøpt fyrverkeri, om man ikke teller med stjerneskudd. Ingen planer om å kjøpe noe heller. K42

Anonymkode: c6aaf...a97

• Liker 1
Skrevet

Nyttårsverkeri? 

Anonymkode: 50f2a...542

• Liker 5
Skrevet

Ingenting. Har aldri kjøpt noe i voksen alder, utenom et stjerneskudd som 19-åring. Skal passe på dyrene mine ❤️

• Liker 1
Skrevet

I år kjøper vi ingenting. Sønnen min og jeg er hos foreldrene mine i år, og det blir nok mye rundt oss her, så føler vi ikke trenger noe selv. De siste 5 årene har kjæresten min vært hos oss, og han pleide å kjøpe en "bombe" eller to, max 600 kr til sammen sikkert. 

Skrevet

Vi har aldri kjøpt nyttårsverkeri. Ikke sikker på hva det er, faktisk. Noe fint vi har gått glipp av?

Vi pleier å litt fyrverkeri på nyttårsaften, men i år dropper vi det. Det meldes veldig snøvær og kaldt, så tror heller vi blir inne og nyter ei god flaske vin i stedet. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...