Gå til innhold

Føler jeg mister tilliten til samboer (ikke utroskap) over manglende inkludering. Tips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vært sammen med samboer i mange år. Egentlig tenkt barn osv nå fremover. Jeg er veldig glad i han, og når ting er bra er det vidunderlig. Og det er heldigvis mesteparten av tiden. 

Så til det utfordrende. Samboer er veldig dårlig på å inkludere meg i planer. Han antar ofte at ting passer for meg, og planlegger ofte med sik familie uten å høre med meg først. Derfor ender det ofte med at jeg ikke får vært med på ting. Dette skjer også med venner av han. Han blir så ivrig i planlegging av ting, at han glemmer å informere meg, så jeg får sjelden blitt med på ting sammen med han og vennene. Han sier sjeldne ifra før familie eller venner av han kommer innom, og jeg føler meg ikke komfortabel med å ikke vite. 

Dette har vi tatt uendelig mange runder på, men det endrer seg jo ikke. Vært 2 ganske sårende hendelser nå før jul, og jeg kjenner at dette preger meg ganske mye. Føler jeg mister tillit! Hadde aldri trodd at noe sånt skulle være så ødeleggende? 

Skal sies at han legger seg flat, men det hjelper ikke når det er som at noe inni meg er litt ødelagt. 

Noen som har vært borti lignende? Er jeg overdramatisk? 

Anonymkode: f80bd...482

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dump.

Anonymkode: b786e...25d

Skrevet

Ja opplevd det samme! Bedret seg ikke. Var kjempe sårt. Orket ikke lenger, så jeg gjorde dets slutt 

Anonymkode: 2ec7b...2b4

Skrevet

Felles elektronisk kalender.

Han må legge inn avtaler med en gang han avtaler noe nytt med noen. Du må skru på varslinger. 

Hvis du legger inn dine avtaler der så blir det lettere for ham å legge avtaler til tider hvor du kan være med. 

Anonymkode: 3b7ab...984

• Liker 1
Skrevet

Enten er han evneveik, eller så bryr han seg jo ikke om deg.. Ikke få barn med denne. Jeg for min del hadde eksplodert for lenge siden...

Anonymkode: f9010...832

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...