MiniMjau Skrevet 30. desember 2023 #1 Del Skrevet 30. desember 2023 Noen som har hørt? Dette trippeldrapet husker jeg faktisk ikke... Forferdelig sak! Så mange involverte, ungdommer. (Ligger i avisa Hallingdølen sin podcastserie Røynda. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millaz Skrevet 30. desember 2023 #2 Del Skrevet 30. desember 2023 Dette husker faktisk ikke jeg heller, tror jeg må prøve å høre på den👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pakini Skrevet 30. desember 2023 #3 Del Skrevet 30. desember 2023 Har hørt den, anbefaler den! Forferdelig sak, men en bygd som virkelig sto opp for alle sine. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tirben Skrevet 30. desember 2023 #4 Del Skrevet 30. desember 2023 (endret) Har også hørt podcasten, men husket ikke saken fra før. Synes det er rart, siden jeg pleier å huske store krimsaker. Endret 31. desember 2023 av tirben Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millaz Skrevet 30. desember 2023 #5 Del Skrevet 30. desember 2023 Ligger podkasten kun i hallingdølen eller er den på spotify eller podme? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millaz Skrevet 30. desember 2023 #6 Del Skrevet 30. desember 2023 Fant den på podme😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 30. desember 2023 Forfatter #7 Del Skrevet 30. desember 2023 Millaz skrev (16 minutter siden): Ligger podkasten kun i hallingdølen eller er den på spotify eller podme? Den ligger tilgjengelig ja Spotify, Google... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommernatt Skrevet 31. desember 2023 #8 Del Skrevet 31. desember 2023 En veldig god podcast! Jeg kan dessverre ikke huske denne hendelsen… Forferdelig sak! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vampyrina Skrevet 4. januar #9 Del Skrevet 4. januar Veldig god podcast! Jeg husker heller ikke hendelsen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Arne_Toholt Skrevet 5. januar #10 Del Skrevet 5. januar Bra podcasttips! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå