AnonymBruker Skrevet 30. desember 2023 #1 Skrevet 30. desember 2023 Er ganske avhengig av iskaffe og redbull. Begge sukkerfri type. Kasta opp to ganger tirsdag, fløy på do onsdag, spiste bare noen få loffskiver og ris, litt bedre utpå torsdagen, spiste litt ris og litt annen mat. Små porsjoner. Enda bedre i går, matlysten var tilbake og jeg spiste godt med mat i små porsjoner. Har bare drikket vann, eplejuice, biola og litt cola. Nå har jeg så lyst på iskaffe eller redbull, kanskje helst redbull. Hva er verst for magen av de to? Føles så barnslig å absolutt skulle drikke der, men må ha en av dem nå Anonymkode: 2c747...eae
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2023 #2 Skrevet 30. desember 2023 Ingen av dem er verst for magen. Matlysten tilbake betyr at du er frisk igjen og kan spise og drikke det du vil. Anonymkode: 96a0d...99d 1 1
Gjest Kanino Skrevet 30. desember 2023 #3 Skrevet 30. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er ganske avhengig av iskaffe og redbull. Begge sukkerfri type. Kasta opp to ganger tirsdag, fløy på do onsdag, spiste bare noen få loffskiver og ris, litt bedre utpå torsdagen, spiste litt ris og litt annen mat. Små porsjoner. Enda bedre i går, matlysten var tilbake og jeg spiste godt med mat i små porsjoner. Har bare drikket vann, eplejuice, biola og litt cola. Nå har jeg så lyst på iskaffe eller redbull, kanskje helst redbull. Hva er verst for magen av de to? Føles så barnslig å absolutt skulle drikke der, men må ha en av dem nå Anonymkode: 2c747...eae Melkeprodukter er verst for magen. Samme med kullsyre
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2023 #4 Skrevet 30. desember 2023 Kanino skrev (33 minutter siden): Melkeprodukter er verst for magen. Samme med kullsyre Melkeprodukter er bare verst for de som har allergi/intoleranse. Ofte kommer det av for likte laktase/behov for enzymer/elektrolytter som er viktig for fordøyelsen. Anonymkode: 6a333...89a
Gjest Kanino Skrevet 30. desember 2023 #5 Skrevet 30. desember 2023 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Melkeprodukter er bare verst for de som har allergi/intoleranse. Ofte kommer det av for likte laktase/behov for enzymer/elektrolytter som er viktig for fordøyelsen. Anonymkode: 6a333...89a For de med oppkast er melkeprodukt ikke noe bra
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2023 #6 Skrevet 30. desember 2023 Kanino skrev (16 minutter siden): For de med oppkast er melkeprodukt ikke noe bra For de med sterk kvalme er farris faktisk bra. 50-50 farris og eplemost, samt natron. Anonymkode: 6a333...89a
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2023 #7 Skrevet 30. desember 2023 Det ble så jeg drakk en redbull. So far so good. Anonymkode: 2c747...eae
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2023 #8 Skrevet 30. desember 2023 For min del er jeg ofte sensitiv for melkeprodukter en stund etter at jeg har vært syk. Så jeg ville valgt Redbull som du gjorde av de to. Anonymkode: c6d7a...e8b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå