Gå til innhold

Når daten din snakker om andre kvinner som sexy men samtidig påstår han elsker deg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva ville du tenkt hvis du er ganske gjennomsnittlig av utseende kort, litt overvektig. Daten din er også det, men han konstant snakker om hvordan hans exer og andre damer er så sexy men du er et unntak fordi han elsker deg for den du er? 

Er det et rødt flagg eller positivt? 

Anonymkode: fb7dc...cce

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Hva ville du tenkt hvis du er ganske gjennomsnittlig av utseende kort, litt overvektig. Daten din er også det, men han konstant snakker om hvordan hans exer og andre damer er så sexy men du er et unntak fordi han elsker deg for den du er? 

Jeg hadde ikke giddet å være med en mann som hele tiden snakket om eksene sine.

Anonymkode: 28742...7d1

• Liker 17
  • Nyttig 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Du er unntaket? Så du er den eneste kvinnen som ikke er sexy? Han høres veldig usikker ut, og jeg tenker han ønsker å såre deg og gjøre deg usikker. Han er sikkert red for at du skal forstå du er for god til han, så han prøver å gjøre deg så usikker at du ikke skal tro noen andre en han kan elske deg. 

• Liker 14
  • Nyttig 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Høres ut som en usikker mann som må trykke deg ned («jeg elsker deg på tross av, så bra ej jeg!»). Ingen normalt oppegående gjør dette. Løp! 

Anonymkode: 4ab34...698

• Liker 10
  • Nyttig 5
Skrevet

Som mann så høres dette helt snålt ut, og ville som andre nevner vurdert litt om han er verd det.

Anonymkode: edbd6...e27

• Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker said:

Høres ut som en usikker mann som må trykke deg ned («jeg elsker deg på tross av, så bra ej jeg!»). Ingen normalt oppegående gjør dette. Løp! 

Anonymkode: 4ab34...698

Jeg dater også normalt sett slanke menn over 180. Men er ikke noe jeg konstant nevner. 

Har stort sett hittil oversett slike kommentarer, de går ikke inn på meg, men nå begynner det å irritere meg. 

• Liker 2
  • Hjerte 2
Skrevet

For en utrolig nedverdigende og merkelig ting å si! Også igjen og igjen da 😳 Jeg hadde arrestert ham med det i en veldig direkte og konfronterende tone, hvorfor i huleste lar du deg bli behandlet slik??

"Er du klar over hvor utrolig merkelig og frekt det er å si at alle eks'ene dine og massevis av andre damer er sexy, samtidig som du understreker at jeg IKKE er det? Hva er det egentlig du prøver å oppnå med det?"

Anonymkode: 09267...146

• Liker 6
  • Nyttig 4
Skrevet
37 minutter siden, AnonymBruker said:

Som mann så høres dette helt snålt ut, og ville som andre nevner vurdert litt om han er verd det.

Anonymkode: edbd6...e27

Ja jeg har visst mange andre egenskaper som gjør meg perfekt for han då han er forelsket i meg selv om jeg ikke er fysisk attraktiv på samme måte. 

Jeg vet ikke om jeg er for bra for ham, men jeg har ikke så dårlig selvtillitt at dette på nie måte går inn på meg slik at jeg tror han er så super at ettersom alle de andre damene er mer sexy og jeg burde være glad han liker meg eller noe. Han kan gå og finne seg en høy, vakker sexy dame da.

Veien til døren er kort i mitt hus. Problemet er bare av og til at menn blir veldig klengete, som tistler og jeg gir mange sjanser, siden jeg ikke er perfekt selv. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Han synes du er mindre pen, og det er slik han forteller deg det. Han prøver å si det på en høflig måte. Han liker deg for andre kvaliteter, antar jeg utfra hva du skriver, men han synes du er mindre attraktiv. 

Sånt hadde jeg faktisk ikke gidda. Klarer du å se at daten din er mindre pen? Jeg klarer ikke å se mannen min med såpass "nøytrale" øyne, at jeg kan si at han er mindre pen. Nåja, han er ikke mindre pen, men gjennomsnittlig, og vi var venner før jeg falt for ham. Da så jeg ham med "nøytrale" øyne. Etter hvert som følelsene vokste (før jeg innså at jeg var forelska i ham), så ble han bare mer og mer attraktiv for meg. Nå synes jeg han er den kjekkeste mannen jeg noen gang har møtt. Jeg ser fremdeles kjekkaser her og der, og mange er penere enn mannen min på en måte, med symmetriske trekk, ren hud eller sånne greier som er naturlig å finne attraktivt. Men når jeg ser mannen min så er det likevel han som får meg skjelven i knærne, og han jeg finner mest attraktiv. Jeg klarer ikke helt å sammenligne ham med andre, for han er helt unik for meg. Jeg vet ikke om jeg klarer å formidle det på en forståelig måte her, men følelser finnes ikke alltid i ord.

Så at daten din "elsker deg for den du er"... Det er tull. Han elsker mange av sidene dine, men ikke hele deg. 

Anonymkode: 1c113...2ee

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Ja jeg har visst mange andre egenskaper som gjør meg perfekt for han då han er forelsket i meg selv om jeg ikke er fysisk attraktiv på samme måte. 

Jeg vet ikke om jeg er for bra for ham, men jeg har ikke så dårlig selvtillitt at dette på nie måte går inn på meg slik at jeg tror han er så super at ettersom alle de andre damene er mer sexy og jeg burde være glad han liker meg eller noe. Han kan gå og finne seg en høy, vakker sexy dame da.

Veien til døren er kort i mitt hus. Problemet er bare av og til at menn blir veldig klengete, som tistler og jeg gir mange sjanser, siden jeg ikke er perfekt selv. 

Haha, hadde han ikke funnet deg fysisk attraktiv hadde han hverken villet truffet deg eller hatt sex med deg. Menn er enkle sånn. Du skal ikke finne deg i å bli behandlet på denne måten. Vet det er utrolig vanskelig å se selv når man er hodestups forelsket. Hva om noen sa det til din sønn eller datter? "Alle andre er sexy, men ikke du" Wtf, liksom?🤣

Klart du er perfekt! Alle er perfekt på sin måte, man må bare finne den som ser det, og vice versa! 

At menn er klengete betyr at de finner deg attraktiv, ellers hadde de ikke giddet😉

Anonymkode: f04b1...02a

• Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Manipulering hadde jeg tenkt, han får deg til å føle deg mindre verdt. Men slapp av for han elsker deg jo, han skal knytte deg enda nærmere seg.

• Liker 2
  • Nyttig 4
Skrevet

En sånn mann hadde jeg aldri blitt sammen med. 

Anonymkode: a9d5a...450

• Liker 1
  • Nyttig 8
Skrevet

Selvfølgelig et rødt flagg. Det er kjempe respektløst av han , han respekterer ikke deg eller forholdet når han snakker sånn om andre damer og heller ikke de damene han objektiviserer 

Instant dealbreaker!

Anonymkode: 198ca...77c

• Liker 2
  • Nyttig 4
Skrevet

Han tenker nok at kvinner ønsker komplimenter for hvem de er, ikke bare proppen, men så kom det ut på en veldig klønete møte, så ville ikke lagt så mye i det 

Anonymkode: 95472...0db

Skrevet

Jeg føler han sier dette for å høyne seg selv jeg. Han har behov for å fortelle at han er "så bra at han får napp på sexy damer". At han sårer deg ved å si det tenker han ikke på, så han er sosialt klønete så det holder. 

For det første: disse damene er exer, de ville ikke ha ham!

For det andre: man snakker ikke slik til ny dame. Han graver seg jo nedi gjørma ved å si sånn. 

Jeg hadde ikke klart å la være å si det til ham altså, for å sette ham på plass! 

For en gjøk 🙉

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Han kan neppe være den hotteste selv, med mange ekser😉

Anonymkode: f04b1...02a

• Liker 1
Skrevet

Han høres ut som et godt gammeldags rasshøl. 
Han nedgraderer deg og gjør deg usikker på deg selv. Kom an! Du vet du fortjener bedre. 
Denne «mannen» er ikke nesten verdt tiden din engang….
Kom deg videre, opp og fram jente!💯❤️

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet
31 minutter siden, Therealslimshady said:

Han nedgraderer deg og gjør deg usikker på deg selv. Kom an! Du vet du fortjener bedre. 

Kan akseptere at jeg ikke er den fineste i verden guds gave til menn... også liker jeg han fordi hann er snill og koselig. 

Men er jo ikke så gøy å bli påminnt, spesielt fordi han selv er som meg. Kort overvektig og søt. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Kan akseptere at jeg ikke er den fineste i verden guds gave til menn... også liker jeg han fordi hann er snill og koselig. 

Men er jo ikke så gøy å bli påminnt, spesielt fordi han selv er som meg. Kort overvektig og søt. 

Han er hverken koselig eller snill utifra det du forteller her innledningsvis.

Jeg håper at denne tråden enten er kødd (mange som kjeder seg i disse juletider), eller at du åpner øynene dine snart. 

• Liker 5
  • Hjerte 1
Skrevet
Therealslimshady skrev (55 minutter siden):

Signerer!!

Anonymkode: 198ca...77c

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...