Gå til innhold

Jeg hørte en podcast nylig hvor de sa at «alle spiser snørr»

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eksen min sa også at han visste om flere som spiste snørr,og reagerte ikke videre på det så han spiste vel snørr han også da😭

Poenget mitt er: Er det såpass vanlig å spise snørr?? Jeg er oppriktig sjokkert. Svar gjerne anonymt om du ønsker det,for jeg er genuint interessert i å vite om dette faktisk er vanlig. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil tro min anatomi er mye lik din, men om jeg har snørr som renner har jeg ingen problem med å trekke det ned fra nese til munn, og dermed få det i munnen. Så da spiser jeg vel snørr, siden jeg ikke spytter det ut.. alternativt kan man pirke det fra nese til munn med finger. Det er vel samme type snørr, men blir vel ansett som mindre dannet å gjøre, men er vel det samme snørret.

Anonymkode: ddd78...b73

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Vil tro min anatomi er mye lik din, men om jeg har snørr som renner har jeg ingen problem med å trekke det ned fra nese til munn, og dermed få det i munnen. Så da spiser jeg vel snørr, siden jeg ikke spytter det ut.. alternativt kan man pirke det fra nese til munn med finger. Det er vel samme type snørr, men blir vel ansett som mindre dannet å gjøre, men er vel det samme snørret.

Meg over her.. altså trekke det ned via hulrom mellom nese og munn, ikke utvendig…

Skrevet

Må poengetere, jeg mener å pille seg i nesa for så å spise det man plukker ut! 

Skrevet

🤮 Nei, i jula fortrekker jeg ribbe.

Skrevet

Jeg tror ikke det er kjempevanlig blant den voksne delen av befolkningen å plukke ut snott og spise det. Nå er det vanlig å svelge ganske mye snørr hin veien. Og det er ikke noe galt i det, det er en del av immunforsvaret vårt, som funker veldig bra😊

Anonymkode: 9a288...13b

Skrevet

Nei takk. Jeg er kraftig overvektig, type fedme, men så sulten er jeg faktisk ikke.
Det er en barnlig uvane, tenker jeg. Jeg synes det er ekkelt nok å få det fra hullet som går fra nese til hals og ned den veien om jeg trekker det inn. Særlig om jeg må hoste eller kremte etterpå, noe som betyr at det kommer opp i munnen. 

Anonymkode: 5a392...2ef

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...