AnonymBruker Skrevet 30. desember 2023 #1 Skrevet 30. desember 2023 Prøver å holde det likt, bruker va 9000krpr barn Anonymkode: c44a5...e1a
Jentadi Skrevet 30. desember 2023 #2 Skrevet 30. desember 2023 Bruker i måneden? Til jul? I året? På ferie? Utdyp, vær så snill. 3 1
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2023 #3 Skrevet 30. desember 2023 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Prøver å holde det likt, bruker va 9000krpr barn Anonymkode: c44a5...e1a Siden du la dette under barm og fa,iliemog ikke forbruk og økonomi, te lite jeg du mente hvor mye tod du brukte med dem🙂 Men for å svar på det du spurte om (selv om det var litt uklart). Hvor gamle de er har vel mye å si. Mine er 5 og 7 år og vi kan fortsatt slippe unna med å kjøpe mye brukt på Finn. De spiser lite enda og går ikke på fritidsaktiviteter som koster noe særlig. Bruker vel ca 2000 kr per barn i mnd. Noen ganger litt mer noen ganger litt mindre. Anonymkode: 64708...c4e
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2023 #4 Skrevet 30. desember 2023 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Prøver å holde det likt, bruker va 9000krpr barn Anonymkode: c44a5...e1a Siden du la dette under barn&familie og ikke forbruk og økonomi, tenkte jeg du mente hvor mye tid du brukte med dem🙂 Men for å svar på det du spurte om (selv om det var litt uklart). Hvor gamle de er har vel mye å si. Mine er 5 og 7 år og vi kan fortsatt slippe unna med å kjøpe mye brukt på Finn. De spiser lite enda og går ikke på fritidsaktiviteter som koster noe særlig. Bruker vel ca 2000 kr per barn i mnd. Noen ganger litt mer noen ganger litt mindre. Anonymkode: 64708...c4e 1
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2023 #5 Skrevet 30. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Siden du la dette under barn&familie og ikke forbruk og økonomi, tenkte jeg du mente hvor mye tid du brukte med dem🙂 Men for å svar på det du spurte om (selv om det var litt uklart). Hvor gamle de er har vel mye å si. Mine er 5 og 7 år og vi kan fortsatt slippe unna med å kjøpe mye brukt på Finn. De spiser lite enda og går ikke på fritidsaktiviteter som koster noe særlig. Bruker vel ca 2000 kr per barn i mnd. Noen ganger litt mer noen ganger litt mindre. Anonymkode: 64708...c4e Går de ikke i barnehage/SFO? Anonymkode: 8d45d...765
Rucula Skrevet 30. desember 2023 #6 Skrevet 30. desember 2023 Jeg aner ikke hvor mye jeg bruker Det er sfo og bhg som er ca 5000 i mnd. Så er det mye klær og utstyr. Føler det sldri tar slutt med ting de trenger. Så sparer jeg 1300 i mnd pr barn så tja... 10 000 i mnd på 2 stk. jeg vet det blir mye dyrere når de er eldre
Sandie Skrevet 30. desember 2023 #7 Skrevet 30. desember 2023 Barnehage for to barn ligger på kr.5720,- med søskenmoderasjon. Deretter blir det til stadighet noen utgifter til klær, sko og diverse annet. Jeg er flink til å kjøpe på salg og planlegge hva de vil trenge frem i tid. Så sjelden jeg bruker mer enn 2000,- pr mnd på dette. Det blir nok dyrere om noen år når de starter med fritidsaktiviteter osv..
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2023 #8 Skrevet 30. desember 2023 Aner ikke hvor mye jeg bruker. Holder ikke regnskap. Nei, jeg bruker ikke likt, da de er i ulik alder og har ulike behov. Anonymkode: b8a6b...9d8 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå