Gå til innhold

Hvor mye bruker du på hvert barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Prøver å holde det likt, bruker va 9000krpr barn

Anonymkode: c44a5...e1a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruker i måneden? Til jul? I året? På ferie? Utdyp, vær så snill.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Siden du la dette under barm og fa,iliemog ikke forbruk og økonomi, te lite jeg du mente hvor mye tod du brukte med dem🙂

Men for å svar på det du spurte om (selv om det var litt uklart). Hvor gamle de er har vel mye å si. Mine er 5 og 7 år og vi kan fortsatt slippe unna med å kjøpe mye brukt på Finn. De spiser lite enda og går ikke på fritidsaktiviteter som koster noe særlig. Bruker vel ca 2000 kr per barn i mnd. Noen ganger litt mer noen ganger litt mindre.

Anonymkode: 64708...c4e

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Siden du la dette under barn&familie og ikke forbruk og økonomi, tenkte jeg du mente hvor mye tid du brukte med dem🙂

Men for å svar på det du spurte om (selv om det var litt uklart). Hvor gamle de er har vel mye å si. Mine er 5 og 7 år og vi kan fortsatt slippe unna med å kjøpe mye brukt på Finn. De spiser lite enda og går ikke på fritidsaktiviteter som koster noe særlig. Bruker vel ca 2000 kr per barn i mnd. Noen ganger litt mer noen ganger litt mindre.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Siden du la dette under barn&familie og ikke forbruk og økonomi, tenkte jeg du mente hvor mye tid du brukte med dem🙂

Men for å svar på det du spurte om (selv om det var litt uklart). Hvor gamle de er har vel mye å si. Mine er 5 og 7 år og vi kan fortsatt slippe unna med å kjøpe mye brukt på Finn. De spiser lite enda og går ikke på fritidsaktiviteter som koster noe særlig. Bruker vel ca 2000 kr per barn i mnd. Noen ganger litt mer noen ganger litt mindre.

Går de ikke i barnehage/SFO?

Anonymkode: 8d45d...765

Skrevet

Jeg aner ikke hvor mye jeg bruker

Det er sfo og bhg som er ca 5000 i mnd. Så er det mye klær og utstyr. Føler det sldri tar slutt med ting de trenger. 

Så sparer jeg 1300 i mnd pr barn

så tja... 10 000 i mnd på 2 stk. jeg vet det blir mye dyrere når de er eldre

Skrevet

Barnehage for to barn ligger på kr.5720,- med søskenmoderasjon. Deretter blir det til stadighet noen utgifter til klær, sko og diverse annet. Jeg er flink til å kjøpe på salg og planlegge hva de vil trenge frem i tid. Så sjelden jeg bruker mer enn 2000,- pr mnd på dette. Det blir nok dyrere om noen år når de starter med fritidsaktiviteter osv.. 

Skrevet

Aner ikke hvor mye jeg bruker. Holder ikke regnskap. Nei, jeg bruker ikke likt, da de er i ulik alder og har ulike behov. 

Anonymkode: b8a6b...9d8

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...