Mammatil1994 Skrevet 30. desember 2023 #1 Del Skrevet 30. desember 2023 Hei. En jeg vet om har vært "utsatt" for hardt vær i form av rusmissbruk. Tidligst lørdag var personen påvirket av amfetamin. Personen jobber i nordsjøen. H*n ruser seg etter jobb (ca 2/4 rotasjon) i nordsjøen. Jeg synes dette er veldig uprofesjonelt og uansvarlig at denne personen skal håndtere tunge maskinerier og at andre mennesker er avhengige av at h*n utfører jobben sin på en forsvarlig måte. Personen skal reise allerede etter helgen. Har jeg en form for meldeplikt her ? Å isåfall.. hva, hvem og hvor ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2023 #2 Del Skrevet 30. desember 2023 Mammatil1994 skrev (7 minutter siden): Hei. En jeg vet om har vært "utsatt" for hardt vær i form av rusmissbruk. Tidligst lørdag var personen påvirket av amfetamin. Personen jobber i nordsjøen. H*n ruser seg etter jobb (ca 2/4 rotasjon) i nordsjøen. Jeg synes dette er veldig uprofesjonelt og uansvarlig at denne personen skal håndtere tunge maskinerier og at andre mennesker er avhengige av at h*n utfører jobben sin på en forsvarlig måte. Personen skal reise allerede etter helgen. Har jeg en form for meldeplikt her ? Å isåfall.. hva, hvem og hvor ? Du trenger ikke skive h*n. Lett å skjønne dette er en mann. Vet om mange menn som ruser seg offshore og/eller anleggsjobb. Kjenner ingen kvinner som gjør det. Du har ikke meldeplikt, med mindre du er en kollega. Du har likevel lov å melde. Jeg ville gjort det anonymt, så er det opp til arbeidsgiveren å undersøke det videre. Anonymkode: 5e4d6...bd0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2023 #3 Del Skrevet 30. desember 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Du trenger ikke skive h*n. Lett å skjønne dette er en mann. Vet om mange menn som ruser seg offshore og/eller anleggsjobb. Kjenner ingen kvinner som gjør det. Du har ikke meldeplikt, med mindre du er en kollega. Du har likevel lov å melde. Jeg ville gjort det anonymt, så er det opp til arbeidsgiveren å undersøke det videre. Anonymkode: 5e4d6...bd0 Dette! Meld i fra anonymt. Selv ble jeg nødt til å melde i fra nå i julen (anleggsbransjen). Lykke til! Anonymkode: f055d...4f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2023 #4 Del Skrevet 30. desember 2023 Mammatil1994 skrev (16 timer siden): Hei. En jeg vet om har vært "utsatt" for hardt vær i form av rusmissbruk. Tidligst lørdag var personen påvirket av amfetamin. Personen jobber i nordsjøen. H*n ruser seg etter jobb (ca 2/4 rotasjon) i nordsjøen. Jeg synes dette er veldig uprofesjonelt og uansvarlig at denne personen skal håndtere tunge maskinerier og at andre mennesker er avhengige av at h*n utfører jobben sin på en forsvarlig måte. Personen skal reise allerede etter helgen. Har jeg en form for meldeplikt her ? Å isåfall.. hva, hvem og hvor ? Ja meld meld!! det der henger i i lang tid etterpå og utløser ofte psykoser! Ikke nøl en gang. Anonymkode: 5f6c5...cfb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2023 #5 Del Skrevet 31. desember 2023 Han er vel ikke ruset på jobb? Anonymkode: 88297...b49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2023 #6 Del Skrevet 31. desember 2023 Ruset han seg lørdag er han ikke ruset over helgen. Pass dine egne saker. Stiller seg selvsagt annerledes om han er ruset på jobb. Anonymkode: ecc0b...c44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
got2go Skrevet 31. desember 2023 #7 Del Skrevet 31. desember 2023 Fikk du ikke de svarene du likte i den forrige tråden din? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2023 #8 Del Skrevet 31. desember 2023 Nordsjøen er attraktiv for velfungerende rusmisbrukere. Penger og avrusning på plattform, bruke penger og rus, hjemme. Anonymkode: 686da...91e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå