Raven.Writingdesk Skrevet 31. desember 2023 #61 Skrevet 31. desember 2023 Frustrert1 skrev (3 minutter siden): Hun bruker spiral. Hu har ikke sagt noe til meg om at hun føler seg lite sexy og attraktiv. Det er på en måte i kommunikasjon vi kan finne ut sånne ting. Men siden hu ikke er interessert i å snakke og finne løsninger, så blir det vanskelig å nøste opp i. Utad så er hun selvsikker og viser lite at hun ikke føler seg sexy eller attraktiv. Så svaret her blir: vet ikke Hvor gammel er barnet/barna deres?
Frustrert1 Skrevet 31. desember 2023 Forfatter #62 Skrevet 31. desember 2023 Jeg vil takke for alle svar som har kommet her. Det siste jeg vil er å gå fra fruen. jeg vet at dette kan vinkles til kun sex. Men her er det snakk om en hel pakke som er borte fra forholdet. Det er snakk om null interesse for intimitet fra hennes side. Hvis vi skal for eksempel se på en film på kvelden, så setter hun seg lengst unna meg, for så å dra opp telefonen. Det er ikke kun avvisning fra sex. Det er avvisning generelt. jeg har lest et par tråder hvor kvinner etter å ha født et barn, nærmest kaster opp bare ved tanken på å ha sex med sin «kjære». Jeg ønsker ikke at min frue skal føle det sånn. Å hvis det er tilfellet her, så må jeg dessverre gå fra dette forholdet. jeg føler det som at vi kun er venner hvor JEG, Ikke VI får sex. Det skal vel ikke være sånn? Jeg ønsker selvfølgelig at hun også skal ha glede av det.
Fighter83 Skrevet 31. desember 2023 #63 Skrevet 31. desember 2023 Frustrert1 skrev (23 timer siden): Tok meg mot til å skrive her. Skal prøve å gjøre dette så kort og presist som mulig. Jeg har vært sammen med dama nå i ca 8 år. Vi har hatt et bra sexliv før vi fikk barn. Jeg har lest at det er normalt å oppleve en sextørke etter at man får barn. Så jeg har prøvd så godt jeg kan å vise forståelse etter dette. Men nå har det vært slik i 6 år. Hvor lenge skal man vente på at ting bedrer seg? Vi har sex ca hver 3mnd Jeg har prøvd snart alt for å få oss inn på banen igjen seksuelt. Jeg har prøvd å snakke med dama om dette, men hu er ikke interessert i å snakke om det. Jeg har også saumfart Google om alt som har med sex og samliv og gjøre for å se om det er noen tips og råd. Jeg har også gått i meg selv for å se hva jeg gjør galt og tatt ansvar og gjort noe med det. Jeg jobber 14 dager borte på plattform, så det blir naturlig for meg og ta meg av hus og hjem når jeg er hjemme, så fruen får fri fra det dagligdagse. Jeg prøver så godt jeg kan å ikke sitte henslengt i sofakroken iført joggebukse og college genser, men heller se litt ordentlig og velstelt ut. Men siden fødsel, så virker det som at fruen har sluttet å tenne på meg helt. Det er ingen kosing eller kyssing av noe slag uten at jeg tar initiativ. Prøver jeg meg på hu så blir det avslag gang etter gang. Jeg prøver så godt jeg kan å ikke bli han desperate fyren. Men det er fader ikke lett. Hu sier at vi har god sex når vi har sex og at det ikke er noe galt med det. men så enkel mann som jeg er: hvorfor har vi ikke sex oftere da? Hvis det er så godt? Andre problemet er den fuckings telefonen, den sitter klistret i hånda hennes hele døgnet, til å med når vi skal se på en film på kvelden. Jeg har spurt henne om hvorfor hu driver med den når vi ser på film, å da svarer hun at hun klarer å gjøre to ting samtidig. Jeg føler at jeg er nederst på lista hennes. Til og med søpla går foran meg i køa. Jeg har prøvd å prøvd å snakke med henne, men til ingen nytte. Tankekjøret ender opp med å tro at hu er utro. Men det har jeg i grunn liten tro på at er tilfellet. Jeg har også fantasert om å være utro. Men jeg får meg ikke til å gjøre det mot hu. Jeg har prøvd å holde litt avstand, gi hu rom til å kanskje savne sex og nærhet. Jeg holdt avstand i 6mnd. Da klarte jeg ikke å holde avstand mer. Det er ikke kult å være en klengete og masete fyr hverken for meg eller dama. Så jeg har prøvd å balansere det å se når hu er mottakelig for slik. Men hu er vanskelig å lese. Jeg føler alt er så vanskelig om dagen. jeg tar meg i å spørre meg selv: ønsker jeg å ha det sånn i 2 år? 5år? 10år? Ja kanskje rett å slett resten av livet? Det er ikke normalt å ha et sexløst forhold i en alder av 36år? jeg ser snart ingen annen utvei enn å gå. jeg føler jeg har prøvd alt. Men hu gidder ikke å prøve å få det til å fungere. jeg blir motløs av hele driten. Beklager langt innlegg. Hva med en eller flere helgeturer bare deg og hun i Berlin der dere kan besøke noen sexy steder sammen? Evt andre turer som kan være moro sammen, bare dere to. Du må nok ordne med barnefri, billetter osv så hun kun trenger å fokusere på å komme seg med👏
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2023 #64 Skrevet 31. desember 2023 Frustrert1 skrev (1 time siden): Jeg vil takke for alle svar som har kommet her. Det siste jeg vil er å gå fra fruen. jeg vet at dette kan vinkles til kun sex. Men her er det snakk om en hel pakke som er borte fra forholdet. Det er snakk om null interesse for intimitet fra hennes side. Hvis vi skal for eksempel se på en film på kvelden, så setter hun seg lengst unna meg, for så å dra opp telefonen. Det er ikke kun avvisning fra sex. Det er avvisning generelt. jeg har lest et par tråder hvor kvinner etter å ha født et barn, nærmest kaster opp bare ved tanken på å ha sex med sin «kjære». Jeg ønsker ikke at min frue skal føle det sånn. Å hvis det er tilfellet her, så må jeg dessverre gå fra dette forholdet. jeg føler det som at vi kun er venner hvor JEG, Ikke VI får sex. Det skal vel ikke være sånn? Jeg ønsker selvfølgelig at hun også skal ha glede av det. Vil ikke gå fra henne? Vel...Da kan vi ikke hjelpe deg. Anonymkode: 1fce6...f92
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2023 #65 Skrevet 31. desember 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Barn driter i om mamma og pappa knuller 1 gang pr mnd eller 1 gang pr 3 mnd. tro meg. Anonymkode: 4ce2e...416 Men barn driter ikke i om mamma / pappa virkelig ulykkelig / frustrert. Tro meg. Anonymkode: 1fce6...f92
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå