Frustrert1 Skrevet 30. desember 2023 #1 Skrevet 30. desember 2023 Tok meg mot til å skrive her. Skal prøve å gjøre dette så kort og presist som mulig. Jeg har vært sammen med dama nå i ca 8 år. Vi har hatt et bra sexliv før vi fikk barn. Jeg har lest at det er normalt å oppleve en sextørke etter at man får barn. Så jeg har prøvd så godt jeg kan å vise forståelse etter dette. Men nå har det vært slik i 6 år. Hvor lenge skal man vente på at ting bedrer seg? Vi har sex ca hver 3mnd Jeg har prøvd snart alt for å få oss inn på banen igjen seksuelt. Jeg har prøvd å snakke med dama om dette, men hu er ikke interessert i å snakke om det. Jeg har også saumfart Google om alt som har med sex og samliv og gjøre for å se om det er noen tips og råd. Jeg har også gått i meg selv for å se hva jeg gjør galt og tatt ansvar og gjort noe med det. Jeg jobber 14 dager borte på plattform, så det blir naturlig for meg og ta meg av hus og hjem når jeg er hjemme, så fruen får fri fra det dagligdagse. Jeg prøver så godt jeg kan å ikke sitte henslengt i sofakroken iført joggebukse og college genser, men heller se litt ordentlig og velstelt ut. Men siden fødsel, så virker det som at fruen har sluttet å tenne på meg helt. Det er ingen kosing eller kyssing av noe slag uten at jeg tar initiativ. Prøver jeg meg på hu så blir det avslag gang etter gang. Jeg prøver så godt jeg kan å ikke bli han desperate fyren. Men det er fader ikke lett. Hu sier at vi har god sex når vi har sex og at det ikke er noe galt med det. men så enkel mann som jeg er: hvorfor har vi ikke sex oftere da? Hvis det er så godt? Andre problemet er den fuckings telefonen, den sitter klistret i hånda hennes hele døgnet, til å med når vi skal se på en film på kvelden. Jeg har spurt henne om hvorfor hu driver med den når vi ser på film, å da svarer hun at hun klarer å gjøre to ting samtidig. Jeg føler at jeg er nederst på lista hennes. Til og med søpla går foran meg i køa. Jeg har prøvd å prøvd å snakke med henne, men til ingen nytte. Tankekjøret ender opp med å tro at hu er utro. Men det har jeg i grunn liten tro på at er tilfellet. Jeg har også fantasert om å være utro. Men jeg får meg ikke til å gjøre det mot hu. Jeg har prøvd å holde litt avstand, gi hu rom til å kanskje savne sex og nærhet. Jeg holdt avstand i 6mnd. Da klarte jeg ikke å holde avstand mer. Det er ikke kult å være en klengete og masete fyr hverken for meg eller dama. Så jeg har prøvd å balansere det å se når hu er mottakelig for slik. Men hu er vanskelig å lese. Jeg føler alt er så vanskelig om dagen. jeg tar meg i å spørre meg selv: ønsker jeg å ha det sånn i 2 år? 5år? 10år? Ja kanskje rett å slett resten av livet? Det er ikke normalt å ha et sexløst forhold i en alder av 36år? jeg ser snart ingen annen utvei enn å gå. jeg føler jeg har prøvd alt. Men hu gidder ikke å prøve å få det til å fungere. jeg blir motløs av hele driten. Beklager langt innlegg. 1 8
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2023 #2 Skrevet 30. desember 2023 Snakk med dama di, ikke KG Anonymkode: 84adb...91a 1
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2023 #3 Skrevet 30. desember 2023 8 minutter siden, Frustrert1 said: Tok meg mot til å skrive her. Skal prøve å gjøre dette så kort og presist som mulig. Jeg har vært sammen med dama nå i ca 8 år. Vi har hatt et bra sexliv før vi fikk barn. Jeg har lest at det er normalt å oppleve en sextørke etter at man får barn. Så jeg har prøvd så godt jeg kan å vise forståelse etter dette. Men nå har det vært slik i 6 år. Hvor lenge skal man vente på at ting bedrer seg? Vi har sex ca hver 3mnd Jeg har prøvd snart alt for å få oss inn på banen igjen seksuelt. Jeg har prøvd å snakke med dama om dette, men hu er ikke interessert i å snakke om det. Der har du svaret på hvorfor Anonymkode: 40f32...fa8
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2023 #4 Skrevet 30. desember 2023 Fysisk tar det syv år for kroppen å hente seg inn etter svangerskap og fødsel. Dette er et underkommunisert problem, hvor stor belastning og hvor langvarig skadene er. I tillegg er det ikke rart at hun mister tenningen på deg når du er borte i 14 dager i strekk hver 14 dag. Da er du ikke en kjæreste, men mer en roomie som kommer på besøk iblandt. I mellomtiden står hun med alt ansvar for barn, jobb og hus, og selvom du deltar i husting når du er hjemme så får hun ikke "fri" fordet som du kaller det. Sex hver tredje måned er ikke ille i deres situasjon. Det er sex hver 12 uke ca, av bare 6 uker du er hjemme, så tar man utgangspunkt i hvor lite du er hjemme så har dere sex mye oftere enn hver tolvte uke sammen. Det er bare tull at du lever i et sexløst forhold. Anonymkode: 935f2...2a4 3 1
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2023 #5 Skrevet 30. desember 2023 Som AB skriver over her. Du er en "snill" mann, og det er ikke svært attraktivt heller. Du blir ikke like "eksotisk og spennende" dessverre. Er en grunn til at jeg holder meg utenfor forhold 😅 Anonymkode: 40f32...fa8 2
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2023 #6 Skrevet 30. desember 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Som AB skriver over her. Du er en "snill" mann, og det er ikke svært attraktivt heller. Du blir ikke like "eksotisk og spennende" dessverre. Er en grunn til at jeg holder meg utenfor forhold 😅 Anonymkode: 40f32...fa8 Åja kutt ut det incel pisset ditt i hver jævla tråd her inne Anonymkode: 935f2...2a4 3 7
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2023 #7 Skrevet 30. desember 2023 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Som AB skriver over her. Du er en "snill" mann, og det er ikke svært attraktivt heller. Du blir ikke like "eksotisk og spennende" dessverre. Er en grunn til at jeg holder meg utenfor forhold 😅 Anonymkode: 40f32...fa8 For noe fjas Anonymkode: ee21c...369 1 4
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2023 #8 Skrevet 30. desember 2023 6 minutter siden, AnonymBruker said: Åja kutt ut det incel pisset ditt i hver jævla tråd her inne Anonymkode: 935f2...2a4 Er ikke incel, er frivillig utenfor forhold. Og glad for det uten å skylde på noen andre for det. Men forklarer at noe av grunnen er at er man slik som TS som tar husarbeidet og prøver så godt han kan å hjelpe til så blir man ikke akkuratt den "spennende" partneren. 🤷♂️ Anonymkode: 40f32...fa8 3
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2023 #9 Skrevet 30. desember 2023 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Som AB skriver over her. Du er en "snill" mann, og det er ikke svært attraktivt heller. Du blir ikke like "eksotisk og spennende" dessverre. Er en grunn til at jeg holder meg utenfor forhold 😅 Anonymkode: 40f32...fa8 Idiotisk svar. De fleste kvinner ønsker sånne menn som ts beskriver, om de vil ha et stabilt og godt forhold. Og særlig etter man har fått barn. Ts: jeg aner ikke hvorfor dama di ikke ønsker sex. Du skriver at hun ikke ønsker å prate om det, så da blir det vanskelig for deg å vite det også. Du må nesten bare finne ut av om dette er et forhold du ønsker å være i. Ikke bare pga sexen, men også fordi hun ikke har ønske om å komme deg i møte. Anonymkode: 8274b...bb3 4 1
LadeJarl Skrevet 30. desember 2023 #10 Skrevet 30. desember 2023 Frustrert1 skrev (3 timer siden): Jeg har prøvd snart alt for å få oss inn på banen igjen seksuelt. Jeg har prøvd å snakke med dama om dette, men hu er ikke interessert i å snakke om det. Tror du forstår godt selv hvor landet ligger. Du valgte feil dame men du har flere sjanser. 1
Topper og daler Skrevet 30. desember 2023 #11 Skrevet 30. desember 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Fysisk tar det syv år for kroppen å hente seg inn etter svangerskap og fødsel. Dette er et underkommunisert problem, hvor stor belastning og hvor langvarig skadene er. I tillegg er det ikke rart at hun mister tenningen på deg når du er borte i 14 dager i strekk hver 14 dag. Da er du ikke en kjæreste, men mer en roomie som kommer på besøk iblandt. I mellomtiden står hun med alt ansvar for barn, jobb og hus, og selvom du deltar i husting når du er hjemme så får hun ikke "fri" fordet som du kaller det. Sex hver tredje måned er ikke ille i deres situasjon. Det er sex hver 12 uke ca, av bare 6 uker du er hjemme, så tar man utgangspunkt i hvor lite du er hjemme så har dere sex mye oftere enn hver tolvte uke sammen. Det er bare tull at du lever i et sexløst forhold. Anonymkode: 935f2...2a4 Lite nyttig å normalisere noe som er så unormalt som det TS beskriver. 1
Veggdyret Skrevet 30. desember 2023 #12 Skrevet 30. desember 2023 6 hours ago, AnonymBruker said: Er ikke incel, er frivillig utenfor forhold. Og glad for det uten å skylde på noen andre for det. Men forklarer at noe av grunnen er at er man slik som TS som tar husarbeidet og prøver så godt han kan å hjelpe til så blir man ikke akkuratt den "spennende" partneren. 🤷♂️ Anonymkode: 40f32...fa8 Så du mener at kvinner synes menn som ikke tar husarbeid er hva - "spennende og eksotiske" eller noe sånt? Vi pleier å omtale dem som "mannebabyer som tror vi er mora deres", og det gjør oss IKKE våte i trusa altså. Til TS: jeg leser lite om at dere gjør noe romantisk sammen, går på "dater" (om så bare en spasertur eller piknik)? I tillegg lurer jeg på om du er en av dem som når du har dine 14 fridager skal presse inn en måneds sosialt liv på 2 uker, sånn at du stadig er på besøk hos slekt og venner, fest og spillkvelder og sånt? For det er noe jeg har hørt mange damer som "sitter igjen på land" klage på. 1
Frustrert1 Skrevet 30. desember 2023 Forfatter #13 Skrevet 30. desember 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Snakk med dama di, ikke KG Anonymkode: 84adb...91a Har forsøkt dette ved flere anledninger uten at jeg kommer noen vei. Ts
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2023 #14 Skrevet 30. desember 2023 Frustrert1 skrev (3 minutter siden): Har forsøkt dette ved flere anledninger uten at jeg kommer noen vei. Ts Altså, noen ganger er svaret enkelt. Gå fra. Hun her er komfortabel. Det blir ikke bedre. Anonymkode: cad52...c9e 1
Frustrert1 Skrevet 30. desember 2023 Forfatter #15 Skrevet 30. desember 2023 Veggdyret skrev (6 minutter siden): Så du mener at kvinner synes menn som ikke tar husarbeid er hva - "spennende og eksotiske" eller noe sånt? Vi pleier å omtale dem som "mannebabyer som tror vi er mora deres", og det gjør oss IKKE våte i trusa altså. Til TS: jeg leser lite om at dere gjør noe romantisk sammen, går på "dater" (om så bare en spasertur eller piknik)? I tillegg lurer jeg på om du er en av dem som når du har dine 14 fridager skal presse inn en måneds sosialt liv på 2 uker, sånn at du stadig er på besøk hos slekt og venner, fest og spillkvelder og sånt? For det er noe jeg har hørt mange damer som "sitter igjen på land" klage på. blir dessverre lite sosialliv når jeg er hjemme. Hverdagen er der allikevel med sine rutiner. Jeg har lagt frem forslag om at fruen og jeg kan ta en weekend tur alene uten barn sammen. Men det passer aldri. Men vi prøver å finne på ting som en familie. ts
Example Skrevet 30. desember 2023 #16 Skrevet 30. desember 2023 (endret) Her er det nok ikke noe håp om bedring. Du kan alltids prøve å snakke med henne igjen og være ærlig på at du vurderer å gå om ikke noe skjer. Det kan hende det vekker henne litt for en periode. Hun er antagelig komfortabel med situasjonen, hvor du er mye borte og tjener godt med penger. Hun har alle muligheter til å ha sex med andre når du ikke er der, og sannsynligvis har hun det hvis hun fremdeles har interesse av sex overhodet lenger. Så hun lever fint med situasjonen slik den er nå. Du bringer hjem penger, og når du er hjemme står du på som en helt. Også har hun alle muligheter til å dekke lystene når du er på jobb. Endret 30. desember 2023 av Example 3
Fioljenta Skrevet 30. desember 2023 #17 Skrevet 30. desember 2023 Det der høres ikke noe gøy ut. Har du prøvd å snakke hennes kjærlighetsspråk aktivt over litt tid? Når det er sextørke her i huset så er som regel fordi vi er travle eller glemt å snakke hverandres kjærlighetsspråk. Jeg skjønner godt at du er frustrert. Kanskje dere kan søke profesjonell hjelp? Samlivsterapi? 3
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2023 #18 Skrevet 30. desember 2023 TS, hvorfor finner du deg i dette? Livet er kort Anonymkode: 1fce6...f92 1
Gjest Kanino Skrevet 30. desember 2023 #19 Skrevet 30. desember 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Snakk med dama di, ikke KG Anonymkode: 84adb...91a Sier du det samme om det er ei dame som kommer med samme problemstilling ? Trolig ikke
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2023 #20 Skrevet 30. desember 2023 Prøv å lag litt god stemning, uten å fokusere på sex i første omgang. Litt godt å drikke, men ikke for mye. Sørg for å kjøpe inn massasjeolje og evt annet du trenger. Tilby henne massasje, men start med ryggen, ikke noe sexuelt. La det utvikle seg gradvis. Ikke gå for fort fram, men får du massert rumpa, er veien kort videre 😊 Har god erfaring med dette 👍 Anonymkode: 04769...5f9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå