AnonymBruker Skrevet 29. desember 2023 #1 Del Skrevet 29. desember 2023 10 kjendiser i 6 timer. Ingen får le. Utrolig dårlig i mine øyne. Men så har jeg aldri skjønt eller likt norsk humor. Har du sett det? Anonymkode: a0908...181 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2023 #2 Del Skrevet 30. desember 2023 Når kommer det nye episoder? Anonymkode: 113e2...8c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2023 #3 Del Skrevet 30. desember 2023 Hører på beskrivelsen at det er 100% uinteresangt. Kommer IKKE til og se på. Anonymkode: c811b...712 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 2. januar #4 Del Skrevet 2. januar Vurderer å se, men vet ikke om det er verd det. Det kommer stadig nye klipp på youtube så får jo et innblikk, men er litt redd det blir som Ikke lov å le på hytta og bare slitsomt etterhvert selv om jeg ikke klarer å la være å se hver sesong - og så er jeg litt irritert når noen må 'stjele' konsepter fra andre. Det virker jo å være likt, men bare flere rom.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå