Teflonhjernen Skrevet 29. desember 2023 #1 Del Skrevet 29. desember 2023 Hvor giftet du deg? Blir veldig glad for litt generell info, både + og -. På forhånd tusrn takk❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kålrota Skrevet 30. desember 2023 #2 Del Skrevet 30. desember 2023 Jeg følger spent med, lurer litt på det samme. Har dere tenkt på sted? Ser for meg at det er ganske ulike prosesser i Stockholm eller Abu Dhabi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teflonhjernen Skrevet 30. desember 2023 Forfatter #3 Del Skrevet 30. desember 2023 Kålrota skrev (54 minutter siden): Jeg følger spent med, lurer litt på det samme. Har dere tenkt på sted? Ser for meg at det er ganske ulike prosesser i Stockholm eller Abu Dhabi. Jeg tenker litt Paris, Roma, New York, Miami. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2023 #4 Del Skrevet 30. desember 2023 Giftet meg på norsk ambassade, men det er vel formelt "i Norge". Anonymkode: 48266...8c5 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amossa Skrevet 30. desember 2023 #5 Del Skrevet 30. desember 2023 Nei, det har jeg ikke. Men jeg har vært i tre bryllup i utlandet. Det første var i Italia og ble holdt på en vingård i Toscana. Alt ble ordnet av et norsk bryllupsplanleggingsfirma. Andre gangen var på fastlandet i Hellas og det tredje i Antalia i Tyrkia. De to siste bryllupene ordnet paret selv med. Vi som var gjester bestilte flyreiser og hotell selv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar #6 Del Skrevet 5. januar Vi giftet oss i all "hemmelighet" i Italia tidligere i høst, bare oss to, nesten ingen venner eller familie viste noe før vi kom hjem igjen. Vi har vært sammen så lenge at et stort kirkebryllup føltes ikke naturlig. Etter vielsen reiste vi litt rundt i Italia på en mini- bryllupsreise med vin, kultur, strandliv og MASSE deilig italiensk mat🥰 For oss var dette perfekt, og kan absolutt anbefalles🥰 Litt praktisk info om å gifte seg ved ambassaden i Roma: https://www.norway.no/it/italy/for-nordmenn/Vigsel/ Lykke til med bryllupsplanleggingen💝 Anonymkode: 8bed9...ea1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #7 Del Skrevet 28. januar AnonymBruker skrev (På 5.1.2024 den 17.44): Vi giftet oss i all "hemmelighet" i Italia tidligere i høst, bare oss to, nesten ingen venner eller familie viste noe før vi kom hjem igjen. Vi har vært sammen så lenge at et stort kirkebryllup føltes ikke naturlig. Etter vielsen reiste vi litt rundt i Italia på en mini- bryllupsreise med vin, kultur, strandliv og MASSE deilig italiensk mat🥰 For oss var dette perfekt, og kan absolutt anbefalles🥰 Litt praktisk info om å gifte seg ved ambassaden i Roma: https://www.norway.no/it/italy/for-nordmenn/Vigsel/ Lykke til med bryllupsplanleggingen💝 Anonymkode: 8bed9...ea1 Vi gjorde akkurat det samme. Kunne ikke bedt om bedre bryllup. Eneste forskjell fra dere, er at vi hadde fått barn. Tok derfor med våre fire foreldre. Føltes godt å ha de aller nærmeste rundt oss, også var det praktisk å få barnevakt til alenetid. Også hadde de to parene selskap i hverandre når vi hadde tid for oss selv. Magiske dager! Anonymkode: 4927e...c7f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene Skrevet 28. januar #8 Del Skrevet 28. januar Jeg trodde jeg skulle gifte meg. X fridde gjennom 1,5 år. Etter denne tiden sa jeg ja. Betingelsen var, dette måtte være helt privat, kun fordi vi elsker hverandre. Da jeg vill sette dato hadde han ombestemt seg. Ville ikke gifte seg lenger. Der og da tok forholder slutt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå