AnonymBruker Skrevet 29. desember 2023 #1 Del Skrevet 29. desember 2023 Hvilken av disse to pusene ligner katten din mest på personlighetsmessig? Anonymkode: f3eee...e2c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perlo Skrevet 29. desember 2023 #2 Del Skrevet 29. desember 2023 Kosepusen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2023 #3 Del Skrevet 29. desember 2023 Tv-slave og matvrak! Den ene begynte å slikke på pepperkakehuset OG stjal en vaffel i dag, så alt sånt må gjemmes bort. Hun er helt vill etter gjærbakst og pepperkaker Men en veldig koselig og snill katt. Maine Coon ❤️ Anonymkode: b7bc8...0e0 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2023 #4 Del Skrevet 30. desember 2023 Eric Cartman Anonymkode: a6251...fa8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2023 #5 Del Skrevet 30. desember 2023 Sensitiv psykisk, litt nervøs og sær. Anonymkode: 5005f...b81 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2023 #6 Del Skrevet 30. desember 2023 Veldig omgjengelig og snill, han har vært fosterbror for mange redde katter og har tatt dem veldig godt i mot og fått dem til å føle seg trygge. Han er også litt pysete. Veldig sosial og kosete. ❤️ Anonymkode: 5311a...f3b 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2023 #7 Del Skrevet 30. desember 2023 Aksepterer kos, men ikke for mye, og alltid på en armlengdes avstand. Liker best å jage etter viftepinner og klinkekuler. Anonymkode: 83f01...a74 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2023 #8 Del Skrevet 30. desember 2023 Jentepusen vår er kjempesnill og søt. Oppsøker oss for kos og selskap og tolererer «kos» fra vår 2-åring. Hun har ikke alltid vært sånn. Hun har blitt mye mer kosete etterhvert som hun ble kjent med oss. Fyller 10 år snart. Begynte ikke å ønske kos før hun var et par år gammel, så det har vært en prosess Anonymkode: b4da6...3ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2023 #9 Del Skrevet 30. desember 2023 Jeg har en tuxedo blandingskatt med lang pels som er en kosete gentleman. Biter aldri med vilje og veldig kosete. Anonymkode: e8d28...431 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millaz Skrevet 30. desember 2023 #10 Del Skrevet 30. desember 2023 Gammel Karen 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2023 #11 Del Skrevet 30. desember 2023 Katten min er verdens beste katt. Han er utrolig snill og tolererer ALT. Husker jeg satt barnevakt for noen år siden, så gikk jeg på do. Da jeg kom ut igjen hang han opp ned i ungens armer. Han bare hang der og chilla. Jeg derimot var ikke like rolig Han tåler alt hos veterinæren. Tror de i gjennomsnitt forteller meg hvor snill han er sikkert 10 ganger hvert besøk. De får nesten ikke målt hjertet og lungene hans heller, for han maler så høyt. Han er også superkosete, skikkelig mammagutt❤️ tar jeg hånda bort fra han, tar han tak i den og trekker den mot seg. Han SKAL ha kos. Og han ELSKER magekos! Han sover inne med oss hver natt og vekker meg alltid litt før alarmen, slik at vi skal ha kosestund🥰 Blir han redd søker han trøst hos meg❤️ Vi er forverter og han liker ikke fosterkattene, men han tolererer dem og bare ignorerer dem(litt fresing, men de må jo vite hvem sjefen er😇). Men han lar dem spise maten hans, ligge på plassen hans og leke med lekene hans. Anonymkode: b3892...d27 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vintersolverv Skrevet 30. desember 2023 #12 Del Skrevet 30. desember 2023 Jeg er mest interessert i hvilken personlighet den eieren har. Han prøver jo helt bevisst å provosere en katt som tydelig er ukomfortabel med å bli klappet. Hvilken katt liker at man tar dem i halen når de er helt uforberedt? Her er en annen video fra vedkommende, se hvordan han jager kattene ned fra senga mens han ler, kjempegøy. Tipper de har opplevd litt av hvert privat når dette er det han gjør på kamera.... En til...denne fyren er jo ikke helt god: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2023 #13 Del Skrevet 30. desember 2023 Glad i frysetørket kylling. Ellers veldig rolig og avslappa, gjør lite ut av seg. Anonymkode: 20d13...776 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lea Skrevet 31. desember 2023 #14 Del Skrevet 31. desember 2023 Kosekatt og glad i mat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå