AnonymBruker Skrevet 29. desember 2023 #1 Skrevet 29. desember 2023 Jeg har et helt nytt kjøkken og trenger en god løsning til alle krydderglassene mine Har en god del. Bare disse standard fra matbutikken, fra Hindu/Toro osv. Nå står de i et skap men jeg kunne tenkt meg å organisere de litt. Har sjekket på Pinterest og ser at en del har innebygget krydderhylle i kjøkkenskuffen, som er litt på skrå. Det har ikke jeg dsv. Vurderer å kjøpe noen praktiske bokser å ha de i, men er det noen som har lure løsninger? Hvor kjøper man sånt? Anonymkode: b6c06...505
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2023 #2 Skrevet 29. desember 2023 Krydderstativ fra bakerenog kokken De har mange modeller. Anonymkode: 6345a...7f8
visp Skrevet 29. desember 2023 #3 Skrevet 29. desember 2023 Jeg har de fordelt i to treesker som passer inn i to skaphyller og setter det alfabetisk fra A-L og M og ut. Da tar jeg hele esken ut når jeg skal lete.
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2023 #4 Skrevet 30. desember 2023 I skuff med sånne dings i Anonymkode: 47f99...b09
Alice123 Skrevet 30. desember 2023 #5 Skrevet 30. desember 2023 Jeg har dem bare i skapet, men har en indelling hvor urter står til høyre, krydder til venstre, kryddermix bakerst etc. Det viktigste er at de er i mørket og lang unna varmekilder (jeg er eks. vokst opp med at krydder står i skapet over stekeplata, dette er fy-fy da temperaturendinger ødelegger holdbarheten).
Frida Skrevet 30. desember 2023 #6 Skrevet 30. desember 2023 Oppbevarer krydder i en skuff som er relativ kjølig.
Aragon Skrevet 30. desember 2023 #8 Skrevet 30. desember 2023 Skuff rett under koketoppen, har mange og lager mye mat , så er veldig praktisk og egentlig ryddig. Ligger rett nedi skuff, eneste er en skille dings , der jeg har noen redskaper . Det er så mange at de ligger stødig og har fast plass
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2023 #9 Skrevet 30. desember 2023 Står i ei stor skuffe. Jeg har masse krydder. Kjøper alltid krydder når jeg er i et nytt land. Nesten sånn at jeg samler på det. Anonymkode: af0dc...be4
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2024 #10 Skrevet 1. januar 2024 Jeg har 2 plastkorger fra euro pris der jeg har krydder glass i. Står i skapet og er veldig lett å ta frem. Blir lite søl og rot rundt Anonymkode: 6522a...e0c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå