Gå til innhold

Hvordan oppbevarer du krydder?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har et helt nytt kjøkken og trenger en god løsning til alle krydderglassene mine :) Har en god del. Bare disse standard fra matbutikken, fra Hindu/Toro osv. Nå står de i et skap men jeg kunne tenkt meg å organisere de litt. Har sjekket på Pinterest og ser at en del har innebygget krydderhylle i kjøkkenskuffen, som er litt på skrå. Det har ikke jeg dsv. Vurderer å kjøpe noen praktiske bokser å ha de i, men er det noen som har lure løsninger? Hvor kjøper man sånt? 

Anonymkode: b6c06...505

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Krydderstativ fra bakerenog kokken

De har mange modeller.

Anonymkode: 6345a...7f8

Skrevet

Jeg har de fordelt i to treesker som passer inn i to skaphyller og setter det alfabetisk fra A-L og M og ut. Da tar jeg hele esken ut når jeg skal lete.

Skrevet

I skuff med sånne dings i :)

IMG_3510.thumb.jpeg.6d704898a42020fd304ce5095859bca4.jpeg

Anonymkode: 47f99...b09

Skrevet

Jeg har dem bare i skapet, men har en indelling hvor urter står til høyre, krydder til venstre, kryddermix bakerst etc. Det viktigste er at de er i mørket og lang unna varmekilder (jeg er eks. vokst opp med at krydder står i skapet over stekeplata, dette er fy-fy da temperaturendinger ødelegger holdbarheten).

Skrevet

Oppbevarer krydder i en skuff som er relativ kjølig. 

Skrevet

image.thumb.png.bfe8a0ae642518a10a6ece2480f7b964.png

Har en sånn fra IKEA 😊

Skrevet

Skuff rett under koketoppen, har mange og lager mye mat , så er veldig praktisk og egentlig ryddig. Ligger rett nedi skuff, eneste er en skille dings , der jeg har noen redskaper . Det er så mange at de ligger stødig og har fast plass 

Skrevet

Står i ei stor skuffe. Jeg har masse krydder. Kjøper alltid krydder når jeg er i et nytt land. Nesten sånn at jeg samler på det. 

Anonymkode: af0dc...be4

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har 2 plastkorger fra euro pris der jeg har krydder glass i. Står i skapet og er veldig lett å ta frem. Blir lite søl og rot rundt 

Anonymkode: 6522a...e0c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...