AnonymBruker Skrevet 29. desember 2023 #1 Skrevet 29. desember 2023 Jeg er damen som skrev i tråden om dating og vanskelige økonomiske tider, men ingen svarte på mitt spørsmål. Pga økte renter + oppussing som ble mye dyrere enn forventet, så har jeg veldig dårlig råd nå. Har kuttet ned på alle utgifter, inkludert frisør/manikyr/klær. Jeg ser ut som en grevling på håret fordi jeg ikke har råd til frisør. Og ikke klarer jeg å drive med farging/klipping selv, så da må jeg vente til jeg får råd. Håper det blir bedre til sommeren men det kan ta enda lenger tid fordi jeg vil fokusere på å spare. Hadde dere turt å date i min situasjon? Jeg er helt gjennomsnittlig og jeg er 40 år. Er så redd for at menn skal peke og le og kalle meg stygg. Det kan jo skje. Anonymkode: bd7fc...d88 1 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2023 #2 Skrevet 29. desember 2023 Er jo selvtilliten din som er problemet. Om manikyren er ditt beste trekk så ligger du dårlig an. De fleste som tyr til datingapper ser ut som noen dass uansett. Bare å kjøre på👍 Anonymkode: 6148e...42b 8 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2023 #3 Skrevet 29. desember 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Er jo selvtilliten din som er problemet. Om manikyren er ditt beste trekk så ligger du dårlig an. De fleste som tyr til datingapper ser ut som noen dass uansett. Bare å kjøre på👍 Anonymkode: 6148e...42b Neglene mine klarer jeg å fikse selv altså, så gjør ikke noe å kutte ut de månedlige manikyrene på Beth's Beauty Jeg ser ikke ut som en uteligger, er opptatt av å være ren og se litt ordentlig ut. Heldigvis fikk jeg masse kremer og sminke til jul så da slipper jeg å bruke penger på det. Men en date vil kanskje synes jeg er kjedelig som ikke har råd til å dra på restaurant/cafe og slikt? Har opplevd før at mange vil gjerne reise bort en helg og jeg er ikke i nærheten av å ha råd til det nå. Prioriterer hardt å spare så jeg ikke havner bakpå økonomisk en gang til. Men føler meg ikke veldig fresh pga håret, blir så misunnelig på alle som har fint hår. Anonymkode: bd7fc...d88 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2023 #4 Skrevet 29. desember 2023 Wtf?😂 Anonymkode: 9c63e...153 2 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2023 #5 Skrevet 29. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Neglene mine klarer jeg å fikse selv altså, så gjør ikke noe å kutte ut de månedlige manikyrene på Beth's Beauty Jeg ser ikke ut som en uteligger, er opptatt av å være ren og se litt ordentlig ut. Heldigvis fikk jeg masse kremer og sminke til jul så da slipper jeg å bruke penger på det. Men en date vil kanskje synes jeg er kjedelig som ikke har råd til å dra på restaurant/cafe og slikt? Har opplevd før at mange vil gjerne reise bort en helg og jeg er ikke i nærheten av å ha råd til det nå. Prioriterer hardt å spare så jeg ikke havner bakpå økonomisk en gang til. Men føler meg ikke veldig fresh pga håret, blir så misunnelig på alle som har fint hår. Anonymkode: bd7fc...d88 Å ikke bruke penger man ikke har er jo en kvalitet færre og færre har. Mange sliter med økonomien nå, der er du ikke alene😊 Anonymkode: 6148e...42b 1 1
remix2020 Skrevet 29. desember 2023 #6 Skrevet 29. desember 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg er damen som skrev i tråden om dating og vanskelige økonomiske tider, men ingen svarte på mitt spørsmål. Pga økte renter + oppussing som ble mye dyrere enn forventet, så har jeg veldig dårlig råd nå. Har kuttet ned på alle utgifter, inkludert frisør/manikyr/klær. Jeg ser ut som en grevling på håret fordi jeg ikke har råd til frisør. Og ikke klarer jeg å drive med farging/klipping selv, så da må jeg vente til jeg får råd. Håper det blir bedre til sommeren men det kan ta enda lenger tid fordi jeg vil fokusere på å spare. Hadde dere turt å date i min situasjon? Jeg er helt gjennomsnittlig og jeg er 40 år. Er så redd for at menn skal peke og le og kalle meg stygg. Det kan jo skje. Anonymkode: bd7fc...d88 Jeg hadde turt☺️. Ingen kan garantere noe på date, men håper ingen ler og kaller noen for stygg. Kan forstå at selvbilde og selvtillit kan få seg en knekk når livet er litt vanskelig, men hvem har bestemt at dating kun er for de «perfekte»? Man kommer langt med renslighet og vanlige klær😉 Jeg er en helt perfekt uperfekt mann på 50 som også håper å finne kjæreste igjen, men de må da akseptere at jeg er som jeg er. En rolig, snill og omsorgsfull mann med et relativt kjedelig liv😜 2 1 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2023 #8 Skrevet 29. desember 2023 miss summers skrev (11 minutter siden): Hvor ille kan håret være? Jeg ser ut som en grevling! Masse ettervekst, har ikke vært hos frisøren siden mai. Kjenner dsv ingen som kan klippe meg rimelig heller. Skulle gjerne stusset litt og tatt litt striper. Håper jeg får råd i juni. Anonymkode: bd7fc...d88
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2023 #9 Skrevet 29. desember 2023 Så lenge du har råd til hårbørste og balsam kan det ikke være så ille som du sier Jobb med selvbildet ditt. Jeg var faktisk aller mest populær blandt gutta de årene jeg ikke brydde meg om hva gutter synes om meg, aldri pyntet meg for menn og bare gikk rundt i dasseklær med håret i en bustete dott på hodet. De digget visst personligheten min når jeg bare var meg selv og ikke nervøs for om noen likte meg eller ikke. De siste årene så har jeg brukt mye energi på å pynte meg og stresset over om jeg er pen nok eller ikke og om de liker meg eller ikke, og selvom jeg utvilsomt ser mye bedre ut fysisk har jeg ikke engang halvparten så draget som før når jeg var tryggere på meg selv. Anonymkode: b873f...144 2 1 2
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2023 #10 Skrevet 29. desember 2023 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Jeg ser ut som en grevling! Masse ettervekst, har ikke vært hos frisøren siden mai. Kjenner dsv ingen som kan klippe meg rimelig heller. Skulle gjerne stusset litt og tatt litt striper. Håper jeg får råd i juni. Anonymkode: bd7fc...d88 Klipp deg selv. Se på youtube. Slutt å farge, eventuelt farg etterveksten i din naturlige farge Anonymkode: 441fd...ca9 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2023 #11 Skrevet 29. desember 2023 Ingen menn bryr seg om håret ditt Anonymkode: 9c63e...153 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2023 #12 Skrevet 29. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er damen som skrev i tråden om dating og vanskelige økonomiske tider, men ingen svarte på mitt spørsmål. Pga økte renter + oppussing som ble mye dyrere enn forventet, så har jeg veldig dårlig råd nå. Har kuttet ned på alle utgifter, inkludert frisør/manikyr/klær. Jeg ser ut som en grevling på håret fordi jeg ikke har råd til frisør. Og ikke klarer jeg å drive med farging/klipping selv, så da må jeg vente til jeg får råd. Håper det blir bedre til sommeren men det kan ta enda lenger tid fordi jeg vil fokusere på å spare. Hadde dere turt å date i min situasjon? Jeg er helt gjennomsnittlig og jeg er 40 år. Er så redd for at menn skal peke og le og kalle meg stygg. Det kan jo skje. Anonymkode: bd7fc...d88 Jeg fikser håret sjøl og det ser veldig bra ut. Slutt å syt å begynn å gjøre noe med det du kan. Du kan gjøre myyye uten mye penger og på ett stramt budsjett. Så det er bare å sette i gang å gjøre det beste utav deg selv. Helt alvorlig . Og syte over utseende er iallefall turn off så les gjerne noen selvhjelpsbøker samtidig som du piffer opp utseende ditt og begynn å trene hvis du ikke allerede gjør det. Kjøp deg noen nye klær på salg også. Lykke til Og skjerp deg! Anonymkode: a97bf...423 1
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2023 #13 Skrevet 30. desember 2023 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Så lenge du har råd til hårbørste og balsam kan det ikke være så ille som du sier Jobb med selvbildet ditt. Jeg var faktisk aller mest populær blandt gutta de årene jeg ikke brydde meg om hva gutter synes om meg, aldri pyntet meg for menn og bare gikk rundt i dasseklær med håret i en bustete dott på hodet. De digget visst personligheten min når jeg bare var meg selv og ikke nervøs for om noen likte meg eller ikke. De siste årene så har jeg brukt mye energi på å pynte meg og stresset over om jeg er pen nok eller ikke og om de liker meg eller ikke, og selvom jeg utvilsomt ser mye bedre ut fysisk har jeg ikke engang halvparten så draget som før når jeg var tryggere på meg selv. Anonymkode: b873f...144 Du var yngre da. Jo eldre man blir, dess vanskeligere. Anonymkode: 1d92e...294 1
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2023 #14 Skrevet 30. desember 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du var yngre da. Jo eldre man blir, dess vanskeligere. Anonymkode: 1d92e...294 Er ikke akuratt sånn at man forfaller som 24 åring forhold til 21 åring. Menn liker en chill dame som er seg selv og ikke en som strever for å tilpasse seg alle andre og føler hun ikke er god nok for noe. Anonymkode: b873f...144 3 2
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2023 #15 Skrevet 30. desember 2023 Jeg farger håret/etterveksten hver 8 uke med hårfarge fra Meny til 150,- får ofte spørsmål om hvilke frisør jeg går til. Det ser gultoner jævelig ut, men så toner jeg med en kraftig blåsjampo og kurer og det blir ok. Klipper litt mer kjøkkensaksa og bruker varm rundbørste, og ser umiddelbart glam ut. Krever ikke mye ferdigheter å klaske i hårfarge i etterveksten og å stusse litt med kjøkkensaksa Anonymkode: 49021...529 2
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2023 #16 Skrevet 30. desember 2023 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Jeg ser ut som en grevling! Masse ettervekst, har ikke vært hos frisøren siden mai. Kjenner dsv ingen som kan klippe meg rimelig heller. Skulle gjerne stusset litt og tatt litt striper. Håper jeg får råd i juni. Anonymkode: bd7fc...d88 Gå til lærling ? Det er billigere. Anonymkode: ff66c...797
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2023 #17 Skrevet 30. desember 2023 Er folk helt invalide? Du klarer da å gre håret, stusse tupper, klippe negler og vaske deg selv, TS. Anonymkode: 6a527...f46 7
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2023 #18 Skrevet 30. desember 2023 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Er folk helt invalide? Du klarer da å gre håret, stusse tupper, klippe negler og vaske deg selv, TS. Anonymkode: 6a527...f46 Hva er vitsen med å svare sånn? Det er ikke alle som er like flinke på hårklipp vet du. De gangene jeg har prøvd har det blitt skeivt og jævlig, sånn at jeg måtte bruke masse penger på å fikse det hos frisør. Og en youtube-video er ikke til hjelp når jeg bare ikke er god på sånt. Skjønte du? Hårfarge er også noe jeg skal holde meg unna. Har heller ikke penger å bruke på sånt nå. Vet det er billigere hos lærling eller via Letsdeal-appen, men som nevnt har jeg veldig lite penger og må nesten priorotere mat og regninger. Har ikke sagt jeg ikke kan klippe negler, jessufader. Jeg pleide å dra fast til Beth's Beauty før og fikse negler men det måtte jeg kutte ut. Anonymkode: bd7fc...d88 1
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2023 #19 Skrevet 30. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Gå til lærling ? Det er billigere. Anonymkode: ff66c...797 Betaler du da? For jeg har ikke penger til sånt. Anonymkode: bd7fc...d88
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2023 #20 Skrevet 30. desember 2023 Nei, føler meg for stygg til å møte noen. Anonymkode: 5a422...bf9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå