Gå til innhold

Gjorde den største tabben mtp pulevennen min

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter å ha vært pulevenner i over ett år, så tenkte vi begge at barna våre kunne møtes, slik at vi slapp å sitte i hver vårt hus med jevngamle barn og slite med å aktivisere dem. 

Vel, barna går supergodt sammen. Vi drar på turer og gjør masse gøy. 

Men. Nå føler jeg at han som var min pulekompis bare vil finne på noe når vi har barn, og er mindre på når vi har barnefri. Jeg føler vi er blitt bestevenner, som er mindre og mindre intime. Altså, hadde det gått mot mer og mer intimitet og kanskje mot kjærlighet og mine-dine barn, så hadde det liksom vert verdt det. Men nå føler jeg at hele vårt opplegg er ødelagt. Jeg savner pulekompisen min.. 

Jeg angrer sånn på at barna fikk treffes.. 

Anonymkode: 016f2...85c

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Etter å ha vært pulevenner i over ett år, så tenkte vi begge at barna våre kunne møtes, slik at vi slapp å sitte i hver vårt hus med jevngamle barn og slite med å aktivisere dem. 

Men. Nå føler jeg at han som var min pulekompis bare vil finne på noe når vi har barn, og er mindre på når vi har barnefri. Jeg føler vi er blitt bestevenner, som er mindre og mindre intime. Altså, hadde det gått mot mer og mer intimitet og kanskje mot kjærlighet og mine-dine barn, så hadde det liksom vert verdt det. Men nå føler jeg at hele vårt opplegg er ødelagt. Jeg savner pulekompisen min.. 

Kanskje du burde snakke med pulekompisen om dette og ikke med alle oss på KG?🤔

• Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet

Wtf?🤣

Anonymkode: 0f07a...d55

• Liker 4
Skrevet

Jeg har ikke mulighet til å pule deg, så dette må du ta opp med han, ikke meg. Lykke til😊

Anonymkode: 43178...33d

• Liker 2
Skrevet

Ja sånn går det... Deres epoke er over. Kanskje til det beste. Et år uten å komme noen vei er lenge.  Nå kan dere begge heller være åpne for å treffe en drømmepartner :)

Anonymkode: a9eee...724

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hva var det dere tenkte skulle bli en god idé her? Pulekompiser bør etter min mening holdes privat, og ikke blandes inn i venner/familie/andre relasjoner. Det er en sexrelasjon. Noe annet blir å gå over grensene til er romantisk forhold - og det bør man forstå og snakke om forventninger rundt før man drar inn andre. 

Anonymkode: 0f2e4...aaf

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet

Han var ikke bra nok som kjæreste for deg, men du introduserte barna dine for han? Wtf?

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Han var ikke bra nok som kjæreste for deg, men du introduserte barna dine for han? Wtf?

Hvorfor så krenket over at damer har pulevenner? Det betyr ikke at man ikke syntes mannen er "bra nok" for et forhold. Det er mange årsaker til at man ikke går i et forhold som ikke har med den andre personen å gjøre i det hele tatt. Åpenbart fungerte denne ordningen like godt for han siden det varte et helt år men såklart er det kvinnen som skal fremstilles som den onde her på Kvinneguiden🙄

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvorfor så krenket over at damer har pulevenner? Det betyr ikke at man ikke syntes mannen er "bra nok" for et forhold. Det er mange årsaker til at man ikke går i et forhold som ikke har med den andre personen å gjøre i det hele tatt. Åpenbart fungerte denne ordningen like godt for han siden det varte et helt år men såklart er det kvinnen som skal fremstilles som den onde her på Kvinneguiden🙄

Ser ikke sammenhengen mellom barn og puling🤔

• Liker 2
Skrevet

Hvorfor i himmelens navn involvere BARN i denne typen relasjon?

Anonymkode: 7aa6e...006

• Liker 5
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Helt i orden, men det var heller ikke det jeg reagerte på av det du skrev. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Snakk om å misforstå😵

Anonymkode: 3b702...6b0

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Helt i orden, men det var heller ikke det jeg reagerte på av det du skrev. 

Har hatt ff selv og han hadde overhodet ingenting å gjøre i nærheten av mitt barn. Uansett hvor hardt han prøvde....

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Når man puler, kan det bli barn av det 😁

Anonymkode: 7f9da...21a

• Liker 2
Skrevet

Hvorfor i all verden tenkte du det var lurt å introdusere barna for en mann du bare knuller på? Slikt er dømt til å feile 

Anonymkode: ae4d7...5ac

• Liker 2
Skrevet

Han har sikkert en ny.... veñn

Anonymkode: 7be73...f6c

Skrevet

Hva sier han til at du sier det til ham hva du tenker og føler om det?

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Hvorfor i alle dager involvere barna når dere kun skal pule???

Man akk, du kan alltid avslutte barnas involvering.

Anonymkode: 3c6b5...acb

• Liker 1
Skrevet

Men så flott! Nå har du en venn. Og kan skaffe deg en ny pulekompis. 

Anonymkode: 79616...657

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Når man puler, kan det bli barn av det 😁

Anonymkode: 7f9da...21a

What?? Seriously?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...