Gå til innhold

positive erfaringer med brystreduksjon?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

mannen min vil gjerne at jeg skal operere meg til mindre bryster! de er nå DD... og ja det er litt stort for meg som kun er 1.65 høy. de henger og brystvortene peker rett ned og jeg bruker ALLTID behå. hadde jeg løpt eller hoppet uten behå hadde jeg slått ut alle tenna mine :sjarmor: og de blir neppe penere med årene! kan vel også få rygg og skulderskader av dem....

jeg vil også ha mindre bryster men jeg er redd for resultatet, selv om de er for store og henger nå er jeg vant til dem og glad i dem slik de er og tenk om resultatet ikke blir så bra, tenk om de blir for små, jeg er jo vant til å ha dem store. og hva med arr? noen som vil dele sine erfaringer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjør det kun hvis du føler for det selv. Jeg kjenner ei som har redusert brystene...og resultatet var kjempebra. Selvtilliten har steget skyhøyt og hun er nå bedre både psykisk og fysisk. Hun hadde samme størrelse som du hadde og nå er de akkurat passe og de strutter! :D Selvfølgelig blir det arr, men som jeg har forstått så er det verdt det. Arrene blir ikke skjemmende, med mindre du får komplikasjoner. Som regel går det bra og det finnes mange flinke kiruger på dette området. Jeg ønsker deg ihvertfall lykke til uansett hva du bestemmer deg for!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tiggergutt79

Nå er det litt over 1 uke siden jeg gjorde det.Jeg gjorde det fordi det plaget meg.De var tunge,vanskelig med og finne klær for måtte opp noen str pga puppene.De var ikke megastore brukte 75 d el dd og er ca 174.Noen ganger passet ikke det heller et mas og finne "pent"undertøy.Så nå venter jeg bare på at de skel bli den str jeg og legen ble enig om 75B.Endelig da kan jeg hoppe og herje uten at de beveger seg overalt som det kan føles som noen ganger.Det tar ca 12 år før de blir den str de kommer til og være.Gleder meg,mye!Men husk det blir en forandring for livet og det er kun du som vet hva som er best for deg.Håper du finner ut av det og lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...