Gå til innhold

Er det over for meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en 18 år gammel jomfru. Ser på den 15 år gamle broen min bli neddynget av meldinger fra jenter på Snapchat, så har du meg som aldri har flørtet før. Jeg får nesten bare stygge blikk fra jenter. Som om de synes utseende mitt er motbydelig. Jeg lukter ikke vondt og oppfører meg normalt. Da jeg var 15 spurte jeg ut en jente som jeg trodde jeg hadde god kjemi med og hun svarte æsj. Jeg tror det ville vært lurt å gi opp dating og isteden fokusere på andre interesser. Hva tenker dere? 

Anonymkode: 67690...780

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg er en 18 år gammel jomfru. Ser på den 15 år gamle broen min bli neddynget av meldinger fra jenter på Snapchat, så har du meg som aldri har flørtet før. Jeg får nesten bare stygge blikk fra jenter. Som om de synes utseende mitt er motbydelig. Jeg lukter ikke vondt og oppfører meg normalt. Da jeg var 15 spurte jeg ut en jente som jeg trodde jeg hadde god kjemi med og hun svarte æsj. Jeg tror det ville vært lurt å gi opp dating og isteden fokusere på andre interesser. Hva tenker dere? 

Pust med magen og ta det med ro. Du er 18 og har ikke dårlig tid. Jeg er mann på 50 og debuterte godt inn i 20 årene. Har hatt en fint liv og nyter livet fremdeles☺️

Fokuser på å nyte livet. Ha det gøy med venner og før du vet ordet av det treffer du ei som det klaffer med👍

Endret av remix2020
  • Liker 5
  • Nyttig 3
Skrevet

Det er relativt vanlig for 15-åringer å reagere med "æsj" til dating. Noen er som små voksne, andre er som barn. Dette var nok et tilfelle av sistnevnte.

Du er fortsatt veldig ung, og har masse tid på deg. Det høres ut som at ditt største problem er selvtilliten. Jeg tviler sterkt på at du får stygge blikk fra jenter, men jeg tror du tenker at du får stygge blikk fra jenter. 

Fokuser på å skape gode vennskap, opplevelser og minner. På veien vil du garantert finne mange jenter som liker deg og vil ha deg. Jeg vet mange gutter og menn tror at utseendet er viktig, men det er det faktisk ikke. Om du er høyere enn 160cm og veier mindre enn 120 kg har du veldig gode sjanser. Noen av de kjekkeste mennene i min omgangskrets er både overvektige og hårløse, men de er til gjengjeld full av selvtillit, ambisjon, humor og raushet. Det er mye mer interessant enn et pent ansikt. Og husk, livet begynner etter videregående.

Hilsen Kvinne 22 år

Anonymkode: 9d53a...3e3

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

18 år ærlig talt du er fortsatt et barn. 

MANGE gutter sa æsj til meg når jeg var på din alder. Så at du har opplevd det én gang er ikke nok å gi opp for. Jeg var 29 første gang jeg fikk noe som kunne ligne på kjæreste. Var aldri bitter for at jeg hang bak vennene mine, finn noe annet i livet ditt som betyr noe for deg og slutt å grav deg ned i negativitet. Det blir hvertfall ingen tiltrukket av 

Anonymkode: 7694a...4e2

• Liker 1
Skrevet

flat,750x,075,f-pad,750x1000,f8f8f8.jpg

Anonymkode: 7efb0...de4

Skrevet

Du er bare en baby og har ikke begynt på livet ennå. Vær glad for du er jomfru for sex i den alderen er ikke noe særlig. Slapp av. Dette får så fint. Du har så mye tid at du vet ikke det selv en gang. Men du må jobbe med selvtilliten stakkar. Vet de årene er vanskelig men det blir bedre 😊 Jeg lover! 

Anonymkode: f0858...1a7

• Liker 1
Skrevet

Som den over sier; du har ikke begynt en gang.  

Anonymkode: d625e...c2b

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Det er relativt vanlig for 15-åringer å reagere med "æsj" til dating. Noen er som små voksne, andre er som barn. Dette var nok et tilfelle av sistnevnte.

Du er fortsatt veldig ung, og har masse tid på deg. Det høres ut som at ditt største problem er selvtilliten. Jeg tviler sterkt på at du får stygge blikk fra jenter, men jeg tror du tenker at du får stygge blikk fra jenter. 

Fokuser på å skape gode vennskap, opplevelser og minner. På veien vil du garantert finne mange jenter som liker deg og vil ha deg. Jeg vet mange gutter og menn tror at utseendet er viktig, men det er det faktisk ikke. Om du er høyere enn 160cm og veier mindre enn 120 kg har du veldig gode sjanser. Noen av de kjekkeste mennene i min omgangskrets er både overvektige og hårløse, men de er til gjengjeld full av selvtillit, ambisjon, humor og raushet. Det er mye mer interessant enn et pent ansikt. Og husk, livet begynner etter videregående.

Hilsen Kvinne 22 år

Det er definitivt stygge blikk. Hvis jeg snakker til dem ser jeg tydelig at de blir skuffet. Jeg er ikke naiv. Jeg ser hvordan noen gutter blir flokket rundt, mens sånne som meg blir ignorert. Jeg gir opp på å få kjæreste så jeg slipper å vente på noe som mest sannsynlig ikke skjer. Det er forhåpningene som gjør meg mest skuffet. Hvem vet, kanskje det hjelper og en dag finner jeg en. Jeg har heldigvis venner og flere interesser 😅

Skrevet

Over? Det har ikke begynt engang.

Anonymkode: 459e3...6d0

Skrevet

Du er så ung, og har god tid. 
Ikke stress med det! 

Anonymkode: 6d3e4...897

Skrevet

18 er en brytningstid. Antagelig begynner du å studere, kanskje flytter du, og du kan bygge et nytt liv, med nye venner.  Lær deg nye skills, og vær aktiv i organisasjoner, ta tak i kropp og klær, hvis det er problemet. 

Det er viktig å skifte miljø, hvis du føler at det bryter deg ned.  

Anonymkode: d625e...c2b

Skrevet

Damene til lillebroren din går sikkert for storebror om han avviser dem, men vent til de blir 16! 

Anonymkode: 202f0...58c

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Det er definitivt stygge blikk. Hvis jeg snakker til dem ser jeg tydelig at de blir skuffet. Jeg er ikke naiv. Jeg ser hvordan noen gutter blir flokket rundt, mens sånne som meg blir ignorert. Jeg gir opp på å få kjæreste så jeg slipper å vente på noe som mest sannsynlig ikke skjer. Det er forhåpningene som gjør meg mest skuffet. Hvem vet, kanskje det hjelper og en dag finner jeg en. Jeg har heldigvis venner og flere interesser 😅

Men hvilke jenter er dette snakk om? Jeg regner med og håper du ikke bare går bort til ukjente jenter og begynner en samtale. Dersom det allerede er jenter du kjenner, kan det rett og slett hende de ikke liker deg. Og det er lov. Men da må du isåfall slutte å snakke med de, når de åpenbart viser deg at de synes det er ubehagelig. 

Du kommer til å møte mange jenter som liker deg for den du er. Men at alle jenter og kvinner du passerer gir deg stygge blikk, stemmer faktisk ikke. Kanskje jenter du allerede kjenner og vet om, men ingen kvinner og jenter bryr seg særlig om en random på gata. Uansett om han er kjekk, stygg eller ok. 

Skrevet

Nei det er ikke over. 
Dette er bare starten. Nyt! 

Skrevet

Du er bare 18 år. Ville fokusere på videregående nå, prøvd å puste litt med magen når det kommer til dating. Det er mange flotte damer på universitet ;) Hva med en deltidsjobb? Ta deg en tur ut med venner, kos deg og fokuser på å ha det gøy! 

Anonymkode: f5a68...254

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...