AnonymBruker Skrevet 29. desember 2023 #1 Skrevet 29. desember 2023 Hei! Jeg har kjøpt kalkun til nyttårsaften som er tatt opp til tining. Innmatposen lå ved siden av, ikke inni kalkunen. Den vil jo tine raskere enn kalkunen, er det noen som vet hvor lenge innmaten holder seg i kjøleskapet når den er tint, eller om den kan bli dårlig til søndag? Anonymkode: 18fa7...131
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2023 #2 Skrevet 29. desember 2023 Kan du ikke bare holde innmaten fryst til samme dag da? Anonymkode: 502f5...a9d
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2023 #3 Skrevet 29. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kan du ikke bare holde innmaten fryst til samme dag da? Anonymkode: 502f5...a9d Jo hadde jeg tenkt meg om hadde jeg gjort det, men jeg tok den opp for noen timer siden sammen med kalkunen og tror ikke jeg vil legge den i fryseren igjen.. Ts Anonymkode: 18fa7...131
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2023 #4 Skrevet 29. desember 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jo hadde jeg tenkt meg om hadde jeg gjort det, men jeg tok den opp for noen timer siden sammen med kalkunen og tror ikke jeg vil legge den i fryseren igjen.. Ts Anonymkode: 18fa7...131 Da hadde jeg oppbevart den på det kaldeste stedet i kjøleskapet Anonymkode: 502f5...a9d
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2023 #5 Skrevet 29. desember 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Da hadde jeg oppbevart den på det kaldeste stedet i kjøleskapet Anonymkode: 502f5...a9d Det skal jeg gjøre☺️ Ts Anonymkode: 18fa7...131
Brunhilde Skrevet 30. desember 2023 #6 Skrevet 30. desember 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jo hadde jeg tenkt meg om hadde jeg gjort det, men jeg tok den opp for noen timer siden sammen med kalkunen og tror ikke jeg vil legge den i fryseren igjen.. Ts Anonymkode: 18fa7...131 Hvorfor ikke? Det ville gått helt fint. Eneste grunnen til at man ikke skal gjenfryse opptint mat er at kvaliteten kan forringes litt, det skjer ikke noe annet. Så vet du det til en annen gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå