AnonymBruker Skrevet 29. desember 2023 #1 Skrevet 29. desember 2023 Typisk de kveldene dere ikke er sammen, vil dere da sjekke når han sist var pålogget, snappe i håp om å få tilbakemld e.l? Om det er frykt for at de har kaffe med eksen, prater i tlf med eksen eller andre "trusler". Tenker helst de som ikke bor med kjæresten eller han dere dater. Jeg har hvertfall merket selv dette, men det hjelper så lite å sjekke. Jeg vet eksen til han jeg holder på med gir han mye kontakt og jeg blir usikker koen ganger på hele situasjonen mellom meg og han. Det er slitsomt å ha det slik som dette. Flere? Anonymkode: 9d683...c54
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2023 #2 Skrevet 29. desember 2023 Nei, jeg stoler på ham. Er iblant redd han ikke tenker nok på meg, men har lært meg å si rett ut at jeg savner ham framfor å leke kul. Anonymkode: f109b...318 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2023 #3 Skrevet 29. desember 2023 Jeg hadde det sånn når jeg var sammen med en utro og shady mann. Rart hvordan energien i hvordan man forholder seg til en person oppfatter utroskap og sånn før man er bevisst klar over det.. Har ikke vært sånn med andre partnere før han, men ble såpass skadet av han at jeg har kjent behovet med nye dates og derfor valgt å stoppe å date fordi det blir så slitsomt og uromoment som du sier! Anonymkode: b0240...4b6 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2023 #4 Skrevet 29. desember 2023 Jeg har vert sånn når magefølelsen min sier meg at det er noe galt. Den har ikke sviktet meg så langt! I forhold hvor jeg føler meg trygg på mannen så tenker jeg ikke over sånt noe en gang. Anonymkode: 18466...a0c 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2023 #5 Skrevet 29. desember 2023 Nei. Jeg er alles drømmedame 👌 Anonymkode: 72065...954
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2023 #6 Skrevet 29. desember 2023 Jeg hadde problemet før med at jeg ble sykelig sjalu og opptatt av hva kjæresten gjorde og hvor han var til en konstant tid. Det startet uskyldig og forsiktig med og sjekke snapkart og lignende. Dette ødela det ene forholdet mitt dessverre for det gikk for langt med usikkerheten min. Vis det er en ting jeg har lært av mine forhold er at du må stole på personen fullt. Vis du ikke stoler fullt på personen og har mye usikkerhet rundt det går det sjeldent bra. Som flere inne her skriver så kan det faktisk være magefølelsen din som prøver og fortelle deg noe. Man bør stole på magefølelsen den har stort sett alltid vært riktig for meg. Men aldri ødelegg et forhold pga magefølelsen før du er helt sikker! Anonymkode: cfcb3...63c 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2023 #7 Skrevet 29. desember 2023 Nei ,frie tøyler og en viss avstand er faktisk det beste. Anonymkode: df738...1c3 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2023 #8 Skrevet 29. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg hadde problemet før med at jeg ble sykelig sjalu og opptatt av hva kjæresten gjorde og hvor han var til en konstant tid. Det startet uskyldig og forsiktig med og sjekke snapkart og lignende. Dette ødela det ene forholdet mitt dessverre for det gikk for langt med usikkerheten min. Vis det er en ting jeg har lært av mine forhold er at du må stole på personen fullt. Vis du ikke stoler fullt på personen og har mye usikkerhet rundt det går det sjeldent bra. Som flere inne her skriver så kan det faktisk være magefølelsen din som prøver og fortelle deg noe. Man bør stole på magefølelsen den har stort sett alltid vært riktig for meg. Men aldri ødelegg et forhold pga magefølelsen før du er helt sikker! Anonymkode: cfcb3...63c Enig. Jeg har desverre blitt ødelagt av andre menn.... Heldigvis ringte han her rett etter jeg opprettet tråden, godt å betryggende. Men jeg vet jeg er mer på enn det han er, så mulig det også gjør meg litt usikker. Jeg har lært meg en ting og det er å ikke vise min skepsis før jeg virkelig har grunn for det. Å ha en usikker date/kjæreste er ikke mye attraktivt. Har også merket jo mer av vi er , des mer på blir de. Ts Anonymkode: 9d683...c54
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2023 #9 Skrevet 29. desember 2023 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Enig. Jeg har desverre blitt ødelagt av andre menn.... Heldigvis ringte han her rett etter jeg opprettet tråden, godt å betryggende. Men jeg vet jeg er mer på enn det han er, så mulig det også gjør meg litt usikker. Jeg har lært meg en ting og det er å ikke vise min skepsis før jeg virkelig har grunn for det. Å ha en usikker date/kjæreste er ikke mye attraktivt. Har også merket jo mer av vi er , des mer på blir de. Ts Anonymkode: 9d683...c54 Wtf?🤣🤣🤣 Anonymkode: 72065...954
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2023 #10 Skrevet 29. desember 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Wtf?🤣🤣🤣 Anonymkode: 72065...954 Hun fikk angst fordi det var lenge siden hun hadde hørt fra han. Dvs - sikkert noen timer. Så ringte han og alt var ok …for en liten stund . Huff TS ; du må jobbe med usikkerheten din. Enten er han helt din eller ikke. Det vil du uansett merke etter en stund. Slapp av til den tid iallefall. Ellers avgir du needy energi . Anonymkode: 86234...3e7
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2023 #11 Skrevet 30. desember 2023 Nei? Hvorfor skulle man det? Har uansett ingen problemer med om hun vil ta en kaffe med en annen fyr eller om hun vil ha seg en casual ligg i ny og ne. Påvirker vårt familieliv null og niks. Anonymkode: 6dd90...fea
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2023 #12 Skrevet 30. desember 2023 Nei. Kun med menn som løy og skjulte ting. Er aldri usikker eller sjalu med samboeren jeg har nå 🥰 Anonymkode: 4eb34...c5f
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2023 #13 Skrevet 30. desember 2023 Kommer an på mannen. Trygg på noen, utrygg på andre. Anonymkode: aaa88...11d
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2023 #14 Skrevet 30. desember 2023 Tanken har aldri slått meg at han kunne være utro. Hadde den gjort det, hadde jeg ikke vært sammen med riktig mann. Vi er inne på mobilene til hverandre, men aldri fordi vi ønsker kontroll. Usikkerhet og sjalusi er totalt ødeleggende for et forhold. Hvis min samboer hadde sjekket hvor jeg er og hva jeg gjør hele tiden, hadde det vist en usikkerhet som hadde fått meg til å miste lysten på ham. Hadde fyren forsøkt å kontrollere meg, hadde jeg vært kjapp med å hive ham ut døra ved første anledning. Ingen fortjener en slik partner. Anonymkode: 11237...ada 2
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2023 #15 Skrevet 30. desember 2023 Jeg stoler på mannen min. Han reiser mye i jobben sin, så hadde vært håpløst om vi var sjalu. Sjalusi dreper all kjærlighet. Har vært sammen i snart 30 år. Tror ingen av oss hadde orket et forhold med sjalusi. Anonymkode: d1495...f68
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2023 #16 Skrevet 30. desember 2023 Ja, jeg føler på det, men prøver å ikke gi noe uttrykk for det/handle på det. Merker nå at jeg er så ødelagt av tidligere forhold, med langvarig utroskap med flere, som ble oppdaget midtveis i graviditet og mye annet traumatiserende. Har også hørt om så mye utroskap ellers også, vanskelig å stole på folk da... Nå har jeg endelig møtt en mann jeg faktisk elsker, og som er snill og god, men frykten for å miste han er ganske sterk. Har datet litt tidligere uten å føle på så mye usikkerhet og sjalusi, men tror jeg egentlig ikke har vært investert nok i de mennene til å føle så sterkt som nå. Her er eksen veldig mye inne i bildet også, da de har forholdsvis små barn og ikke har bodd fra hverandre så alt for lenge, og anser hverandre som venner. Synes det også er vanskelig, er veldig positiv til at ekser skal være vennlige mot hverandre og gjøre litt sammen med barna i blant, men her er det veldig mye. Prøver bare å ikke la frykten ta over, og håper det går seg til litt mer etterhvert. Anonymkode: 72004...254
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2023 #17 Skrevet 30. desember 2023 Problemet med dere som er sjalu er at dere har null selvinnsikt og er kun opptatt av å det er kun dere, som kan mulig bli såret. De dere er sammen med har ingenting å si om hvordan ting er pga. det er alltid dere som har alle korta på hånd. Dette skaper en ujevn maktballanse der dere har et ubegrennset amonisjon til å bombardere de dere er sammen med , mens dere er alltid stikkfri. Slike forhold kan vare i mange år men til slutt kommer det tidspunkt når folk gidder ikke mer og setter foten ned. Så dere må uansett få hjelp. Det spurs bare når tid dere søker å få hjelp og om det er i tide eller for sent til å redde relasjonen dere har. Anonymkode: 544c5...331
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2023 #18 Skrevet 30. desember 2023 Nei, det har jeg ikke noe behov for. Et sunt og godt forhold må ha en grunnleggende tillit i bunn. At noen har såret deg eller vært utro mot deg før skal ikke gå ut over meg. min forrige eks var sånn. Ville ha tilgang til sosiale medier, snapmap, fulgte med på om jeg var pålogget osv. han mente at jeg måtte gi han disse tilgangene for å vise at jeg var ærlig og åpen. For min del så følte jeg meg overvåket og kontrollert, det påvirket til slutt alle aspekter av min hverdag. Det var konstant oppfølgingsspørsmål, «hvorfor viser kartet at du er der? Hva gjør du der? Hvorfor ble jeg ikke invitert? Hvorfor var du pålogget på Messenger uten å sende meg melding? Sendte du meldinger til noen andre?». Og sist men ikke minst så var det sårende. at han fra første stund trodde det verste om meg. Så jeg dumpet han. Og fjernet alt han kunne overvåke. Han prøver fortsatt å følge med et halvt år senere. jeg skal aldri i et forhold med noen som er så sjalu igjen. Anonymkode: a4454...620 2
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2023 #19 Skrevet 30. desember 2023 Tror det er eksen min som har skrevet dette innlegget. Skada mann..🤯 Anonymkode: 72065...954
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2023 #20 Skrevet 30. desember 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Her er eksen veldig mye inne i bildet også, da de har forholdsvis små barn og ikke har bodd fra hverandre så alt for lenge, og anser hverandre som venner. Synes det også er vanskelig, er veldig positiv til at ekser skal være vennlige mot hverandre og gjøre litt sammen med barna i blant, men her er det veldig mye. Prøver bare å ikke la frykten ta over, og håper det går seg til litt mer etterhvert. Kjenner til dette. Er jo normalt å reagere slik du gjør, de har jo ei gang elsket hverandre. Man må bare tenke at de fleste ikke går tilbake til eksen sin igjen. Det løpet er forbi.. Anonymkode: 9d683...c54
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå