Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hender det dere treffer menn som er litt kjekke, men så viser det seg at mentalt så klaffer det ikke 100% så dere har bare litt sex med de i stedet? Altså dere skjønner i bakhodet at dette er ikke pensjonisttilværelsen mannen, men kan ligge med han litt fremover? Eller kutter dere og leter videre?

Anonymkode: 698b1...d36

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei da kutter jeg han ut og leter videre. 

Har ingenting i mot casual sex og skulle ønske jeg kunne ha mer av det og mer glede av det, men sex uten følelser og en mental connection gir meg desverre ingenting! Ingen spenning, ingen nytelse, ingenting... 

Men det har såklart skjedd at jeg har ligget med menn jeg ikke ser noen fremtid med. Men da har vi vært gode venner og hatt en viss connection hvor vi likte hverandre godt. 

Anonymkode: 7d1bf...ae6

Skrevet

Ja, altså venner irl? Uavhengig av tinder?

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja, altså venner irl? Uavhengig av tinder?

Ja venner IRL, uavhengig av tinder. Har aldri ligget med noen fra datingapp som jeg ikke ville fortsette å date for noe seriøst. Samme hvor kjekke de er, er det ikke noe hjemme mellom øra dems sier jeg hadet og takk for meg. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Ja venner IRL, uavhengig av tinder. Har aldri ligget med noen fra datingapp som jeg ikke ville fortsette å date for noe seriøst. Samme hvor kjekke de er, er det ikke noe hjemme mellom øra dems sier jeg hadet og takk for meg. 

Samme her. Når man finner ut at de ikke er så smarte, er lite empatiske eller ikke evner å reflektere så forsvinner tiltrekningen som var der i utgangspunktet som dugg for solen. 

Da har jeg heller en mindre kjekk men svært sjarmerende FF over tid. 

Ønsker jeg meg ett forhold kastet jeg ikke bort tid på FF relasjoner heller. 

Anonymkode: c5c60...e8f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...