AnonymBruker Skrevet 29. desember 2023 #1 Skrevet 29. desember 2023 Når en person skriver og dere ikke har interesse? Av og til kan heg ha sveipet ja på en person heg egentlig ikke synes er kjekk. Hvis den personen skriver? Sletter dere da? Skjedde nettopp her, og jeg slettet. Føler meg litt dårlig, men er liksom ikke noe vits å skrive med noen man ikke finner tiltrekkende på bilder. Hva tenker dere? Anonymkode: 8a2f1...6e0
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2023 #2 Skrevet 29. desember 2023 De eneste gangene jeg sletter er hvis vi har chattet og det er åpenbart at vi ikke er noe for hverandre, eller han er frekk eller lignende. Anonymkode: e2b48...b32
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2023 #3 Skrevet 29. desember 2023 Seff, får jo hundrevis av matcher på en dag om man gidder. Klarer ikke å holde oversikten på det. Blir bare de kjekkeste og kuleste jeg gidder å treffe Anonymkode: 86a13...bdd
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2023 #4 Skrevet 29. desember 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Seff, får jo hundrevis av matcher på en dag om man gidder. Klarer ikke å holde oversikten på det. Blir bare de kjekkeste og kuleste jeg gidder å treffe Anonymkode: 86a13...bdd Da bruker du sykt mye tid på tinder og sveiper ukritisk like på sykt mange! Hvis jeg er 10 minutter på Tinder rekker jeg å sveipe gjennom ca 250 profiler (ja har telt) og av de så er det kanskje 5-10 profiler jeg sveiper like på, og av de så får jeg match med ca 80%. Hvem orker hundrevis av matcher om DAGEN?! Anonymkode: e2b48...b32
Gjest Kanino Skrevet 29. desember 2023 #5 Skrevet 29. desember 2023 (endret) AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Når en person skriver og dere ikke har interesse? Av og til kan heg ha sveipet ja på en person heg egentlig ikke synes er kjekk. Hvis den personen skriver? Sletter dere da? Skjedde nettopp her, og jeg slettet. Føler meg litt dårlig, men er liksom ikke noe vits å skrive med noen man ikke finner tiltrekkende på bilder. Hva tenker dere? Anonymkode: 8a2f1...6e0 Jeg er alltid ærlig og skriver at jeg føler dette blir feil eller at jeg føler vedkommende viser lite interesse i meg (lite spørsmål til meg). Sletter ikke vedkommende meg innen et døgn så gjør jeg det Endret 29. desember 2023 av Kanino
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2023 #6 Skrevet 30. desember 2023 Samme når dere sletter, bare ikke midt i samtalen. Det har skjedd meg et par ganger. Vi får kontakt, og noe som virker som god flyt, og en bra tone, helt til jeg må gjøre noe annet i et par timer, da er hun vekk. Jeg forstår at det er enkelt, men samtidig så tafatt måte å si takk og farvel. Anonymkode: 6507f...5db
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2023 #7 Skrevet 30. desember 2023 Hvorfor matche på så mange? Det er jo helt idiotisk. Du oversvømmer jo bare lista di med totalt uaktuelle folk. Sjekk heller profilene og match /høyresveip når du mener det. Jeg synes det er irriterende og skuffende når damer matcher, ikke gidder å svare, og sletter like etterpå. Jeg har en lang liste av damer som har høyresveipet på meg men jeg gidder bare matche med dem hvis jeg mener det og har lyst å utforske dem mer. Å matche på damer som egentlig ikke matcher er bare bortkastet tid. Anonymkode: dfe49...1ba 1
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2023 #8 Skrevet 30. desember 2023 Feilsveip, folk som ikke svarer/ikke skriver eller de jeg ikke finner tonen med eller liker. Slett. Anonymkode: 63d2d...045
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2023 #9 Skrevet 30. desember 2023 Nei, sletter stort sett aldri matcher. Anonymkode: ab85c...ed3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå