AnonymBruker Skrevet 30. desember 2023 #61 Del Skrevet 30. desember 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Mange menn mangler empati og veldig egoistiske. De tenker kun på seg selv, i tillegg er det mange menn som liker å mishandle dyr. De får et sykt kick av det. Virker som det er flest menn som er opptatt av fyrverkeri. Det er også gutter/menn som skyter opp fyrverkeri inne på Oslo S/buss-stasjonen på pur f, for å skremme. Fordi de er noen sadistiske jævler. På tur i fjor 1.januar fant jeg flere døde ekorn og fugler i skogen, det var trist. Bare pga egoistiske rasshøl som MÅ skyte opp fyrverkeri. Mulig det er damer som er opptatt av fyrverkeri og, men jeg kjenner ingen. Alle syns det er harry og bortkasta penger. Jo større fyrverkeri, jo mindre penis tenker jeg. MÅ jo være en sammenheng? Anonymkode: 173b2...ea3 👌🏼😂😂😂 Ja, dette med fyrverkeri er nok en «manne-greie», mye styr for noe som varer i noen få sekunder🤣🤣 Anonymkode: dee6d...7f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 30. desember 2023 #62 Del Skrevet 30. desember 2023 14 hours ago, AnonymBruker said: Mulig det er damer som er opptatt av fyrverkeri og, men jeg kjenner ingen. Anonymkode: 173b2...ea3 Jeg fyrverkeri, men om nyttårsaften kl 00.00 og «ordentlig» fyrverkeri (offentlig). Et stort som kan vekke de døde kl 17 dagen før er 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RedPimpernell Skrevet 30. desember 2023 #63 Del Skrevet 30. desember 2023 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Enn å være så nedsnødd at man faktisk talt fyrer på penger og sender dem til værs, bråker og ødelegger miljøet bare for å hygge seg. Kanskje du burde se ting i perspektiv. Vi har mange flyktninger i Norge, både fra Ukraina og andre krigsherjede land, og disse setter garantert ikke særlig pris på plutselige smell og lysglimt rett utenfor husdøra. Men traumene deres er vel kanskje ikke så viktige bare folk får hygge seg halve romjula med å ulovlig sende opp fyrverkeri? Anonymkode: c1f07...0f8 Jeg tenker at disse folka kan få evt uttale seg selv hvis de synes det er problematisk. Det er alt for mange folk her i landet som blir krenka på andres vegne, og dytter dem foran seg i et forsøk på å legitimere egne meninger. Jeg tenker de synes det er hyggelig å oppleve litt skikkelig feiring i et fritt land. :-) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2023 #64 Del Skrevet 30. desember 2023 Her har jeg hørt raketter fra før jul og fram til nå. De som mener det bare er å knipse vekk traumene til hunden min må gjerne komme og knipse fingrene av dere, for jeg har virkelig prøvd. Funker ikke å rømme til skogs heller, for her sitter det alltid noen forbanna idioter og camper hele natta med telt, alkohol og fyrverkerier, forbanna møkkafolk. For å ikke snakke om barnefamiliene som sender opp fra 17.00 fordi de stakkars små må rekke å sovne innen 19.00, for da er det mor og far sin tur til å kose seg med vin og god mat Anonymkode: 117b5...25a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå