AnonymBruker Skrevet 29. desember 2023 #1 Skrevet 29. desember 2023 Enten det er under konfrontasjon eller bare å skal klage på en vare i butikken, eller om jeg bare skal diskutere noe og det blir litt opphetet. Jeg var aldri slik i tidlig 20åra. Jeg sto opp for meg selv, og tok en konfrontasjon/diskusjon på strak arm. Nå? Not so much. Jeg blir så nervøs, jeg begynner å skjelve i både kropp og stemme, ordene stokker seg og jeg klarer ikke tenke ordentlig. Hva feiler meg??? Å er det noe man kan gjøre med dette? Har prøvd pusteteknikker, det funker ikke. Er så lei nå, at jeg mister lysten til å være blandt folk når jeg ikke har evnen til å fungere som menneske:-( Anonymkode: 9a0c8...071
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2023 #2 Skrevet 29. desember 2023 Ofte når noen sier at de skjelver så er det ikke synlig for andre. Dersom andre ser det er det ikke sikkert at de tenker noe særlig over det. De tenker på hva som blir sagt og ellers hva de skal de neste 5 minuttene og hva de skal handle til middag på vei hjem. Det siste du skal gjøre er å isolere deg - ikke vær streng med deg selv heller. Du har evne til å fungere som menneske selv om du skulle skjelve litt eller stamme. Hvorfor det er sånn er ikke lett å si, det er sånt som kan komme og gå litt. Kanskje har du det litt vanskelig for tiden, f.eks. stressende livssituasjon. Anonymkode: 235b5...e4a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå