AnonymBruker Skrevet 29. desember 2023 #1 Skrevet 29. desember 2023 Har valgt å slette alle datingapper, kuttet bånd med alle som ikke gjør meg godt, avsluttet et situationship som har holdt meg på gress og ikke prioriterer tid til meg og som ikke møter mine behov. I 2024 skal jeg bare fokusere på meg selv, trene til babekroppen, reise på alle turene jeg vil uten noe mannlig følge, og bygge opp den psykiske helsen som vinglete menn har brutt ned i meg. Jeg vil være den versjonen av meg som er bra for meg og ikke den versjonen som dating gjør meg til hvor jeg blir usikker på om jeg er bra nok. Det er på tide å gjenoppdage meg selv og leve for meg selv, ikke for noe mann! 😊 Flere? Anonymkode: d425a...daa 23 17 8
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2023 #2 Skrevet 29. desember 2023 Nei🙈 Trives best med kjæreste 😅 Anonymkode: 68fee...3b6 2 2
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2023 #3 Skrevet 29. desember 2023 Jeg er med, har fått mer enn nok av dette datinghelvetet! Anonymkode: 04f68...6c7 5 2 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2023 #4 Skrevet 29. desember 2023 Jeej!! 🏋♀️💃 Har ikke vært i noe dating helvette, men er med! 😊 Anonymkode: 4e6cb...baf 3 1
Gjest Kanino Skrevet 29. desember 2023 #5 Skrevet 29. desember 2023 (endret) AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Har valgt å slette alle datingapper, kuttet bånd med alle som ikke gjør meg godt, avsluttet et situationship som har holdt meg på gress og ikke prioriterer tid til meg og som ikke møter mine behov. I 2024 skal jeg bare fokusere på meg selv, trene til babekroppen, reise på alle turene jeg vil uten noe mannlig følge, og bygge opp den psykiske helsen som vinglete menn har brutt ned i meg. Jeg vil være den versjonen av meg som er bra for meg og ikke den versjonen som dating gjør meg til hvor jeg blir usikker på om jeg er bra nok. Det er på tide å gjenoppdage meg selv og leve for meg selv, ikke for noe mann! 😊 Flere? Anonymkode: d425a...daa Det samme har jeg også gjort flere ganger. Så går det noen måneder så er det full gang igjen på dating appene. Så kommer jeg plutselig på hvorfor jeg slettet di forrige gang. Nå ble jeg inspirert av deg til å gjør det samme en gang til 😂 🙈 Endret 29. desember 2023 av Kanino
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2023 #6 Skrevet 29. desember 2023 Har aldri vært på noen datingapp og skal det aldri heller. Har ikke engang klikket meg inn på noe sånt. Lever i feil århundre. Anonymkode: ff119...f1d 1 2
ClausSaus Skrevet 29. desember 2023 #7 Skrevet 29. desember 2023 Næh… skal du lytte til oss gamlekara som vet hva vi snakker om? Nå stå’kke væra’ til påske! Jaja, bra at du bryter ut av den selvdestruktive sirkelen. You go, girl! 😎👍 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2023 #8 Skrevet 29. desember 2023 ClausSaus skrev (3 minutter siden): Næh… skal du lytte til oss gamlekara som vet hva vi snakker om? Nå stå’kke væra’ til påske! Jaja, bra at du bryter ut av den selvdestruktive sirkelen. You go, girl! 😎👍 Du mener gamlekara som selv er i en situationship? Håper at damene som er i situationship med dere også lytter til dere og begynner å leve for seg selv! Anonymkode: a8e6f...113 4
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2023 #9 Skrevet 29. desember 2023 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Flere? Anonymkode: d425a...daa Velkommen i gjengen ❤️ Anonymkode: 30e83...530 2
PhilosopherSe7en Skrevet 29. desember 2023 #10 Skrevet 29. desember 2023 Bra du tar et valg for seg selv, men å skylde på mannfolk generelt for valg du har tatt og situasjonen du selv har satt deg i blir kanskje litt smålig? En kan jo date og samtidig være seg selv å ha respekt for seg selv. Det trenger ikke være enten eller. 2
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2023 #11 Skrevet 29. desember 2023 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Har valgt å slette alle datingapper, kuttet bånd med alle som ikke gjør meg godt, avsluttet et situationship som har holdt meg på gress og ikke prioriterer tid til meg og som ikke møter mine behov. I 2024 skal jeg bare fokusere på meg selv, trene til babekroppen, reise på alle turene jeg vil uten noe mannlig følge, og bygge opp den psykiske helsen som vinglete menn har brutt ned i meg. Jeg vil være den versjonen av meg som er bra for meg og ikke den versjonen som dating gjør meg til hvor jeg blir usikker på om jeg er bra nok. Det er på tide å gjenoppdage meg selv og leve for meg selv, ikke for noe mann! 😊 Flere? Anonymkode: d425a...daa Startet med det i sommer, men ja, jeg er med. Heier på deg☺️ Anonymkode: 9e054...f4a
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2023 #12 Skrevet 29. desember 2023 PhilosopherSe7en skrev (6 minutter siden): Bra du tar et valg for seg selv, men å skylde på mannfolk generelt for valg du har tatt og situasjonen du selv har satt deg i blir kanskje litt smålig? En kan jo date og samtidig være seg selv å ha respekt for seg selv. Det trenger ikke være enten eller. Hun skylder da ikle på mannfolk generelt 😅 Anonymkode: 9e054...f4a 6 2
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2023 #13 Skrevet 29. desember 2023 PhilosopherSe7en skrev (20 minutter siden): Bra du tar et valg for seg selv, men å skylde på mannfolk generelt for valg du har tatt og situasjonen du selv har satt deg i blir kanskje litt smålig? En kan jo date og samtidig være seg selv å ha respekt for seg selv. Det trenger ikke være enten eller. Hun trenger jo ikke å date hvis hun ikke vil? Anonymkode: a8e6f...113 1 2
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2023 #14 Skrevet 29. desember 2023 PhilosopherSe7en skrev (21 minutter siden): Bra du tar et valg for seg selv, men å skylde på mannfolk generelt for valg du har tatt og situasjonen du selv har satt deg i blir kanskje litt smålig? En kan jo date og samtidig være seg selv å ha respekt for seg selv. Det trenger ikke være enten eller. Fy fader du er ikke sann 🤣 Hold den negativiteten ute av tråden min, den handler ikke om deg! Tenk å bli så bitter over at kvinner velger singellivet og å fokusere på å forbedre seg selv og livet sitt! Og tenk å klare å vri en positiv post om kvinner som prioriterer seg selv og lykke og egne drømmer og nedprioriterer dating til å bli "mannehat" eller et angrep på menn! Du må virkelig jobbe med deg selv, dette er et tegn for at du også bør bruke 2024 på dét! 🎉🎉✨️ Anonymkode: d425a...daa 7 1 2
PhilosopherSe7en Skrevet 29. desember 2023 #15 Skrevet 29. desember 2023 27 minutter siden, AnonymBruker said: Hun skylder da ikle på mannfolk generelt 😅 Anonymkode: 9e054...f4a Skylder på dating, og hun dater menn 14 minutter siden, AnonymBruker said: Hun trenger jo ikke å date hvis hun ikke vil? Anonymkode: a8e6f...113 Selvsagt ikke, og det har jeg heller aldri sagt 🙂 3 minutter siden, AnonymBruker said: Fy fader du er ikke sann 🤣 Hold den negativiteten ute av tråden min, den handler ikke om deg! Tenk å bli så bitter over at kvinner velger singellivet og å fokusere på å forbedre seg selv og livet sitt! Og tenk å klare å vri en positiv post om kvinner som prioriterer seg selv og lykke og egne drømmer og nedprioriterer dating til å bli "mannehat" eller et angrep på menn! Du må virkelig jobbe med deg selv, dette er et tegn for at du også bør bruke 2024 på dét! 🎉🎉✨️ Anonymkode: d425a...daa Jeg er fult klar over at tråden handler om deg. Prøvde bare få frem at det er mulig å ta vare på seg selv samtidig som en dater. En kan fint kutte ut dårlige relasjoner, forhold osv men fortsatt ha et sunt forhold rundt det å date. Dette kan fint kombineres med å reise, trene, ta vare på seg selv osv. Lykke til 🙂 2 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2023 #16 Skrevet 29. desember 2023 I'm in🤩 Anonymkode: 557bf...35c 2 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2023 #17 Skrevet 29. desember 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Fy fader du er ikke sann 🤣 Hold den negativiteten ute av tråden min, den handler ikke om deg! Tenk å bli så bitter over at kvinner velger singellivet og å fokusere på å forbedre seg selv og livet sitt! Og tenk å klare å vri en positiv post om kvinner som prioriterer seg selv og lykke og egne drømmer og nedprioriterer dating til å bli "mannehat" eller et angrep på menn! Du må virkelig jobbe med deg selv, dette er et tegn for at du også bør bruke 2024 på dét! 🎉🎉✨️ Anonymkode: d425a...daa Woooow... det humøret svingte fort😅 Anonymkode: 68fee...3b6 1
ClausSaus Skrevet 29. desember 2023 #18 Skrevet 29. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Du mener gamlekara som selv er i en situationship? Håper at damene som er i situationship med dere også lytter til dere og begynner å leve for seg selv! Anonymkode: a8e6f...113 Har forklart så mange ganger at hun ønsker det slik, at jeg bare får konkludere med at du kognitivt har mye til felles med en forstoppelse. 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2023 #19 Skrevet 29. desember 2023 ClausSaus skrev (12 minutter siden): Har forklart så mange ganger at hun ønsker det slik, at jeg bare får konkludere med at du kognitivt har mye til felles med en forstoppelse. Så hun trenger ikke å høre på deg, siden det gagner deg 🤣 veldig "classy" med personangrep, forresten. Den nailet du! Anonymkode: a8e6f...113 2
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2023 #20 Skrevet 29. desember 2023 PhilosopherSe7en skrev (5 timer siden): Skylder på dating, og hun dater menn Selvsagt ikke, og det har jeg heller aldri sagt 🙂 Jeg er fult klar over at tråden handler om deg. Prøvde bare få frem at det er mulig å ta vare på seg selv samtidig som en dater. En kan fint kutte ut dårlige relasjoner, forhold osv men fortsatt ha et sunt forhold rundt det å date. Dette kan fint kombineres med å reise, trene, ta vare på seg selv osv. Lykke til 🙂 🤣 Nei, vet du hva... Anonymkode: 9e054...f4a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå