Gå til innhold

DHL - pakke kommer ikke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en pakke som skulle komme i dag (29. desember) mellom 09:00 - 18:00. Nå er klokken halv seks, og pakken har ikke kommet. Ifølge DHL sporingen er pakken i Norge ("Sendingen er planlagt for levering, OSLO - NORWAY").

Noen som har erfaringer med DHL? Har hentet DHL-pakker fra butikken før, men dette er første gang jeg har bestilt hjemlevering. 

Anonymkode: 52e57...5a6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en del erfaring med DHL, og de har aldri klart å levere. Ikke til tiden de lover  og ikke til adressen. De har også løyet og sagt at de ringte på, men at jeg ikke var hjemme, selv om jeg satt hjemme og ventet. De pleier å kreve at man henter pakken selv på lageret de har utenfor byen (bor i en storby), men jeg pleier å kreve at de sender den i Posten. Da gjør de det, men det er jo litt styr, og irriterende siden de er så dyre, at de ikke får til dette.

Anonymkode: 71ce8...6bb

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Har en pakke som skulle komme i dag (29. desember) mellom 09:00 - 18:00. Nå er klokken halv seks, og pakken har ikke kommet. Ifølge DHL sporingen er pakken i Norge ("Sendingen er planlagt for levering, OSLO - NORWAY").

Noen som har erfaringer med DHL? Har hentet DHL-pakker fra butikken før, men dette er første gang jeg har bestilt hjemlevering. 

Sjoføren har tatt seg fri. Skal stå ute for levering om pakken er på vei. Så du får den ikke før tirsdag neste år dessverre.

Anonymkode: 797ec...572

Skrevet

DHL er de eneste som har klart å finne huset mitt (Posten leverte til naboen, og Postnord prøvde ikke engang…). Og pakken kom et døgn før oppgitt leveringstidspunkt.

Anonymkode: 3e02b...172

Skrevet

Nok er nok. Jeg gir opp. Jeg er så lei av denne dritten. 

Skrevet

Jeg har for det meste gode erfaringer med de. En gang kom den ikke på dagen de sa men senere på kvelden og en annen gang kom den dagen etter.

Skrevet (endret)

Jeg har aldri hatt problemer med DHL. Tror det kommer mye an på det lokale pakkesenteret og sjåføren. 

Endret av Gjertrud von Knäbe
Skrevet

Bare hatt problemer med dem. Leverer ikke når de sier, svarer ikke på henvendelser og ender med å levere på et utleveringssted på andre siden av byen eller rote bort forsendelsen...

Også Oslo. Har sluttet å kjøpe fra steder som bruker dem. 

Anonymkode: 99abd...426

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...