AnonymBruker Skrevet 29. desember 2023 #1 Skrevet 29. desember 2023 Har en pakke som skulle komme i dag (29. desember) mellom 09:00 - 18:00. Nå er klokken halv seks, og pakken har ikke kommet. Ifølge DHL sporingen er pakken i Norge ("Sendingen er planlagt for levering, OSLO - NORWAY"). Noen som har erfaringer med DHL? Har hentet DHL-pakker fra butikken før, men dette er første gang jeg har bestilt hjemlevering. Anonymkode: 52e57...5a6
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2023 #2 Skrevet 29. desember 2023 Jeg har en del erfaring med DHL, og de har aldri klart å levere. Ikke til tiden de lover og ikke til adressen. De har også løyet og sagt at de ringte på, men at jeg ikke var hjemme, selv om jeg satt hjemme og ventet. De pleier å kreve at man henter pakken selv på lageret de har utenfor byen (bor i en storby), men jeg pleier å kreve at de sender den i Posten. Da gjør de det, men det er jo litt styr, og irriterende siden de er så dyre, at de ikke får til dette. Anonymkode: 71ce8...6bb
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2023 #3 Skrevet 29. desember 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Har en pakke som skulle komme i dag (29. desember) mellom 09:00 - 18:00. Nå er klokken halv seks, og pakken har ikke kommet. Ifølge DHL sporingen er pakken i Norge ("Sendingen er planlagt for levering, OSLO - NORWAY"). Noen som har erfaringer med DHL? Har hentet DHL-pakker fra butikken før, men dette er første gang jeg har bestilt hjemlevering. Anonymkode: 52e57...5a6 Sjoføren har tatt seg fri. Skal stå ute for levering om pakken er på vei. Så du får den ikke før tirsdag neste år dessverre. Anonymkode: 797ec...572
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2023 #4 Skrevet 29. desember 2023 DHL er de eneste som har klart å finne huset mitt (Posten leverte til naboen, og Postnord prøvde ikke engang…). Og pakken kom et døgn før oppgitt leveringstidspunkt. Anonymkode: 3e02b...172
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2023 #5 Skrevet 29. desember 2023 Nok er nok. Jeg gir opp. Jeg er så lei av denne dritten. Anonymkode: 52e57...5a6
Trish Skrevet 29. desember 2023 #6 Skrevet 29. desember 2023 Jeg har for det meste gode erfaringer med de. En gang kom den ikke på dagen de sa men senere på kvelden og en annen gang kom den dagen etter.
Gjertrud von Knäbe Skrevet 29. desember 2023 #7 Skrevet 29. desember 2023 (endret) Jeg har aldri hatt problemer med DHL. Tror det kommer mye an på det lokale pakkesenteret og sjåføren. Endret 29. desember 2023 av Gjertrud von Knäbe
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2023 #8 Skrevet 29. desember 2023 Bare hatt problemer med dem. Leverer ikke når de sier, svarer ikke på henvendelser og ender med å levere på et utleveringssted på andre siden av byen eller rote bort forsendelsen... Også Oslo. Har sluttet å kjøpe fra steder som bruker dem. Anonymkode: 99abd...426
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå