AnonymBruker Skrevet 29. desember 2023 #1 Skrevet 29. desember 2023 Jeg måtte på jobb i dag tidlig, men vi hadde god tid til sex. Ingen fremstøt eller tafsing fra hans side. Tross naken rumpe og pupper lett tilgjengelig. Han hadde fri, hjemme med tenåringsbarna, altså ingen hast med å stå opp. Han har da heller runket enn å ha sex med meg. Bokseren med sperm ved siden av sengen sier sitt på den fronten. Må si at det sårer å bli valgt bort på denne måten. Det blir sagt her inne til det kjedsommelige at runking og sex ervto forskjellige ting. Men når man blir valgt bort slik gjør det faktisk litt vondt. Kan dette værestarten på slutten for vårt ellers så livlige sexliv? Anonymkode: 26eb4...955
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2023 #2 Skrevet 29. desember 2023 Hvorfor kunne ikke du ta initiativ? Anonymkode: c31c4...88a 11 11
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2023 #3 Skrevet 29. desember 2023 Han har antagelig runket mer enn en gang i forholdet deres hvis dere har tenåringer. Hvis du hadde spesielt lyst i dag så får du ta det på din kappe at du lå passivt og ventet. Anonymkode: 05e45...ab2 10 2
Sadpanda Skrevet 29. desember 2023 #4 Skrevet 29. desember 2023 Er på ingen måte en ekspert på forhold, men kanskje du skal si dette til han ? Personlig hadde jeg satt stor pris på at en kvinne fortalte meg at hun ønsket å ha sex med meg og at hun derfor foretrakk at jeg ikke masturberte. 4
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2023 #5 Skrevet 29. desember 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Han har antagelig runket mer enn en gang i forholdet deres hvis dere har tenåringer. Hvis du hadde spesielt lyst i dag så får du ta det på din kappe at du lå passivt og ventet. Anonymkode: 05e45...ab2 Jeg har lyst hver dag. Mine fremstøt var å legge meg tett inntil og stryke på han. Anonymkode: 26eb4...955
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2023 #6 Skrevet 29. desember 2023 Runker han rett i bokseren? Den vasker du sammen med dine og barnas klær? Jækla gris...trodde bare single unggutter kunne ranke i egne sokker i en nødssituasjon. Anonymkode: 88c6e...ac2 6
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2023 #7 Skrevet 29. desember 2023 Hvordan i alle dager skulle han vite at du hadde lyst? Forventer du at han skal fly på deg bare han ser en naken pupp? Tar du aldri initiativ selv? Denne må du ta på deg.. ingen grunn til å furte.. Og stopp krisemaksimeringen.. det trenger ikke være slutten på noe som helst, med mindre du lager en stor sak utav at mannen runket mens du var på jobb.. Anonymkode: b0454...42d 8 2
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2023 #8 Skrevet 29. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg har lyst hver dag. Mine fremstøt var å legge meg tett inntil og stryke på han. Anonymkode: 26eb4...955 Han setter sikkert pris på kos for kos, og bedre initiativ enn det der. Kan også bare tolkes som ønske om å kose. Anonymkode: 4a3f8...a9d 2 2
PhilosopherSe7en Skrevet 29. desember 2023 #9 Skrevet 29. desember 2023 Du tok null initiativ, men du er likevel fornærmet for at han ikke gjorde det? Det er stor forskjell på å ta seg 5 minutter runk enn full pakke rundt sex. Av og til er det rett og slett mer praktisk å runke enn å gå igjennom hele pakken, på samme måte som at en av og til bare har lyst på en bj uten å måtte gjøre noe mer enn å bare ta i mot. 4 1
PhilosopherSe7en Skrevet 29. desember 2023 #10 Skrevet 29. desember 2023 4 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg har lyst hver dag. Mine fremstøt var å legge meg tett inntil og stryke på han. Anonymkode: 26eb4...955 Det er jo ikke noe fremstøt til sex, men til nærhet/kos. Du må jo klare å være litt mer direkte på hva du ønsker. 6 1 2
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2023 #11 Skrevet 29. desember 2023 Dette var min samboer HVER DAG hele samboerskapet! X nå! Anonymkode: 4b88e...491
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2023 #12 Skrevet 29. desember 2023 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Dette var min samboer HVER DAG hele samboerskapet! X nå! Anonymkode: 4b88e...491 Hvordan var det i starten for dere? Anonymkode: 26eb4...955 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2023 #13 Skrevet 29. desember 2023 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Dette var min samboer HVER DAG hele samboerskapet! X nå! Anonymkode: 4b88e...491 Tenker vi andre leser noe annet enn du hadde håpet på. Ønsker han all lykke. Anonymkode: 085da...b4f 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2023 #14 Skrevet 29. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Runker han rett i bokseren? Den vasker du sammen med dine og barnas klær? Jækla gris...trodde bare single unggutter kunne ranke i egne sokker i en nødssituasjon. Anonymkode: 88c6e...ac2 Min mann bruker vaskeklut når han runker. Jeg bruker også vaskeklut etter sex for å ikke grise i senga når vi ligger og koser eller for å tømme meg mellom rundene. Hvis vi ikke har vaskeklut tilgjengelig bruker vi annet tøy (boxer, t-skjorte etc.) Disse vaskes sammen med annen 60°-vask. Ser virkelig ikke problemet. Anonymkode: 653fe...fe9 11 1
Cor Cubiculum Skrevet 29. desember 2023 #15 Skrevet 29. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg måtte på jobb i dag tidlig, men vi hadde god tid til sex. Ingen fremstøt eller tafsing fra hans side. Tross naken rumpe og pupper lett tilgjengelig. Han hadde fri, hjemme med tenåringsbarna, altså ingen hast med å stå opp. Han har da heller runket enn å ha sex med meg. Bokseren med sperm ved siden av sengen sier sitt på den fronten. Må si at det sårer å bli valgt bort på denne måten. Det blir sagt her inne til det kjedsommelige at runking og sex ervto forskjellige ting. Men når man blir valgt bort slik gjør det faktisk litt vondt. Kan dette værestarten på slutten for vårt ellers så livlige sexliv? Anonymkode: 26eb4...955 Så hvorfor i all verden klager du? Du valgte da vitterlig bort sex du også. 3 4
Topper og daler Skrevet 29. desember 2023 #16 Skrevet 29. desember 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det blir sagt her inne til det kjedsommelige at runking og sex ervto forskjellige ting. Selvsagt er det ikke det.
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2023 #17 Skrevet 29. desember 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg måtte på jobb i dag tidlig, men vi hadde god tid til sex. Ingen fremstøt eller tafsing fra hans side. Tross naken rumpe og pupper lett tilgjengelig. Han hadde fri, hjemme med tenåringsbarna, altså ingen hast med å stå opp. Han har da heller runket enn å ha sex med meg. Bokseren med sperm ved siden av sengen sier sitt på den fronten. Må si at det sårer å bli valgt bort på denne måten. Det blir sagt her inne til det kjedsommelige at runking og sex ervto forskjellige ting. Men når man blir valgt bort slik gjør det faktisk litt vondt. Kan dette værestarten på slutten for vårt ellers så livlige sexliv? Anonymkode: 26eb4...955 🧌🧌🧌🧌🧌🧌🧌🧌🧌🧌🧌🧌🧌 Anonymkode: 98526...157
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2023 #18 Skrevet 29. desember 2023 Hva er galt med å runke? Ofte er det langt bedre med en runk enn å ligge med samme dama man har pult tusen ganger før. Har dere tenåringsbarn er dere jo ganske gamle også så at han ser puppene dine i friluft er vel ikke spesielt tennende. Anonymkode: 5819c...f0a 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2023 #19 Skrevet 29. desember 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Hva er galt med å runke? Ofte er det langt bedre med en runk enn å ligge med samme dama man har pult tusen ganger før. Har dere tenåringsbarn er dere jo ganske gamle også så at han ser puppene dine i friluft er vel ikke spesielt tennende. Anonymkode: 5819c...f0a Er det mulig. For en nitrist holdning Anonymkode: 821fc...983 13
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2023 #20 Skrevet 29. desember 2023 Det er jo ikke sikkert han ble kåt/tenkte på sex før etter du var reist. (Jeg må helst ut av senga og drikke litt kaffe før jeg har noe initiativ, feks.) Og i stedet for? Han har da ikke brukt opp sex, han kan fint knulle deg når du kommer hjem, hvis ikke du har bestemt deg for å være sur nå da. Overskriften din er sånn sett feil, og ville vært mer riktig dersom du feks prøvde deg på han, men han takket nei, gikk på badet og runket. Anonymkode: 67fff...dc1 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå