Gå til innhold

Hva er det galeste du har opplevd med din x

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Bodde sammen. Måtte ta en avgjørelse om jeg skulle selge egen bolig og kjøpe meg inn i hans. Han gjorde valget enkelt. Vi hadde et bad som kun oss to brukte. Avtalen var at vi vasket det annenhver uke hver. Han sluttet. Etter 2 måneder så maktet jeg ikke og tok det. Ble skadet rett etterpå. Ikke mulig for meg å gjøre noe som helst hjemme på noen måneder. Badet ble ikke vasket på 17 uker. Det verste var at jeg var utrygg hjemme. Skulle dusje og sørget for at unger var hjemme. Jeg trengte hjelp for å takle trapp. Vel. Jeg flyttet tilbake til min bolig så snart jeg var i stand til det. Når du er redd for hva samboer kan gjøre når du er i en veldig sårbar situasjon så er det bare å komme seg unna. 

Anonymkode: 76106...9b3

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min x ble brutal. Han dyttet meg rundt. Holdt meg nede. Fikk blåmerker på armer. Han skyldte på meg. Jeg var jo så vanskelig. Jeg måtte be om unnskyldning. Jeg gjorde det der og da. Men jeg gikk. Godtar ikke dette. 

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lå med prostituerte, var utro med min venninne, snakket så mye stygt om meg til alle rundt oss at de begynte å være frekk, ekkel, ondskapsfulle og drittsekk mot meg uten at jeg forstod at det kom fra han. Gaslightet meg til jeg trodde jeg var gal og bekreftet for meg at ja, jeg var psyk og gal. Lurte meg trill rundt for penger. Truet meg med å ta barna fra meg hvis jeg ikke gjorde livet hans enkelt slik at han kunne fokusere på elskerinna (min venninne).. .joda. Og sikkert mye mer. 

Anonymkode: e2ea8...c5f

• Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tok han på fersken utro med ei dame. så skallet han meg ned fordi jeg reagerte.

han pulte også alt/alle han/som ville. han tok med seg ei hjem til seg, og når jeg fant et bilde av ei naken dame i sengen trodde han bildet var av meg. 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Lå med prostituerte, var utro med min venninne, snakket så mye stygt om meg til alle rundt oss at de begynte å være frekk, ekkel, ondskapsfulle og drittsekk mot meg uten at jeg forstod at det kom fra han. Gaslightet meg til jeg trodde jeg var gal og bekreftet for meg at ja, jeg var psyk og gal. Lurte meg trill rundt for penger. Truet meg med å ta barna fra meg hvis jeg ikke gjorde livet hans enkelt slik at han kunne fokusere på elskerinna (min venninne).. .joda. Og sikkert mye mer. 

Anonymkode: e2ea8...c5f

Ænema skrev (51 minutter siden):

tok han på fersken utro med ei dame. så skallet han meg ned fordi jeg reagerte.

han pulte også alt/alle han/som ville. han tok med seg ei hjem til seg, og når jeg fant et bilde av ei naken dame i sengen trodde han bildet var av meg. 

Har ikke ord.. Sender en god klem til dere. Også vil jeg bare si, at fytti h*lvete så sterke vi damer er. Håper flere tenker over alle våre medsøstre som har gått igjennom så mye dritt, hvor utrolig sterke vi er og at vi aldri burde kritisere, men støtte hverandre og stå sammen. 

Det er menn som opplever vonde ting også, så jeg mener ikke å kjønnsdiskriminere. Blir bare så vanvittig stolt over damer som har opplevd så mye vondt som fortsatt står oppreist og har kommet ut på andre siden. 

Anonymkode: 0735e...7c1

• Liker 1
  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da jeg var 18 var jeg sammen med en som ikke var helt rett i hodet. Det gikk opp for meg for første gang da han ble dritfornærma fordi jeg tullet litt med at han snappet ei jente som likte ham før. Han ble kjempesur, la meg på senga og holdt meg nede mens han surret gråteip rundt armene og beina mine. For meg var det så absurd at jeg bare lo og tenkte at dette må være kødd, men han var helt seriøs og KJEMPESUR i flere timer etterpå. Mens jeg lå på senga og var teipa sammen... ikke helt friskt.

Anonymkode: fa5c9...981

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verste var for noen år siden, vi hadde vært sammen i et års tid, og fikk inntrykk av at hun var ett veldig godt menneske, men følte vi krasjet litt, så jeg valgte å avslutte. En stund etterpå finner jeg ut at hun har kommet med falsk anmeldelse mot meg for drapstrusler som hevn for hun ble dumpet. Det gikk selvsagt bra siden jeg var uskyldig, men var litt scary å oppleve en dame man trodde var ett genuint godt menneske snur til psyko bitch over natten 

Anonymkode: 012dd...965

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts sin beskrivelse av sin eks minner veldig om min eks, vi var sammen fra jeg var 17-23. Snill i begynnelsen, men det var voldsomt med lovebombing. 
Etterhvert flyttet vi sammen og da kom alle de verste sidene hans frem. Han var ekstremt sjalu, kontrollerende og manipulerende. Han var ustabil og kunne bli voldsomt sint og kaste ting veggimellom. 
Det verste var vel kanskje at han stadig truet med å ta livet av seg for å holde meg der han ville. Han brukte det for å få det som han ville. Han kunne dra avgårde sent på kveld, skru av mobilen og si at nå skulle han ta livet av seg. Jeg fikk forferdelig angst av dette. 
Mot slutten truet han også med å ta livet av oss begge. 
Jeg kom meg heldigvis vekk med hjelp av foreldrene mine. 

Anonymkode: 3492c...1b5

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viste seg at jeg var en av seks jenter han var sammen med samtidig (hvordan han hadde tid aner jeg ikke). Sykelig sjalu. Kunne ikke engang snakke med min egen bror uten påfølgende avhør. Dersom jeg gikk med klær som viste armer/ben så var det krise, da jeg inviterte andre menn til å se på meg. Kunne ikke snakke med mannlige kollegaer. Truet med selvmord om jeg gjorde det slutt eller innleggelse om jeg gjorde noe som han ikke taklet mentalt. Forholdet varte ikke lenge, men er rart hvordan enkelte klarer å manipulere å påvirke andre. 

Anonymkode: 54196...650

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ænema skrev (2 timer siden):

han pulte også alt/alle han/som ville.

Velkommen i klubben  

Anonymkode: 995b7...6c8

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En X jeg hadde for veldig mange år siden syntes sex var kun grisete og ekkelt. Hun holdt hendene for øynene under akten og bokstavelig kastet seg i dusjen umiddelbart etter at jeg hadde skutt en ladning. 🤢Gud som jeg følte meg attraktiv gitt..🥶

• Liker 2
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Forholdet varte ikke lenge, men er rart hvordan enkelte klarer å manipulere å påvirke andre. 

Ikke bare rart, men litt skremmende. Vanligvis er jeg en god menneskekjenner, men møtt flere damer som har virket som verdens snilleste, så etter 6-12mnd kommer det frem sider som er helt sjokkerende, og helt motsatt av hva de "solgte seg inn med".

Da sliter man litt med tillitt etterhvert, når man har slike erfaringer, er jo tydeligvis komplett umulig å vite på forhånd når enkelte er så til grader mestere på manipulering 

Anonymkode: 012dd...965

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For å gjøre en lang og komplisert historie kort:

Vi hadde et kort forhold. VI var i slutten av tenårene, og hadde en stor felles vennegruppe, der noen var litt eldre enn oss og noen litt yngre. Dette var på nett.

Vi avsluttet forholdet over noen store krangler. Jeg kuttet helt kontakt, pga. hans idiotiske og barnslige oppførsel. Han ville bl.a. at jeg skulle forlate vennegruppen for å bare være med ham, fordi han aldri gikk overens med de andre.

Så kom han tilbake (i et slags chatteprogram på nett, jeg snakket i mikrofon og han skrev) og lot som han var en av våre yngre, kvinnelige bekjente. Denne kvinnelige bekjenten brukte ofte å chatte bare i tekst, ikke mikrofon, så dette var ikke uvanlig.

Han - som jeg trodde var hun - skrev med meg i flere timer før han sa han måtte dra, sendte meg en lang ferdigskrevet tekst, og øyeblikkelig logget av. I teksten skrev han at det var han og at han bare latet som han var jenta for å kunne snakke med meg, og at han savnet meg og annet dritt jeg ikke var interessert i å høre.

Fyren lot som han var en 15 år gammel jente i flere timer for å snakke med meg.

Dette var for over 10 år siden. Vi ler av det enda. Psyko.

Anonymkode: 0fe91...8c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PITTY skrev (1 time siden):

En X jeg hadde for veldig mange år siden syntes sex var kun grisete og ekkelt. Hun holdt hendene for øynene under akten og bokstavelig kastet seg i dusjen umiddelbart etter at jeg hadde skutt en ladning. 🤢Gud som jeg følte meg attraktiv gitt..🥶

Virker som hun hadde vært utsatt for noe.

Anonymkode: 75f65...f49

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Virker som hun hadde vært utsatt for noe.

Anonymkode: 75f65...f49

Noe/noen bedre i senga enn meg sikkert..🤣

Nei, 99,99% sikker på at hun aldri hadde vært utsatt for overgrep eller noe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må bare si da, min siste x, var ganske ok. Jeg var engang gift i ett og et halvt år. Korteste ekteskapet ever. Mannen skiftet hams over natten. Nå snakker vi psykisk terror. I det øyeblikket mannen ble gift, trodde han at han kunne bestemme over meg. Jeg fikk ikke lov til å gå på butikken. Jeg fikk ikke lov til å gjøre noen ting. Dette ble et kort ekteskap. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faren til våre tre barn laget tinder når jeg var høygravid med siste barnet, pulte en annen når jeg lå på sykehuset med igangsatt fødsel, delte nakenbilder av meg, sexchattet med venninnen min (og mange andre) mens baby var nyfødt, brukte tusenvis av kroner på onlyfans på tross av dårlig økonomi.

Anonymkode: 016d4...47d

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min eks gikk på visninger på hus sammen med meg, mens han hadde et lenger forhold på si med en kollega. Skal også sies at et av husene hadde han veldig lyst på, men det var jeg som  ikke ønska det. Da ble han forbanna og lei seg fordi jeg ikke ønska å kjøpe det like mye som han 😵 

Han kjøpe også sex-julekalender til oss samtidig som han hadde dette forholdet.

Da jeg oppdaga forholdet til slutt, kasta jeg alle sexleketøyene vi hadde i bosset . (naturligvis). Det forstod ikke eks, fordi han kunne jo vaske de og ta de med seg 🙈 Evt at jeg kunne lagre de tilfelle det ordna seg mellom oss. 

Anonymkode: 7f94d...666

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...