Gå til innhold

Sexstillinger og gravid

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kona mi er gravid og vi vil ha så mye sex som vi begge ønsker frem til babyen kommer, men vi kjenner på at det begynner å bli utfordrende med en stor mage i veien.

Har dere noen tips til gode stillinger?

En annen ting er at jeg synes det blir litt turn off å vite at det er en baby rett på andre siden av pikken min.

Derfor har jeg siste ukene heller runket på badet i stedetfor å ha sex med kona.

Anonymkode: 1782d...61b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da jeg var gravid, leste jeg at kroppen min frigjorde masse sånne fine hormoner når vi hadde sex. Og da ble babyen glad. Det beste for babyen tenkte jeg, måtte jo være at mammaen og pappaen var glade i hverandre. Så vi hadde masse sex. Helt opp mot fødselen.

Misjonær og sånt fungerte ikke da magen min ble veldig stor, men det finnes jo masse andre stillinger! Bakfra, ridestillinger, hun på rygg med beina opp, bare for å nevne noen. Hadde vi hatt slyngen vår den gangen, ville den vært en innertier!

Jeg synes dere skal kose dere, masse jeg. 🙂 Det er jo kona du har sex med - ikke babyen!

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Samme metode som med sterk overvektig dame. Sideleie, bakfra, reverse cowgirl osv. Bare Google obese sex positions.

Anonymkode: 8e801...b80

• Liker 1
Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Kona mi er gravid og vi vil ha så mye sex som vi begge ønsker frem til babyen kommer, men vi kjenner på at det begynner å bli utfordrende med en stor mage i veien.

Har dere noen tips til gode stillinger?

En annen ting er at jeg synes det blir litt turn off å vite at det er en baby rett på andre siden av pikken min.

Derfor har jeg siste ukene heller runket på badet i stedetfor å ha sex med kona.

Anonymkode: 1782d...61b

Altså ... den er ikke såååå lang da.

Skrevet
Fioljenta skrev (23 timer siden):

Da jeg var gravid, leste jeg at kroppen min frigjorde masse sånne fine hormoner når vi hadde sex. Og da ble babyen glad. Det beste for babyen tenkte jeg, måtte jo være at mammaen og pappaen var glade i hverandre. Så vi hadde masse sex. Helt opp mot fødselen.

Misjonær og sånt fungerte ikke da magen min ble veldig stor, men det finnes jo masse andre stillinger! Bakfra, ridestillinger, hun på rygg med beina opp, bare for å nevne noen. Hadde vi hatt slyngen vår den gangen, ville den vært en innertier!

Jeg synes dere skal kose dere, masse jeg. 🙂 Det er jo kona du har sex med - ikke babyen!

Så enig! Så good!.👍

Skrevet

Jeg og samboer har hatt sex hele svangerskapet og magen min er skikkelig, skikkelig svær. Jeg blir veldig fort andpusten, så meg på topp forrige gang jeg prøvde ble bare tragikomisk. Men det som funker best er om han tar meg bakfra. Eller så gjør vi det liggende på siden. 

Det er helt vanlig for menn at sexlysten synker litt under damas graviditet og også helt vanlig at de bekymrer seg/ synes det er rart å kjenne babyen bevege seg inni der. Så det må du bare kjenne på. 

personlig er jeg veldig glad for at kjæresten ikke har følt så mye på det fordi spesielt i 2. trimester var jeg kjempekåt og hadde veldig gode orgasmer. Nå som det nærmer seg fødsel er vi litt avholdene for å ikke risikere å sette igang noenting.

Anonymkode: 4bd12...826

Skrevet

Når kona mi var i 2 og 3 trimester var hun ofte veldig kåt og ønsket sex ganske så ofte. Magen hennes ble da ofte i veien og mange stillinger ble tunge for henne. Så det ble mye bakfra da hun kunne støtte seg på en pute og magen ble mindre tung. Bakfra på siden eller at hun lå på siden og jeg tok henne fra siden slik at jeg ble liggende over henne fungerte også bra.

Misjonær er min foretrukne stilling og en løsning vi fant var at hun lå på sengekanten, med meg på kne på gulvet akkurat rett høyde for å komme rett inn. Det var vel på denne tiden at hun igjen ønsket å prøve analsex, vi hadde prøvd før og ikke fått det til. Men mens hun var høygravid og aldri fikk nok sex så fant vi løsningen på det også.

Plaget meg aldri og tenke på at det var en baby inni magen hennes, og vi hadde sex frem til 2 dager før planlagt igangsetting. 

Skrevet

Sisteleie bakfra.

Anonymkode: 3f323...a5b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...