AnonymBruker Skrevet 29. desember 2023 #1 Skrevet 29. desember 2023 Jeg har bodd med kjæresten min i et år nå, og vet ikke om jeg orker mer. Synes rett og slett han har blitt ekkel. Hver gang han er på badet harker han som om det skulle gjelde liv eller død, ikke bare én gang, men konstant og med jevne mellomrom. Er han syk driter han i alle andre, hoster i løse lufta eller rett i hånda, og tar seg deretter godt til rette i potetgullposen eller andre ting man skal dele med andre. Han forteller mer enn gjerne om alt det interessante han klarte å hoste opp også. Han vil ikke bruke deodorant lenger, og han stinker. Jeg kan ikke ligge i armkroken uten å få stanken på meg. Han vasker ikke hendene, alt han tar på blir fettete og ekkelt. Vasken ser ut som et helvete etter at han har stått og pussa tenner der, og skjeggstubbene havner overalt. Jeg sliter litt med at jeg liker å han det rent og pent rundt meg, men nå orker jeg nesten ikke ta i ting her fordi jeg vet han har tatt på det. Orker ikke ligge med han med mindre jeg vet at han nettopp dusja, tanken på å skulle kline med han gjør meg kvalm. Ordner han mat på kjøkkenet havner maten alle andre steder. Orker nesten ikke spise maten han lager heller fordi jeg ser for meg at alt det ekle som kommer fra kroppen hans lander i maten. Han kan fint klø seg i både nese og ører mens han lager mat. Noen andre som fant ekle sider ved samboeren sin og ikke orket mer? Jeg vet ikke om det har klikka for meg eller om han faktisk er ekkel. Anonymkode: f220b...437 1
svartkatt Skrevet 29. desember 2023 #2 Skrevet 29. desember 2023 Han hadde jeg ikke orket være med. 2 4
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2023 #3 Skrevet 29. desember 2023 Æsj! Sånn der er faren min og. (Trenger vel ikke nevne at mamma dumpa han for 20 år siden?) Jeg har bare hatt en samboer og han var heldigvis veldig renslig og ordentlig. Måtte han prompe gikk han på badet eller ut på verandaen og prøvde å ikke være sjenerende for andre, og raper holdt han igjen. Ingen harking og hosting eller Al-Bundy tendenser. Hadde IKKE holdt ut en uke engang med en sånn mann du beskriver. Anonymkode: 14ba4...3df 1
Gjest Sprite Skrevet 29. desember 2023 #4 Skrevet 29. desember 2023 Æsj!! 😭 Høres ut som du er klar for å stikke. Blir ikke bedre det der
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2023 #5 Skrevet 29. desember 2023 Ekkelt! Tenker også at slike ikke har peiling på mathygiene heller. Bruker samme kniven på salaten som han nettopp har brukt på rått kjøtt, f.eks Anonymkode: a8cfb...31a
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2023 #6 Skrevet 29. desember 2023 Har ikke gått i fra han enda, men det er noen ting på lista som taler for: Han vasker ikke henda etter dobesøk. Skal sier at han av og til nå gjør det når han vet jeg hører på, fordi jeg har sagt i fra. Her en dag vaska han seg ikke etter nr. 2, da han trodde jeg ikke hørte det. Sikkert sykt at jeg følger med, men er vant med å høre etter om egne barn vasker henda, så det har bare blitt sånn. I tillegg har det blitt prinsipielt fordi jeg har gitt beskjed om at slikt gjør man. Og vil finne ut om han følger opp.. Sønnen hans er helt lik, går rett fra toalett og inn på kjøkkenet for å lage mat. Han vasker og støvsuger ikke huset, har ikke vaska et bad siden jeg flyttet inn (har heldigvis egen leilighet enda) Han har hjemmekontor, og vasker heller ikke det, det ser ikke ut. En million ting der. I tillegg sitter han på stolen sin der og klipper/river tåneglene sine av, og de faller ned på gulvet. Anonymkode: 61f0e...eb9 2
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2023 #7 Skrevet 29. desember 2023 Kanskje ikkje heilt sånn. Men min ex hadde laber boevne. Alt fløt over, dass vart aldri vaska. Anonymkode: 07778...501 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2023 #8 Skrevet 29. desember 2023 Eh.. Synes det er ekkelt at han sover med de samme sokkene han har hatt på hele dagen, og kan gjerne bare fortsette å ha de på neste dag. Men han skifter boxer oftere enn sokker. Og jeg har klart å leve med det til nå. Det er han som skifter sengetøy så.. Anonymkode: 731d6...364 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2023 #9 Skrevet 29. desember 2023 Noen ekle sider ja, men langt fra det du beskriver. Det er for drøyt og jeg hadde ikke orket det. Anonymkode: 556eb...881
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2023 #10 Skrevet 29. desember 2023 Nei, han er super-renslig. Anonymkode: 40b96...e0f
Tuppeluri Skrevet 29. desember 2023 #11 Skrevet 29. desember 2023 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Har ikke gått i fra han enda, men det er noen ting på lista som taler for: Han vasker ikke henda etter dobesøk. Skal sier at han av og til nå gjør det når han vet jeg hører på, fordi jeg har sagt i fra. Her en dag vaska han seg ikke etter nr. 2, da han trodde jeg ikke hørte det. Sikkert sykt at jeg følger med, men er vant med å høre etter om egne barn vasker henda, så det har bare blitt sånn. I tillegg har det blitt prinsipielt fordi jeg har gitt beskjed om at slikt gjør man. Og vil finne ut om han følger opp.. Sønnen hans er helt lik, går rett fra toalett og inn på kjøkkenet for å lage mat. Han vasker og støvsuger ikke huset, har ikke vaska et bad siden jeg flyttet inn (har heldigvis egen leilighet enda) Han har hjemmekontor, og vasker heller ikke det, det ser ikke ut. En million ting der. I tillegg sitter han på stolen sin der og klipper/river tåneglene sine av, og de faller ned på gulvet. Anonymkode: 61f0e...eb9 Sier han selv at han gjør det av og til fordi han trur DU hører på? Altså... så hvis du ikke er hjemme, eller er på utsiden/annen del av huset osv, så gir han F i å vaske henda selv om han har gjort nr 2? Min kan ha en tendens til å glemme det hvis han er veldig trøtt, eller hvis han leser/ser på noe spennans på mobilen mens han sitter på do, men ellers så gjør han det. Han vet også at jeg kommenterer hver minste gang han glemmer det For jeg følger faktisk med siden det er så viktig for meg. Har ei venninne som aldri vasker henda etter hu har vært på do, til og med etter nr 2. Det er så forbanna ekkelt.
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2023 #12 Skrevet 29. desember 2023 Vel.. Mens jeg leste dette plukket mannen av dødhud fra under foten og pellet seg i nesen og spiste snørr 🤢🤢🤢 vil gjerne si man venner seg til det, men det gjør man ikke.. Jeg bare velger å leve med det, og late som jeg ikke ser alt det ekle 😅 Anonymkode: eba8c...8a0 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2023 #13 Skrevet 29. desember 2023 Tuppeluri skrev (26 minutter siden): Sier han selv at han gjør det av og til fordi han trur DU hører på? Altså... så hvis du ikke er hjemme, eller er på utsiden/annen del av huset osv, så gir han F i å vaske henda selv om han har gjort nr 2? Min kan ha en tendens til å glemme det hvis han er veldig trøtt, eller hvis han leser/ser på noe spennans på mobilen mens han sitter på do, men ellers så gjør han det. Han vet også at jeg kommenterer hver minste gang han glemmer det For jeg følger faktisk med siden det er så viktig for meg. Har ei venninne som aldri vasker henda etter hu har vært på do, til og med etter nr 2. Det er så forbanna ekkelt. Han sier det ikke selv nei, er jeg som merker/hører det. Viss jeg er i samme etasje som toalettet, så gjør han det. Så går bare ut ifra at det er sånn det er. At han driter i det når jeg er hjemme. Sønnen er igjen helt lik, viss jeg er i nærheten av toalettet vasker han seg. Viss jeg er nede, så gir han faen. Skjønner ikke at jeg hører dassen blir trekt ned, og at det går ett sekund før døra blir åpna. Har lurt på om jeg er psycho som driver på med overvåking av slikt, men tror jeg bare skal begynne som deg - kommentere hver eneste gang. Det er jo jææævlig ekkelt. Helt ufattelig avtennende at man må drive på sånn overfor mannfolk på nesten 50.. Anonymkode: 61f0e...eb9 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2023 #14 Skrevet 29. desember 2023 Han hadde jeg ikke orket å bo sammen med, så at du ikke orker mer kan jeg godt forstå. Kan ikke si at mannen min har noen spesielt ekle sider. Anonymkode: e6c87...198
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2023 #15 Skrevet 29. desember 2023 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Sønnen er igjen helt lik, viss jeg er i nærheten av toalettet vasker han seg. Viss jeg er nede, så gir han faen. Skjønner ikke at jeg hører dassen blir trekt ned, og at det går ett sekund før døra blir åpna. Dette høres helt forferdelig alt det du skriver. Og jeg er også en "lytter" fra tiden da ungene var små og skulle få inn vaskerutinen. Og jeg har hørt andre vasker hendene før de trekker i snoren. Det kan kanskje forklare at døren lukkes opp rett etter flushen. Anonymkode: a8cfb...31a
Melus Skrevet 29. desember 2023 #16 Skrevet 29. desember 2023 Det der hadde jeg ikke orket et sekund lenger!
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2023 #17 Skrevet 29. desember 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Dette høres helt forferdelig alt det du skriver. Og jeg er også en "lytter" fra tiden da ungene var små og skulle få inn vaskerutinen. Og jeg har hørt andre vasker hendene før de trekker i snoren. Det kan kanskje forklare at døren lukkes opp rett etter flushen. Anonymkode: a8cfb...31a Ja, har lurt på dette jeg òg, om det kan være grunnen. Så jeg er såpass gær'n (les: besatt) at eg går på badet og sjekker om det er vått i vasken (vil jo vite om jeg har rett i mine antagelser... ) Og det er det ikke 😣 Anonymkode: 61f0e...eb9 1 1
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2023 #19 Skrevet 30. desember 2023 Har han noen ekstremt gode sider som veier opp? Hvordan er han ute blant folk? Hvordan er foreldre og eventuelle søsken. Like uhygieniske eller er det kun ham? Har du tatt en skikkelig prat med ham om dette? Jeg ville hatt forståelse for at gamle vaner er vonde å vende, men om han begynner å argumentere imot, så ville jeg trolig dumpet. Særlig når det er så ille som du beskriver. Anonymkode: a1d8b...eb0
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2023 #20 Skrevet 30. desember 2023 Jeg hadde flyttet ut, og ikke latt disse grisene besøke meg. Blir kvalm ved tanken om at gjester har bæsj/tiss på hendene og tar på alle tingene mine 🤮 De er sikkert hyggelige mennesker, men da får de være venner med andre. Anonymkode: a8cfb...31a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå