AnonymBruker Skrevet 29. desember 2023 #1 Skrevet 29. desember 2023 Hei kjøpte et slikt halsbånd på nett, og i Str.guide stod det at man skulle måle halsen - det ble 39 cm og da ble det Str. M (det sto også Max 45) - Vel jeg synes dette ble litt for stramt, men ikke slik at hunden syns det var ubehagelig. Men når jeg skulle ta det av etter tur strevde jeg med å få det av igjen! Noen som har erfaring med dette båndet og størrelse? Str. L er 44.cm min og 50 Max.. Anonymkode: 5b883...c54
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2023 #2 Skrevet 29. desember 2023 Ikke erfaring med det halsbåndet, men veldig fornøyd med ROCK ADJUSTABLE COLLAR str M til min hund som også er 39 cm rundt halsen. Anonymkode: d57ec...1b8
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2023 #3 Skrevet 31. desember 2023 I tillegg til å måle halsen må man jo også ta hensyn til størrelsen på skallen. Båndet må komme over hodet på maks str, så sjekk det også! Anonymkode: daf2b...560
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2023 #4 Skrevet 31. desember 2023 Ts. Takk. Dumt å handle på nett - men slo til pga bra tilbud. Får prøve å få det bytta til L. Anonymkode: 5b883...c54
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå